"Tanışma"

3 0 0
                                    

Aleyna, Instagram'da tanıştığım  uzak mesafe dostum. gördüğümde beni adetâ büyülediği için ona yazmaya karar verdim. Cesaretimi toplayıp mesaj attım ve içimdeki heyecanı saklayamadım. O da bana samimi bir şekilde geri dönüş yaptı ve böylece aramızda güzel bir iletişim başladı.

İlk konuşmalarımız çok kısa ve yüzeysel olsa da artık zamanla birbirimizi daha iyi tanımaya başladık. Aleyna'nın içtenliği ve pozitif enerjisi beni etkiledi ve onunla konuşmak benim için bir keyif haline geldi. Mesajlaşmalarımız giderek derinleşirken, uzak mesafelere rağmen aramızdaki bağ her geçen gün daha da güçlendi.

Aleyna'nın benzersiz doğası ve hayata bakış açısı beni her zaman şaşırtıyor ve onunla her konuda sohbet etmek benim için büyük bir zevk. İki farklı şehirde olmamıza rağmen bize bir engel oluşturmadı, aksine bu durum bizi daha da yakınlaştırdı. Uzak mesafelerde bile bir dostluk ve samimiyet kurabilmek gerçekten çok kıymetli bir anlatılamaz duygu.

Aleyna, Instagram'da tanıştığım en özel insanlardan biri ve onunla olan hikayemiz her geçen gün daha da güçleniyor. Bu uzak mesafe dostluğumuzun daha nice güzel anılara ve hatıralara saklı olduğunu biliyorum. Aleyna, seninle tanıştığım için ne kadar şanslı olduğumu bilmelisin. İyi ki varsın, Bir gün Aleyna için ne yapmam gerektiğini düşündüm ve ona bir hikaye yazmalıydım, birlikte hikayemizi yazmamızı teklif ettim. Ben de bu teklifi ona etmeden direk yapmaya karar verdim. Birlikte yarattığımız hikaye, hem bizim ortak bir bağ oluşturmamıza hem de birbirimize daha da yakınlaşmamıza yardımcı olurdu. Aleyna artık benim için sadece bir Instagram arkadaşı değil, uzak mesafeleri aşan bir dost oldu. Her gün onunla konuşmak beni mutlu ediyor ve onunla paylaştığımız hikayenin sonuna kadar yanında olacağım. Aleyna, seninle tanışmak benim için gerçekten bir şanstı. Umarım bir gün, uzak mesafeleri de aşarak seni gerçek hayatta da tanırım umarım. (YENİ BÖLÜM İÇİN TAKİPTE KALIN (: Konuşmamız ilerledikçe yeni bölümler gelecek.)

Eternal FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin