biodata watak

805 5 0
                                    

Eryn.

.Eryn adalah nama panggilan yang ringkas daripada Edryana Shahira .Edryana seorang perempuan yang cantik seperti kacukan arab dan melayu. Ramai peminat pula itu. Dia sekolah kebangsaan di Sk Wangsa Maju ZonR10 dan sekolah rendah agama pula di Kafa Desa Rejang (KDR) . Dia juga seorang yang pandai. Always top 5 in the class.
#penolong pengawas PSS
Farahain

Farah adalah nama ringkasnya iaitu dari Nor Farah Ain . Dia seorang yang dah tua. haha. hanya bergurau. kerana ianya sudah cukup umur. Seorang yang suka buat lawak , menyanyi .
#Pengawas ICT

Atiqa

.Atiqa adalah nama singkatan bagi nur atiqa nazihah. dia seorang yang pendek tetapi seorang yang penyayang. Perangainya juga agak pelik. jap jap gembira jap jap sedih dan sebagainya. dia menyukai seorang lelaki di sekolah rendahnya yang bernama Marwan.
#Pengawas Sekolah
Nabilah.

Nabilah adalah nama singkatan bagi Wan Nur Nabilah. dia seorang yang ganas tetapi dalam hati ada taman. Dia seorang yang meminati korea, lagi - lagi kumpulan Exo yang diminati orang ramai.

#Setiausha Pengawas PSS
Anis

adalah nama singkatan bagi Noor Anis syaziera. Dia seorang yang penyabar dan suka menyelesaikan masalah tetapi masalahnya sendiri tidak terurus. dan diejek(syafiul) di tahun enam .
#Ketua pengawas PSS yang hancur. ceyh

Qazreen Dan Shela

Qazreen adalah perwatakan seorang yang comel suka buat lawak dan peramah. #murid biasa

Shela pula adalah seorang yang ganas dan suka membuli. Membuli secara solo.Tetapi dia seorang yang periang.
#murid biasa
Adibah

adalah nama singkatan bagi Nur Adibah. seorang yang suka memasak suka berangan dan suka korea. Dia seorang yang putih dan cantik orangnya.

#exco Pengawas sekolah.
Dan ramai lagi watak watak tambahan.
______________________________________

Lelaki .

Ikhwan.

Adalah seorang yang sporting , Dia adalah boyfriend kepada watak Eryn.
#penolong pengawas sekolah
Farhan

Adalah seorang lelaki yang meminati Anis sejak tahun satu. seorang yang kuat imannya dan penyabar orangnya .

#exco Agama pengawas sekolah
Marwan.

Adalah seorang Olahragawan di Sekolah Taman Seri Ramapai. Dia tidak menyukai Atiqa , tetapi tidak semestinya hati tidak akan berubah.
#murid biasa tetapi Olahragawan.
Adam

adalah seorang yang pandai dan rendah seperti Nabilah. Adam juga ialah exco akademik di sekolah nya juga seperti Nabilah. (bape banyak Nabilah daa) .

#exco Akademik pengawas sekolah
syafiul.

adalah seorang yang perwatakan seorang yang ego , sombong , gila dan banyak lagi perkara perkara negatif. (hahaha) .
#ketua pengawas sekolah.


Ramai lagi watak watak tambahan.

-------------------------------------

#Semuanya benar ya. cuma jawatan sahaja ade benar ada tipu.

#SukaSuka.

#yearSix

#UPSR2015.

No CaptionWhere stories live. Discover now