25

108 15 10
                                    

-☆-

"OHA BİR DAKİKA,NE?!?!"

Arife soyunma odasındayken yaşanan herşeyi anlatmıştım.O da,böyle bir tepki vermişti.

Onun terli,alnına yapışmış tutamları ile karşımda dururken..,çıplak vücudu ile karşımdaykenki anları düşündükçe kızarıyordum.Ve en baş olarakta yara izlerime kondurduğu öpücükleri..bu Benim baştan çıkmama sebep olmuştu.Utançtan karşısında ne yapacağımı şaşırmıştım.

"Off valla başım ağrıdı,cenan ile naptın,konuşabildin mi?"

Arif kaslarını çattı. "Lafı dolandırma bir kerede." Sonra elini saçlarına attı. "Yani..ben de birşey anlatacaktım sana da..." yanaklarının kızarmasıyla anlamaz gözlerle kaşlarımı çattım.

-

"Cenan!"

Oturduğum sıradan kapıya doğru baktığımda Ömeri gördüm.Yanıma doğru yürümeye başladı ve biraz kayarak yanıma oturması için yer açtım.

"Naptın?" dedi.Nefesimi verdim.
"İyi..sen?" gülümseyerek konuşmaya başladı.

"İyi bende,noldu moralin yok gibi? Arifle ilgili mi?" Kafamı geriye atarak cevap verdim. "Eh..evet." dedikten sonra bana ne olup bittiğini anlatmamı istedi.
Öksürüp "Sende yok mu birşeyler Ömer Bey?" dedim.
Aniden kaşları çatıldı.Sonra elini ensesine attı,hafif kızarmıştı.
Ufak bir gülüş bıraktım.
"Hadi ya,anlat anlat."

"Off be,daha bugün birşeyler oldu."

"Nazlanma be kardeşim."

"Soyunma odasındaydık."

Aniden gözlerimi irileştirdim "OHA BE İNSAN Bİ KARDEŞİNE HABER VERİR BU NASIL ARKADAŞLIK!" sesim dalga geçer tondaydı.
O da hızlıca ayağa kalkıp eliyle ağzımı kapattı. "LAN DUR NE YANLIŞ ANLIYOSUN!..Gerçi,yaptığım şeyi diyince de bir fark yok gibi."

"Yuh be abicim,yuh.Ne anlatacaksın acaba,dökül bakalım."

"Sende de neler dönüp bitiyor öğreneceğiz."

Ömer soyunma odasına girdiğinden itibaren anlatmaya başlamıştı.Teker teker anlatırken arada yüksek sesli şaşırmalarım lafını bölüyordu.

"Sonra tekrar bir yarasını öptüm."

"Direkt yavşamışsın lan,rahatsız olmuyor değil mi oğlum?"

"Rahatsız olsa,böyle davranır mıyım sence?Beni gelince kızarıyor o da.Onun da bana karşı boş olmadığını düşünüyorum.Yani ben..ona aşığım."

"Oyy yemin etsene ciddi misin,hiç belli etmiyorsun?" Diyip kahkaha atmaya başladım.Boş sınıfı kahkahalarımla doldurmuştum.

"Komik mi lan!" Omuzuma yumruğunu geçirdi."

"Acıttın lan."

"Hadi hadi anlat sen de meraklandırma beni."

"Tamam dur."

Sınıfta bana dediklerini,sahne arkası kabinde olanları anlattıktan sonra o da benim tepkilerimi vermişti.

"Sen de basbaya aşıksın...onunla bunu  konuşacak mısın?"

"Ama Ömer,ben normal birisi miyim ki,onu hakedeyim?Yaptıklarım aklıma geldikçe kendimi öldüresim geliyor.."

"Hayır Cenan!Hiç birşey senin suçun değil!Böyle olmayı sen seçmedin!"

-13 yıl önce.

İnan Bana//•ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin