Masallar İçindeki Gerçek

103 15 6
                                    

Bölüm şarkısı: Love Story
- Sarah Cothran

"Diplerde gördüğün şeyler seni korkutmasın Mabel. Asıl canavarlar ışıkta gizlenir."

Suların etrafınızı sardığı yerde güvende olduğunuzu sanmayın. Sular çekildiğinde de mutlu olmayın. Kaosun habercisi tek bir su damlası olur,anlayamazsınız.

Sirenlere güvenmeyin,deniz kızlarına ise asla güvenmeyin. Bizler yanıltıcı yaratıklarız. Denizlerin hakimi olmak gücü elimizde tuttuğumuza inandırır. Kibirliyizdir de. Ayrıca çok iyi kin tutarız.

Sirenlerden uzak durun,deniz kızlarına yaklaşmayı bile denemeyin. Denerseniz ne mi olur? Ölüm. Bahtsız talihinize sövebilirsiniz ya da aptal olduğunuzu kabul edersiniz.

Faniler dalgalarda yatan sırların büyüsüne hep hızlı kapılmışlardır. Asırlardır kendi ölüm fermanlarını imzalayan çok fani gördüm. Kendi ölüm fermanımı imzalarken fanilerle ne kadar benzediğimi fark edemedim.

Tanrılara yalvarmayın,deniz kızlarından da merhamet dilenmeyin. Çok güvendiğiniz tanrılar size savaş açtığında ilk sığınağınız şeytan olsun. Asla deniz kızlarından yardım istemeyin.

Efsanelerimize kanın. Çünkü içinde gerçekler yatar. Hiçbir efsane yok yere doğmaz. Efsane olmaya çalışmayın. Sadece lanetlenir veya kıyıdan unutulan yan karakter olarak kalırsınız.

En önemlisi,asla aşık olmayın. Deniz kızlarına kalbini veren her fani erkek ölümü tattı. Aşık olan deniz kızları inci göz yaşlarını dökerek can verdi. Benim hikayem iki tarafa da dahil değil.

Ben Maren,
Denizin kraliçesinin kızı Maren.
Okyanuslar hükümdarının kızı Maren.
Melez doğan yarı tanrıça Maren.
Herkese Maren olan ben,ona Mabel oldum. Güzeli olmak lanet miydi?
Daha yeni öğrenecektim.

Şimdi size soruyorum,beni bu uçsuz bucaksız okyanusun ortasından kurtarır mısınız?

Kulaklarıma bir çığlık ulaştı. Onun sesi.
"DİBE DAL MABEL!"
Şimdilik gitme vaktim geldi. Umarım yeniden görüşürüz.
Unutmayın,deniz kızlarına aşık olmak öldürücüdür. Bana aşık olmak ise katliamdır.

Selammmmm

Aşırı farklı bir dil denedim nasıl olmussss
Bu kurguya baya detay ekleyerek ince iş çıkarmak istiyorum o yüzden azıcık sabır dönüş yapacağız buraya şimdilik bulutlu geceler yıldızlı rüyalar herkeseee 🤍

Dibe Dal Mabel (İntikam Serisi 1. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin