Bi'tanem.

59 6 8
                                    


Tarih alalım

Bu kısa ficte size eşlik edebilecek şarkılar :

-Sar Bu Şehri
-Cevapsız Sorular
-Unutama Beni
-Bu Kalp Seni Unutur Mu
-Sen Orda Yoksun
-Yara
-İntihaşk
-Ah Canım Sevgilim
-Ay Tenli Kadın
-Kusura Bakma
-Tövbe
-Ah Aman Aman

İyi okumalar♡

_____________________________________________

En değerlim ;

Eğer bunu okumaya başladıysan,ben çoktan soğuk toprağın altına girmişimdir.
Sanırım o kadar kötü bir şey değil.
Merak etme,ölürken belli etmeyeceğim. Sessiz sedasız, kimsenin ruhu duymayacak şekilde ayrılacağım bu dünyadan. Sen bile çok sonradan alacaksın haberi. Hatta, en son sen öğrenirsen çok daha iyi olur.

Ağlama,olur mu ? Benim için gözyaşlarını harcama,o inci taneleri dökülmesin benim değersiz bedenim için.
Aksine,gülümse. Huzura eren ruhum için,kurtuluşu bulan zavallı için gülümse.
Eğer ağlarsan,beni ikinci kez öldürmüş olursun.
Senin ağladığını görmeye katlanamıyorum ben. Kızarmış gözlerini,burnunu çekişini sevmiyorum. Seni gülerken,gözlerin ışıl ışılken seviyorum.
Tam da bu yüzden istemiyorum işte.
Sakın benim görmediğimi düşünme. Evet belki ölüler konuşamaz,duyamaz ya da göremez ama... Hisseder.

Cenazemde başını eğme,dik tut. Herkes gibi siyahlara bürünme,benim için koyu kırmızılara gömül. En sevdiğim,beni yansıttığını düşündüğüm rengi giymen beni mutlu eder.
Ama şöyle bir gerçek var, benim cesedim de bulunduğunda aynı kırmızı renkle kaplı olacak.

Gökyüzüne bak. Beni her özlediğinde gökyüzüne bak, orada bir yerlerde sana işaret vereceğime eminim.
Belki bir kelebek,belki narin bir kuş olarak döneceğim sana.
Anlayacaksın onun ben olduğumu,hissettirecek sana iliklerine kadar.
Yine de beni fazlaca özlemen taraftarı değilim,bensiz hayatına devam etmeni istiyorum.
Sakın her şeyini bana bağlama,senin önünde uzun bir hayat var ve bunu yaşaman gerekiyor.
Biliyorum,zor olacak. Çünkü biliyorum beni çok seviyorsun,ben de seni.
Sevgin karşısında aciz kalıyormuşum gibi gelirdi hep,çünkü öylesine karşılık beklemeden,saf bir şekilde severdin ki beni şaşar kalırdım.
Her şeye rağmen mutlu ol, o güzel gülümsemeyi yüzünden silme. Silersen,beni üçüncü kez öldürmeyi başarırsın.

Bensiz kalınca çok üzülürsün sen,farkındayım.
Özür dilerim bi'tanem,seni bensiz bıraktığım için çok özür dilerim. Kendimi de sensiz bıraktığım için tekrar lanet okuyorum kendime fakat başka bir yol yoktu.

Değer miydi ki yaşamaya ? Bence hiç değmezdi.
Ben hiç bir zaman ölümden korkan biri olmadım,tam tersine ölüme hep merak duydum.
Şimdi de merakımı sonsuza dek gidermiş oluyorum,bedeli ağır olsa da.
Sen ise hep ürktün bilinmeyenden,kaçtın. Haklıydın da,ama eninde sonunda o bilinmeyezlik seni de yuttu.
Yalvarıyorum sana,üzülme benim için.
Ben yaşarken,nefes alırken acı çekiyordum Minho. Nefes almıyorken,işe yaramaz kalbim atmıyorken emin ol çok daha iyi olacağım.

Aslında tüm cesaret adım atmaya başladığın anda kaybolabiliyor.
Ben daha önce de denedim kendimi öldürmeyi,ama yapamadım. Bir tanesinde düşündüğüm kadar yürekli olmadığımı fark ettim,bir diğerinde sana kıyamadım.
Fakat şimdi her şey geride kaldı, bu defa son kez bakıyorum yeryüzündeki her şeye.
Ama en önemlisi,son kez bakıyorum tüm anılarımızı biriktirdiğimiz eve.
Her bir köşesinde seni görüyorum,bizi görüyorum.
Gözlerimin dolmasına engel olamıyorum,yanaklarımdan süzülüp yere damlıyor gözyaşlarım.
Kısa bir süre sonra da kanım damlayacak aynı şekilde.
Acı çekmeyeceğim konusunda söz veremem,acısız bir ölümü kendime layık görmüyorum.
Canımı yakarak gelecek bana ölüm. Ruhumu teslim edene kadar dayanırım merak etme,daha kötülerini de gördüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

last letter , minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin