5 yıl önce.....
Yine tüm ailedeki insanlar tarafından dövülmüştüm.Hatta o kardeşimden nefret ediyorum.Dövülmeme sebep oluyor.Evde yine bir kaos yaşanmışdı.Ama ne yazıkki ailenin en büyük çocuğu olarak her şey bana kitlenmiş yine suçlanan ben olmuştum.Annem tabakları kurulamam için elime bez tutuşturmuş ve beni mutfağa yollamıştı. Bir anda kapı şiddetle çalınmaya başladı.Babam ve annem kızar diye kapıya bakmadım.Babam her zamanki gibi "Gene kim ya?Buraya gelen...."söylenmeye devam ediyordu.Ben tüm sesleri duyuyordum .
"Açsana lan kapıyı"diye gür ve tok bir ses yükseldi kapının ardından.Babam kapıyı açtı.
"E-efendim"
"Borcunu ne zaman ödüyörsun lan?"
"E-efendim ama benim param yok şuanlık"
"Kes sesini!Yeter !Ben seni yeterince dinledim zaten"
"A-ama efendim"
"Kes efendi falan kalmadı artık!Bana parayı ver yoksa..."
Babam adam söhbetine devam etmeden öne atıldı.
"Vallahi param yok...Bir tane kızım ve küçük bi oğlum var"
"Hmmm"dedi adam.
"Efendim?"diye sordu babam.
"Kızın kaç yaşında?"
"13 efendim.Ne isterseniz yaparım!"dedi babam.
"Hmmm ...Ne istersem yapacakmısın?"
"Evet ,ne isterseniz!"
"Tamam o zaman kızın 18 yaşına girer girmez bize vereceksin.!"
"Ama efendim-"
Adam yine sinirle gürledi.
"Ya parayı verirsin yada kızı yoksa -"
"Tamam efendim kız sizindir "dedi babam. Ben kapıdan boylandım.Adamın yüzünde kesik vardı yara izi gibi kalmıştı.O kadarda korkunç değildi.Arkada bir oğlan çocuğu vardı.Benden 2 yaş büyük olurdu.Yani ben 13 sem o 15 olmalıydı.
17 yaşındayken.....
Yaşım şuan 17 iydi.Her şeyi anlaya biliyordum.Her şey üzerime üzerime geliyordu artık...Evden bıkmıştım...Annemden azar yemekden...Babamın gereksiz bağırıp çağırmalarından.Evde tektim babam annemide kardeşimide alıp gitmişti.Nereye gittiklerini söylememişlerdi..Sevgilim yoktu yapmayıda düşünmüyordum çünkü okumam gereken yaşta boş işlerle uğraşıp aşk acısı çekmek istemiyordum.Babam "18 yaşına girseydin senden kurtulurduk..."demişti.18 yaşımda ne olacaktıki?Açıkçası hiç bir fikrim yoktu.Bir anda kapı tıklatıldı.Kapını açmadan önce "Kimsiniz?"diye bir soru yönelttim.
"Polis!"dedi birisi...
Kapıyı açtım."Ne oldu memur bey?Ciddi bir şeymi var?"
"Derin Işık sizmisiniz?"
"Evet benim.Ne oldu?"
Korkar gözlerle polise bakıyodum."Anneniz babanız ve kardeşiniz ölü bulundu!"Sanki zaman durmuştu.B-bu nasıl ola bilirdi?Gözlerim doldu.Gözlerimden yaşlar akarken sorularımı sordum.
"P-peki cesetleri nerde?Nasıl olmuş?Belki yanlış adrese geldiniz?"
"Cesetleri gömdüler.Trafik kazası geçirmişler.Başınız sağ olsun!"
Kapıdan gitti.Evde oturdum ve ağlamaya başladım.Sonra mezarlarının üzerine gitdim.Ordaca öylece yere çöktüm.
Yarın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Esiri
Teen FictionAilesi tarafından 13 yaşında bir mafyaya babasının kumar borçları yüzünden para karşılığında satılan Derin Işık.17 yaşında ailesini kaybettiğini sanar.Lakin ailesi ölmemiştir.Ve satıldığı mafya 1 yıldır onu takip ediyor.Derin kafes dövüşlerinde baş...