Hayat bazen yoldan geçen bir yabancı gibidir. Hiçbir şeydir senin için, oysa ki kim bilebilir varlığın için bir amaç olacağını?
"Sevgili satoru bugün mimiko ve nanako bana seni sordu."
Sessizdi siyah saçlı bunları söylerken.
Belkide kızlarının uyanmasından korkuyordu, yada kendi kendine karar kıldığı güçsüzlüğünden...
"İyi geceler kızlar, tatlı rüyalarınız olsun.."
Satoru: Bu akşam gelicek misin?
Suguru: Hayır kızları bırakmak istemiyorum.
✓✓.
.
."Sana gelmeyeceğimi söylemiştim ve sen öylece buraya gelmeyemi karar verdin?"
-Ne beni görmek istemiyor musun?
sessizlik..
"Seni görmek isteseydim yapardım zaten. Ayrıca şöyle şeyler yapmayı bırakmalısın."
-Nasıl şeyler, ne yapmamı bekliyorsun 2 tane kız büyütürken seni tek başına mı bırakmamı mı?
"Sanki sende 2 çocuğa bakmiyormussun gibi, bunu bana söylemeye hakkın yok. Evet biliyorum senin kadar iyi bir durumda değilim ama şunu bil ki kimseninde yardımına ihtiyacım yok."
-Suguru.. Lütfen. Yalvarıyorum sana neden bunu söyleyip duruyorsun? Neden herşey için çok geç olmadan yanında olmama izin vermiyorsun? Yapma bunu kendine lütfen.
Ya sana birşey olursa?"Bunu seni ilgilendirirmi?"
- Cevabını ikimizde biliyoruz.
"..."
"İçeri gel."
Yıllar yılları götürür derler tıpkı sen benim aklımı başımdan alıp götürdüğün gibi..
Siyahlı kenara çekildi, evet biliyordu gerçekleri, nasıl hissetigi apaçık ortadaydı. Neden reddediyordu peki? Neden?
-Yanima gelsene konuşalım biraz, bırak inat etmeyi bana sinirlisin biliyorum ama yemin ederim deniyorum.
"Tabi hep böyle dersin. Aklın nerdeydi Satoru? Neredeydin bütün bunlar olurken?"
-Bunu söylemek istemiyorum, çünkü hicbirsey değişmeyecek ama telafi edicem sonu değil ya halledebilirim. Ne olur bana biraz daha şans versen?
"Yapabilir misin bunu? Daha 2 hafta önce geri döndün Japonya'ya. Bizi bırakmıştın Satoru, bizi bırakmıştın nasıl bilebilirim doğru söylediğini."
-Beni benden daha iyi tanıyan kişi sensin? Bunları inanarak bile söylemiyorsun biliyorum çok acı çektirdim size bırakıp gittim ama yemin ederim zorunluydum.. Zamanı gelince ogreniceksin zaten lütfen bana zaman ver çok uğraşıyorum birşeyleri düzeltmek için..