Hanif dan mira pulang ke kampung halaman milik kedua ibu bapa untuk bercuti bagi menghabiskan saki baki cuti tahunan di syarikat mereka bekerja.
Riang wajah kedua ibu bapa hanif menyambut anak lelaki dan menantunya pulang menziarahi mereka. Masing-masing walaupun sudah berumur namun atas penjagaan makanan dan aktiviti aktif duduk di kampung, tubuh badan kedua ibu bapa hanif masih segak dan nampak segar tambah lagi tubuh badan bapa hanif yang aktif mengajarkan seni silat di kampung mereka.
Ketika waktu malam, sedang hanif berehat di ruang balkoni luar rumah sambil menghisap rokok, ibunya datang menemani sambil menghidangkan secawan kopi dan biskut kering sebagai snek ringan kepada anaknya.
" Nip, kamu ni merancang ke? Bukan apa udah 3 tahun kamu kawin, bila nak menimang cahaya mata nya?"
"Belum ada rezeki lagi mak, Anip dgn mira dah usaha dah tapi belum ada rezeki lagi nak menimang cahaya mata."
" Kerja, kerja jugak. Tapi keluarga kena ambil peduli juga. Tengok Kak long kamu dah ada 3 anak dah. "
" Cadangan mak haritu macam mana? Mira setuju ke?"
" Nip dah cakap kat Mira ritu. Tapi dia malu katanya. Tak selesa sebab tak tahu benda tu. Tambah pulak dengan mertua katanya. "
" Haih budak ni. Nak malu apa. Itu lah turun temurun ilmu kewanitaan diturunkan sampai lah ke mak ni. Mak malas nak cakap hal dalam kain, tapi sebabkan anak mak dah dewasa ni mak nak cakap, walaupun umur mak sekarang hampir 60 tahun, tapi sampai sekarang mak masih melayan ayah kamu atas katil tau. "
" Uiyooo, patut lah ritu kitorang balik kampung dengar bunyi macam-macam. hahahahhaa.'
" Gelak pulak budak ni. Dah2 macam ni je lah esok suruh mira pergi ke pondok dalam kebun belakang, bawa kain batik lepas maghrib esok ikut mak. "
.....................................................................
" Adoi mak dah cakap macam tu, mira ikutkan je lah bang. Mak nak tolong kita sangat lah tu. Mira okey je lah, mana tahu ilmu warisan mak berkesan untuk mira."
" Itu lah abang pun mak pesan kema ikut petua ayah. Esok kita pergi ke pondok dalam kebun sana".
" Tapi bang, mira nak tanya, kenapa kena pergi ke pondok sana? malam-malam pulak tu? seram pulak mira. Dengan bawak kain batik nya lagi."
" Entah lah. Dulu pun tak silap, kak long pun buat benda yang sama. Tapi rasanya malam kak long kawin tu terus mak turunkan ilmu tu pada kak long mak cakap. Sebab tu kak long dengan bang long senang dapat anak, mak cakap."
"Uish, hairan kak long ye bang, malam pertama biasa privacy sikit. Tapi ni sempat pula ya spend time dengan mak ayah mertua. Macam seram pulak mira bang,"
"Eh, awak ni tak payah nak seram-seram sangat. Mak ayah saya okey je. Dah2 kemas barang2 apa yang patut. Lepas solat maghrib kita ikut mak ayah ke pondok dalam kebun."
......................................................................
Usai solat maghrib, mira dan hanif bersiap mengemas pakaian dan membawa kain batik. Mira mengenakan tudung berwarna coklat , seluar palazo krim dan t-shirt lengan panjang berwarna putih. Mira membawa kain batik berwarna coklat gelap bercorakkan bunga berwarna kuning cair dan hijau daun seperti yang dipesan oleh ibu mertuanya. Hanif pula berseluar pendek dan memakai sleeveless juga membawa kain pelikat berwarna krim.
" Okey dah bawah dah ke kain batik dengan kain pelikat yang mak pesan."
" Dah bawak dah mak, ada ni."sahut hanif.
" Malam ni biar ayah dengan mak kamu bantu kamu berdua malam ni. Bagi orang muda bertenaga sikit. Ini tak nampak longlai je. Penat sangat kerja di pejabat ye." Gurau ayah Hanif disambut dengan hilai ketawa mereka.
......................................................................
" Wah dahsyat juga pondok kebun ni. Ni first time nip masuk sini. Siap ada aircond lagi. Bilik air pun besar katil king pun ada. Ni bukan pondok, ni chalet ni mak, hehehe."
" Memang lah. Kena sediakan semua ini, baru selesa sikit. Terutamanya mira ni, kalau tak selesa nanti penat dia nanti. "
" Penat kenapa mak?. Urm, memang susah ke nak buat senaman untuk subur ni? "tanya mira.
" Memang penat mira oooii, takpe sekarang kita mulakan. Mira ikut je apa yang mak buat dan suruh ya."
" Okey, sekarang orang lelaki boleh masuk dekat ruang tamu sebelah sana ya, kami orang perempuan nak mulakan dahulu antara kami. Dah siap nanti ayah kamu ni masuk pulak untuk bantu mak. Sementara tu, kamu anip, buat apa yang patut dengan ayah kamu." Hanif dan Mira akur dengan arahan tersebut.
" Baik Mira. Ni mak nak cakap. kita mulakan sekarang ya. Mak nak pesan pada Mira ni. Ikut je apa yang mak suruh. Jangan berdalih. Lagi satu mak nak cakap, Mira kena beri kerjasama ya. Percaya pada mak."
" Baik mak. Mira faham." Mira akur dengan arahan mertuanya.
Walaupun agak gementar bagi Mira, namun ini adalah suatu yang perlu dilakukan untuk mendapatkan zuriat. Mana tahu dengan ilmu serta petua rahsia mertuanya mampu menaikkan tahap kesuburan kewanitaannya.
" Baik sekarang Mira dengan mak salin pakaian dahulu. Pakaian semua kena buka, pakai kain batik sahaja Mira. "
Ibu mertua nya tanpa segan silu terus menanggalkan t-shirt lengan pendek warna putih . Agak kagum Mira melihat tubuh mertuanya yang agak berisi sikit, namun jelas tegang payudara 36D mertuanya barbalutkan Bra berwarna hitam.
Mertuanya kini cuma berkain batik paras pinggang dan bra berwarna hitam. Mak hanip membuka ikatan kain batiknya, sambil melepaskan bra.
" Haaa tunggu apa lagi Mira. Ikut mak pakai ni. Sekarang buka semua pakaian dan kemban je macam mak buat. Mak nak ajar mula-mula sekali adalah senaman untuk menaikkan nafsu, supaya hubungan atas kelamin kamu lebih aktif. "
Mira akur dan melepaskan pakaian satu persatu. Kini Mira juga ikut berkemban seperti mertuanya.
" Badan kamu ni cantik Mira. Untung anip dapat belai badan kamu ni. " Puji mertuanya melihatkan tubuh badan Mira yang tinggi dan langsing.
" Menaikkan nafsu syahwat ni penting Mira, supaya cipap keluarkan air mazi yang cukup untuk persetubuhan. Selain harapkan pasangan kita ransangkan kita, kita sendiri boleh buka pintu nafsu kita.
Mak Mertua nya kemudian perlahan melakukan gerakan erotis. Pinggul mertuanya perlahan meliuk ke kiri dan kanan dalam keadaan mertuanya berdiri sedikit mengangkang. Lutut mertuanya sedikit dibengkokkan, sambil pinggul mertuanya meliuk ke kiri dan kanan juga perlahan menggelek membentuk bulatan kecil.
" Ini pergerakan menggoda. Ayah kamu ni kalau mak melenggok macam ni memang keras terpacak batang nya. Jadi, Mira ikut ya. "
Pada awalnya Mira meniru pergerakan mertuanya, kerap ketawa melihat dirinya sendiri menggayakan tarian erotis. Namun setelah beberapa ketika, cipapnya berdenyut sedikit tatkala kini kedua tangannya sendiri aktif membelai paha, meramas teteknya sendiri daripada luar kain batik sambil pinggulnya meliuk rentak perlahan seperti gerakan mertuanya.
YOU ARE READING
KASIH TERLARANG
Teen FictionKisah rumahtangga Amira dan Hanif khususnya dalam menyelesaikan masalah Hanif untuk beraksi di ranjang.