Dünki tanışma partisinden sonra sabah zor uyanmıştım. Oda arkadaşım bogumla birlikte gitmiştik ve gerçekten çok eğlenmiştim. Bir sürü insan benim gibi eğitim almak için gelmişti ve hepsi de kafa çocuklardı. Hatta koreli olanlarla baya iyi kaynaşmıştım. Şimdi ise hazırlanmış jungkookun gay olduğunu kanıtlamaya gidiyordum.
Mavi kot şortum, siyah tişörtüm kafama geçirdiğim beyaz bandanam ve sarı gözlüklerimle jungkookun yanına gidiyordum.
Elimde de renkli yüzüklerim vardı tabi.
Lisa ile benim işim bitince buluşacaktık. O da çok merak ediyordu sonuçları.
Biraz gergindim ne yalan söyeleyeyim. Hatta gerginlikten yüzüklerimle oynuyordum. Ama bir şeyden emindim ki. Jeon Jungkook gaydi. Tam bir gay tipi vardı. İnkar etmesi çok saçmaydı. Ne demişler gay gayi gözünden tanır. Şimdi gidip ona bunu kanıtlayacaktım.@kimtaev: kim taehyung always right😽💗
❤️20k like 2k comment@p: taehyung kızlardan da hoşlanıyor mudur acaba😔
@f: bu gay mi
@k: çok tatlısın😭💗
Siyah converselerim ile sahilde yürüyordum.
Cankurtaran sandalyesini görmüştüm bile. Ama boştu. Büyük ihtimalle arkadaki kulubede olmalıydı. Bugun hava rüzgarlı olduğu için sahilde sörfçülerden başka kimse yoktu. Yalnız şu sarışın sörfçü acayip yapılı değil miydi ya.
Neyse önce jungkooka gay olduğunu kanıtlamalıydım. O sörfçüyle daha sonra ilgilenebilirdim.Ahşap kahverengi kulubeye yaklaşınca bağırdım. "Jeon jungkooook! Nerdesin?"
İçeriden bi ses yüksekldi. "Maalesef içerideyim gel."
Kendimi toparlayıp kendimden emin bi şekilde içeriye girdim. İçeride siyah geniş bir koltuk ve bir masadan başka bir şey yoktu. Masanın üstü pizza kutuları ve boş bira şişeleri ile doluydu.
Koltukta oturmuş telefonuyla ilgilenen jungkook'a baktım."Lan bana baksana gelmişim buraya kadar."
Telefonu kapatıp ellerini önünde birleşti ve alaycı bir sırıtışla bana baktı altında siyah bir şort, üzerinde ise siyah bir tişört vardı. Hep de siyah giyiyordu bu çocuk.
"Buraya kadar yanılmaya gelmene inanamıyorum gerçekten."
"Yanılmıyorum canım görüceksin." Onun yaptığı gibi ben de alay ile sırıttım. Bir yandan da gözlüğümü çıkartıp kenara koydum.
"Ya kim taehyung kesinlikle öyledir. Zaten ben bunca sene seni bekliyordum gel de kanıt-
Lan ne yapıyorsun?"O konuşurken bir anda kucağına yerleştim.
Ve gülümsedim. O ise şaşkınlıktan kocaman açılmış gözleri ile bana bakıyordu. Az önceki alaycı tavrı gitmişti. Öyle kalırsın işte."İleri gitmeyeceğini söylemiştin."
"Ne oldu jeon? Korktun mu yoksa?"
Önce ağzından bir hah sesi çıktı. Ardından da gözlerimin içine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lifeguard
Fanfictiontaehyung los angeles'daki ilk gününde bir cankurtarana aşık olur | tk☁️