Selaamm.Nasılsınız?Size yeni bir kurgu ile geldim.Umarım seversiniz.
!Uyarı:Bu bölüm şiddet,korku,uygunsuz şeyler ve travma yaratabilecek ögeler barındırıyor.Eğer hassas bir kişiyseniz okumamanız tavsiye edilir.!(Yazarın anlatımıyla)
(15 yıl önce)
(2 Ocak 2009)Küçük Merve,her akşam olduğu gibi odasında oyuncak bebeğiyle oynuyordu.Annesi,mutfakta yemek yapıyor, ablası mutfakta ders çalışıyor,babası ise oturma odasında içki içiyordu.Çoktan sarhoş olmuştu.Annesi yıllardır tek başına çalışıp,Merve'ye ve ablasına bakmaya çalışıyordu.Babası ise çalışmak yerine,evde bütün gün yatıyor,akşamları da içki içiyordu.Ablası sürekli annesine'Ben doktor olup Merve'yi okutacağım.'diyordu.Kıt kanat geçiriyorlar.Annesi kızlarını okutabilmek için gündüzleri evlere temizliğe gidiyordu.Annesi sürekli 'Beni okutmadılar,bari onlar okusun.'diyordu.Babası annesine"Elif,bana su getir!"diye bağırdı.Annesi''Bekle Hasan,yemeğin altını kapatıyorum."dedi.Babası"Başlarım yemeğine bana su getir!"diye bağırdı.Annesi yemeğin altını kısıp,babasına su getirdi.Babası"Neden geç getirdin,lanet kadın?"Annesi"Dedim ya ocağın altınıkapatıyordum."dedi.Merve bağırış seslerini duyup ağlamaya başladı.Babası annesine"Elif sustur şu veledi!"dedi.Annesi yatak odasına gidip Merve'ye"Korkma kızım,ben yanındayım."dedi.Merve"Ben bu evden gitmek istiyorum.'' dedi.O sırada mutfaktan gür bir ses geldi.Hemen Merve ve annesi,mutfağa gitti.Babasının elinde ayna kırıkları vardı.Ablası yerde yatıyor ve kafası kanıyordu.Annesi hemen eline bıçağı alıp babasının üstüne yürüdü.Babası annesinin elinden bıçağı alıp annesine sapladı.Annesi yere düşerken"Merve,kaç" dedi.Merve koşarak yatak odasına gidip dolabı açtı.Hemen dolabın içinden çantasını alıp,içine hızlıca kıyafetlerini,annesinin 2 tane kazağını oyuncak bebeğini ve küçük bir örtüyü alıp çantasına koydu ve çantasının ağzını kapattı.Hemen kapının kolunu açtı ve ayakkabılarını giydi.Hemen apartmandan çıkıp,arkasına bakmadan kaçmaya başladı.Nereye gideceğini bilmiyordu.Sonra birisinin ona seslendiğini duydu.Bu bir erkek çocuğuydu.Çocuk"Hey küçük kız,akşam akşam nereye gidiyorsun."dedi.Merve cevap vermedi.Ama ağlıyordu.Erkek çocuğu ne olduğunu anlamıştı"Sana yardım edeceğim,ama bir şartla:benimle geleceksin,"dedi ve devam etti"sana zarar vermeyeceğim.". Merve yine konuşmamıştı Küçük çocuk"Ben Barış.Senin gibi 3 kardeşim var.Seni kardeşlerimin yanına götüreceğim.''dedi.Merve sadece başını tamam anlamında salladı.Barış,Merve'nin elinden tutarak koşarak mahalleden uzaklaştılar.
•
Barış,Merve'yi 2 katlı bir eve getirmişti.Hemen eve girip,kapıyı kapattılar.İçeridekiler onlara bakıyorlardıBarış hemen söze girdi"Selim Amca nerede?"diye sordu.Sarı saçlı kız"Mutfakta Barış abi."dedi.Barış kız çocuğunu başıyla onaylayıp Merve ile mutfağa gittiler.Selim"Barışım,neredeydin?"dedi sarılırken.Selim küçük kız çocuğunu incelerken "Bu kız kim oğlum?"dedi.Barış"Sonra anlatırım.Ona yardım etmemiz lazım Selim Amca."dedi.Selim Merve'ye dönerek"Adın ne kızım?"dedi.Barış atlayarak"Adını söylemiyor.Şuan şok etkisinde.Evden kaçarken gördüm.Bende sana getirdim.Onu da ekibimize dahil etmek istiyorum.Senin fikrini almak istiyorum."dedi.Selim"Tabiki.Benim görevim çocuklara yardım etmek.Bunları sabah halledelim.Çünkü yatma vaktiniz geldi."dedi.Oturma odasına geldiklerinde Selim"Hadi canlarım yatma vakti geldi."dedi.Çocuklar hep bir ağızdan"Yaa!Ama Tom ve Jerry izliyorduk."dediler.Selim"Yarın akşam söz veriyorum beraber izleyelim."dedi.Ve sarı saçlı kıza döndü"Zehracığım arkadaşın bu gece senin yanında yatsın.Olur mu?"diye sordu.Zehra Selim'e sarılarak"Tabii olur Selim Amca."dedi.Selim"Çocuklar arkadaşınıza kendinizi tanıtın."dedi.Zehra"Ben Zehra."dedi.Yanındaki erkek çocuğu"Bende Egemen."dedi.Diğer kız çocuğu"Ben Gizem.Senin adın ne?"dedi.Selim Amca Gamze'ye dönerek sus işareti yaptı.Egemen araya girerek "Hadi uyuyalım!"dedi gülümseyerek.Hep beraber yukarıya çıktılar.Selim,ilk önce Zehra ve Merve'yi yatırdı.Daha sonra Gamze'yi yatırıp odadan çıktı.Egemen'i yatırdıktan sonra Barış ile birlikte mutfağa gittiler.Barış ve Selim birlikte mutfağa inip Barış olanları anlatmaya başladı."Bağırış seslerini duydum ve evlerinin önüne gittim.Babası ilk önce ablasını,daha sonra annesini öldürdü.Annesi kıza kaçmasını söyledi.Kızın ismi Merve olduğunu duydum.Evden kaçıyordu.Bende elinden tutup buraya getirdim."dedi ağlamaklı bir sesle.Selim"Kıyamam.İlk önce ablası sonra annesi.Seninle gurur duyuyorum canım oğlum.Onu iyiki yanımıza getirmişsin.Onu sizlerden asla ayırmayacağım. "dedi.Barış meraklı bir ses tonuyla"Artık o da mı bizim kardeşimiz?"dedi.Selim başını evet anlamında salladı ve Barışa sarıldı.Fakat Merve,bu konuşulanların hepsini duymuştu.Hemen banyoya gidip ağlamaya başladı.O sırada Zehra,Merve'nin olmadığını fark edip her yeri aramaya başladı.En son banyoya gidince Merve'nin ağladığını gördü.Zehra"İyi misin güzel kız?"diye sordu.Merve Zehra'nın yüzüne baktı.Zehra"Ne olduğunu anlatmak ister misin?"dedi.Merve ağlarken"Babam,annemi ve ablamı öldürdü."dedi.Bunu duyan Zehra'da ağlamaya başladı ve Merve'ye sarıldı.Zehra"Adın ne?"diye sordu.Merve"İsmim Merve.Senin ismin Zehra değil mi?"diye sordu.Zehra evet anlamında başını salladı.Zehra"Hadi gel yatalım.Bana sarılarak uyumak ister misin?"diye sordu.Merve"Olur.Ama Gizem'de gelsin."dedi.Zehra"Gizem'i kaldırabilirsen olur."dedi.Zehra ayağa kalkıp Merve'yi de elinden tutup kaldırdı.Beraber odaya gittiler.Zehra Gizem'e seslendi "Gizem.Hadi kalk."dedi fısıldayarak.Gizem"Yaa!Beni neden kaldırıyorsun?Çok uykum var."dedi.
Zehra"Hadi.Merve ikimizle uyumak istiyor."dedi.Gizem"Merve kim?"diye sordu.Zehra"Bugün eve gelen kızın ismi Merve."dedi.Gizem hemen yataktan kalkarak"İsmi Merve mi?Çok güzel bir isim."dedi.Zehra başını evet anlamında salladı.Gizem koşarak Merve'nin yanına gitti.Merve'ye sarılarak"Selim Amca'ya
söyleyelim,sende bizim kardeşimiz ol."dedi.Zehra"Ama ilk önce Merve'nin fikrini almamız lazım."dedi ve
devam etti"sen ne diyorsun bu fikire?"diye sordu.Merve"Olabilir.Ya izin vermezse?"diye sordu.Gizem"Bunlarını yarın konuşsak olur mu?Benim çok uykum var."dedi.Merve ve Zehra başını tamam anlamında salladılar.Hep beraber Zehra'nın yatağına yatıp sarılarak uyudular.
•
Sabah olduğunda kızlar,yataktan kalkıp,kıyafetlerini giydiler ve kahvaltıya indiler.Selim,çok güzel bir sofra hazırlamıştı.Merve Selim'e"Günaydın Selim Amca."dedi.Selim şok içerisinde "Günaydın!Gece nasıl uyudun?"diye sordu.Merve"İyi uyudum Selim Amca."dedi.Zehra ve Gizem"Selim Amca,senden birşey istiyoruz."dedi.Selim,Gizem'i kucaklayarak"Ne istiyorsunuz canlarım?"diye sordu.Zehra"Merve de bizimle kalsın,o da bizim kardeşimiz olsun."dedi.Selim"Merve için uygunsa neden olmasın?"diye sordu.Merve"Ben kabul ettim."dedi.Selim"Çocuklar hepiniz masaya!Size bir şey açıklayacağım."dedi.Zehra,Barış,Gizem ve Egemen masaya oturdu.Selim,Merve'nin kulağına"Seni kucağıma alabilir miyim?"diye sordu fısıldayarak.
Merve,evet anlamında başını salladı.Selim,Merve'yi kucağına aldıktan sonra"Bugün Merve ile ilgili güzel bir karar aldım.Tabi bunu Merve'ye sordum.Çocuklarım,canlarım Merve sizin kardeşiniz olmayı kabul etti."dedi.Bütün çocuklar ayağa kalkıp,Selim'e sarıldı ve hep bir ağızdan"Aramıza hoşgeldin Merve!"diye bağırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulanlar
Teen FictionMerve,Egemen,Zehra,Barış ve Gamze.Birbirine bağlı 5 arkadaş.Ama onların arkadaşlıkları diğerlerinden çok farklı. Çünkü onlar bir ajan grubu.Birbirlerini arkadaş gibi değil de kardeş gibi gören 5 kişi.Hepsinin kendi acıları,kapanmayan yaraları var.Fa...