Tanrıların Karanlık Tarafı

48 9 1
                                    

Bölüm şarkısı: Fairytale - Alexander Rybak

"Canım yanmaz benim. Yakamazlar canımı,izin vermem. O yüzden Mabel sana hiçbir şey olmasına izin vermeyeceğim."

Okyanus 1803

Prendie bölgesi,
Maren'den

"Sana söyledim baba,o adamla evlenmek istemiyorum!" Büyük ablam Oriana,babamın ilk günahı. Şu an tanrı Poseidon'a karşı gelen çatlak. Babamıza karşı gelen cüretkar evlat.

"Dediğimi yapacaksın. Annen ve ben çoktan onay verdik." Kim denizden ayrılıp karadaki mankafalarla evlenmeyi kabul ederdi ki? Babamın ablam için istediği şey canice bi' evlilikti.

"Ne oluyor burada!" Annemiz Selina'nın gür sesi suyun içinde baloncuklar oluşturdu. "Ablam sizin onun için seçtiğiniz kişiyi beğenmedi. Israrla Osiris'i red ediyor."

Oriana tekrardan çılgına döndü. "Onun babası şeytandı! Tanrı çocuğu değil ama günahın çocuğu olduğu kesin! Annesi sırada balerin kendisi ise oyuncaklarla yaşayan bi' kaçık!"

Haklılık payı vardı. Kimse günahın evlatlarını sevmez günahı ise hiç sevmezdi. Günahın ölümcül üç evladından uzak durmamız gerektiğini bilirdik.
Seth Killian,Osiris Roderic ve Destina Duman. Şeytanın üçgeni kardeş olduklarını dile getirmeyen psikopatlar.

"Tanrı çocuğu değil diye mi red ediyorsun? Sana Tanrı çocuğu mu bulmamı istersin? Oriana,Killian'ın sana uygun biri olduğunu düşünür müsün?" Babamızın şeytanın çocuklarına göz koyduğuna eminim. Gücü elinden tutmak onun için muhteşem olmalı.

Hades ve Zeus'a karşı elinde kozu olmalıydı değil mi? Lilith'in kızını kendi himayesine almayı denediği günü anımsadım.
Destina'nın yaptıkları akıl işi değildi. Zavallı kız zap edilirken öldü.

"Baba! Onun lanetli çocuklarını istemiyorum. Lütfen istediğim kişiyle evlenmeme izin ver!" Oriana'nın biricik aşkı Tunga basit deniz erkeklerinden biriydi. Hiçbir vasfı olmadığından ailemizin asla tasvip etmediği kişilerin başında adı vardı.

"Tabii ablacım bende deniz kabuklarıyla evleneyim?" Ortanca ablam Kitana kızıl saçlarını örgü yaparak yanımıza yüzdü.
Babam daha fazla boş çekmemek adına annemi de peşine takıp aramızdan ayrıldı. Ablama cevap bile vermemişti,kaba adam.

"Sen git iğrenç bedenini başkalarının altına at küçük fahişe." Kitana üstüne alınmadı. Saçının ucuna deniz kabuğu takıp koluma girdi.
"Oriana'dan bıktım. Seninla abla kız vakit geçirelim mi Maren?" Önüme düşen yeşil saç tutamlarıma baktı.

"Yüzeyde vakit geçirmek daha iyi olacaktır." Saçlarıma olan bakışı korkunçtu. Elinde olsa tellerimin hepsini yolacaktı. Yüzeye çıkma isteği yeşillerime tahammül edememesiydi. Ne kadar derine dalarsam o kadar rengi koyulaşıyordu.
Yüzeyde ise önce turuncu sonraysa sapsarıya dönüyordu.

"Peki abla. Başka işlerim olmadığından istediğin kadar vakit geçirebiliriz." Memnuniyetle gülümsedi. Koyu kızıl örgü saçlarının ucundaki tokaya benzeyen başka bir deniz kabuğu uzattı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dibe Dal Mabel (İntikam Serisi 1. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin