Na akkor felkeltem és bepakoltam a kellendō cuccokat + mufaszt.
Na oszt talalkoztam a csajosokkal (eglenilla + vanessza geci)
Na oszt futottunk is be fele igen.
Na oszt bementunk a gépes termekbe.
Na oszt leūltûnk a picsänkra.
Geci.Na és az egész osztály bejott még tigzbigla is. Rohaggyon meg😉.
Na és tőri volt az első.
Egy orank volt mindenre.Na és az első feladat az volt hogy egy zenét kellett meghallgatni es kitalalni hogy melyik korbol szarmazik😱.
Elkeztûk halgatni oszt én tisztàn låttam hogy ez az őskorszak.
Intettem az egyik osztálytársammmmnak👋.Na és a csaj elkezdett bőfögni meg oklendezni ès igy kihanyta magaát.
Mindenki rá figyelt és én elkeztem kuncogni a vålaszt hangosan meg halkan is.Na oszt a kovetkezo valaszokat eglenilla tutta az egészet😊.
Na ès az egyik osztalytarsam pont akkor kapott szivrohamot😍.
Ezaz.
Minden tanar odament hozza és elkeztèk rugdosni.
Addig mindenki eglenilla gépéhez futott oszt masolták az egészet meg én is.
Geci.Tigzbigla: CSALNAK GECI🤬🤬🤬
A tigzbigla genyo elkezdett nyihogolni hogy mi puskazunk de szerencsére nem figyeltek a tanarok ra.
Na ès most tigzbiglat kell megbaszni😏.Na szoval vanessza tigzbigla mellett ult.
És mar az orabol csak 1 masodperc volt.
Na és vanessza "veletlenul" kikapcsolta tigzbigla gèpėt.Tigzbigla elkezte foldbebaszni magat kozben lo hangokat adott ki magabol🐎.
A tori megvan😎.