חלק 2 - ההתחלה ב

6 1 0
                                    

נועם הכיר את רוני במוסד, רוני במוסד מגיל 11 בגלל עימות שהיה אצלו בבית ספר.

שתי ילדים הציקו לרוני כל יום שחזר הביתה מבית ספר והיו לועגים לו בשמות, יום אחד בבית הספר שתי הילדים השפילו אותו במסדרון בזמן ההפסקה ומלא ילדים הסתכלו עליו וצחקו, הוא הרגיש כ"כ מושפל ומרוב כעס ובושה רוני נתן אגרוף לאחד הילדים בבטן והילד התקשה לנשום ויצטרך טיפול מיידי כי זו היתה סכנת מוות. בית הספר איסר על רוני להתקרב לשטח בית הספר, הוריו של רוני החליטו לקחת אותו למוסד פרטי על ידי המלצת בית הספר.

נועם ורוני הכירו מתי שציבתו אותם להיות באותו החדר ומאז הם החברים הכי טובים. בשנת 2000 שנועם ורוני היו בני 20 הם רצו כבר לצאת מהמוסד, נועם תמיד רצה להיות צייר ורוני תמיד רצה להיות סופר והם רצו להגשים את החלום הזה אבל הבעיה היחידה זה שהם היו תקועים במוסד. נועם ורוני פנו למנהל המוסד אבל הוא לא הסכים לשחרר אותם למרות ההתנהגות הטובה שלהם במשך שנתיים, מכוון שמנהל הכלא היה אכפת רק מלהשוויץ בכמות האנשים שיש לו במוסד למנהלים אחרים של מוסדים, והוא גם פחד שאם הוא ישחרר אותם הם כנראה יגלו לעולם את האמת על המוסד שהוא לוקח כל שבוע משהו אחד חזק במיוחד מהמוסד שלו ללא רצונו בשביל להתאגרף בשבילו בקרב איגרוף לא חוקי בשביל שהוא יוכל להרוויח יותר כסף ממה שהוא בדרך כלל מקבל, נועם ורוני גילו על זה שהשותף שהיה להם לחדר שהיו בני 16 סיפר להם והמנהל ידע את זה. כשחזרו לחדר שלהם אחרי השיחה עם המנהל הם ישבו וחשבו אם כדי להם לברוח או לא מכוון שהמנהל לא יתן להם לצאת מהמוסד לפחות לא בשנים הקרובות, אחרי 10 דקות הם הבינו שאין להם בררה אלה לברוח.

Noam and RoniWhere stories live. Discover now