2

13 5 0
                                    

Akşam Chong Hua sınırında kar yağıyordu.  Yerde yavaş yavaş saf beyaz bir kar tabakası birikti.  Tekerlekler yerde yuvarlandı ve yayalar, farklı derinliklerde birkaç çizgi bırakarak yanlarından geçti.

Pazarda buharda pişmiş krep satan Wang Ermazi var gücüyle bağırıyordu.  Ağzından yoğun beyaz duman üfledi ve yüksek sesle bağırdı: "Gel, buharda pişmiş taze krepler!"

Ocağın yanında asılı duran kırık gong'a iki kez vurdu ve bağırmaya devam etti, "Bu dünyada benim kreplerimden daha kalın hiçbir şey yok - Gu Mang'ın yüzü hariç! Gelin ve satın alın, gelin ve satın alın!"

Yoldan geçenler bunu duydu ve gizlice güldüler.

Bu gözleme tezgahı on yılı aşkın süredir açıktı.  İlk yıllarda Wang Ermazi'nin farklı şarkı sözleri vardı.  O sırada boğuk bir sesle bağırdı, "Bir bakın, bir bakın, bir bakın, bir bakın, Gu Mang'ın en sevdiği krep. Onu yedikten sonra Gu Mang kadar yenilmez olacak ve ayağa kalkacaksınız.  saflar!"

Rüzgar ve karda bir grup süvari yavaş yavaş yaklaştı.  Lider on yedi ya da on sekiz yaşlarında genç bir adamdı.  Brokar şapka ve vizon ceket giymişti.  Yakışıklı yüzü kalın bir kürk yakaya sarılıydı, çok tembel görünüyordu.

Bu genç adamın adı Yue Chenqing'di ve şehir muhafızlarının genel yardımcısıydı.

Bu kişinin, diğerlerinin kendilerini aşağılık hissetmesine neden olan iki yeteneği vardı.  Öncelikle açık fikirliydi.  Diyor ki, başkaları kızarsa ben sinirlenmem ama ben sinirlenip hastalanırsam kimse benim yerimi alamaz.  Ben sinirlenirsem kim mutlu olacak?  Üstelik yorucu ve yorucu olacaktır.  Yue Chenqing bunu çok iyi anladı.  Neredeyse hiçbir zaman gerçekten sinirlenmezdi.  Genç ustalar arasında en iyi huylu kişiydi.

İkinci yetenek ise kendini mümkün olduğu kadar rahat hissettirmekti.  Bu nedenle oturabilseydi asla ayakta durmazdı.  Uzanabilseydi asla oturmazdı.  Yue Chenqing'in en sevdiği cümle şuydu: "Bugün şarap varsa, hemen iç. Yarın yemek olmazsa kardeşimin üzerinden sileceğim."  Bu nedenle, eğer iyi şeyleri olsaydı, onları asla gece için saklamazdı.  Şarabı içtikten sonra önce uyur, sonra konuşurdu.

Devriye gezmeye gelince... önce oyun oynayacak, sonra devriye gezecekti.

Kuzey sınırındaki çimenlik pazarda satılan şeylerin çoğu hayvan derileri, şifalı bitkiler, ruh taşları, köleler vb.ydi.  Çok ilgi çekici olmasa da ordunun şiddetli soğuğunda vakit geçirmek için güzel bir yöntemdi.

"O yedi kuyruklu kediyi istiyorum."

"Git ve bana Ubuki'nin kuyruk tüyünü de al."

"Dükkanda satılan Tumbling Grass oldukça güzel görünüyor. İlaç rafine etmek için kesinlikle işe yarar. Bana on sepet ver."

Yürürken astlarına, pazardan irili ufaklı mal almasına yardım etmelerini emretti.  Astlar bu görev ihmalinden rahatsız olsalar da komutan yardımcısının yüzü karşısında pek bir şey söyleyemediler.

Onlar etrafta dolaşırken Yue Chenqing acıktığını hissetti.  Yiyecek bir şeyler bulmak için sağa sola bakındı.  Aniden Wang Ermazi'nin uzaktan bağırdığını duydu.  Boğuk sesi rüzgârın ve karın içinden çınlıyordu.

"Buharda pişirilmiş bisküvi satıyordu! Gu Mang kadar kalın tenliydi! Haydi gidip bir bakalım!"

Yue Chenqing bunu duyduğunda ağzının kenarı seğirdi.  Kendi kendine düşündü, Aiya, bu kişi aslında Gu Mang'ı olay çıkarmak için kullanıyor!  Bu nasıl olabilir?  Başı belaya girecekti!

Bunu düşünürken hemen atını ileri sürdü.  Tam onu azarlamak üzereyken burnuna güçlü bir yanık bisküvi kokusu geldi.  Böylece Yue Chenqing tam onu azarlamak üzereyken dışarı akmak üzere olan tükürüğü geri yuttu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Remnants of filthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin