"tpi appa mna boleh buat mcm ni!"taeyon terpekik di dpn appanya.."beranu kmu menjerit dpn appa ye?!ank x sdr!"appanya menampar taeyon sehingga merah..yang lain terkejut kerana perbuatan appanya.."smpai hati appa buat taeyon mcm ni?"soal taeyon.."kmu tu yng x sdr diri!jgn nk salahkan appa pula".."baiklah..appa x suka taeyon bkn?sbb tu appa cerai dgn omma sbb omma buat jmpi yng taeyon dpt kuasa untuk mmbuat mata orng jdi buta dan supaya sya cpt matang bkn?!"appa nya terkejut dgn kata kata taeyon.."baiklah..appa tak akan bnr kn kmu msuk rumah tu lgi..appa akn kms kn barang kmu dan haksu kmu kluar!"tegas appa taeyon..Appa taeyon pergi tnpa menoleh kebelakang.."taeyon..sbr taeyon sbr..".."jgn pegang aq lgi!aq x perlukn korang lgi dlm hidup aq!"taeyon lalu pergi..
(DI DALAM KELAS)
"ehh korang..Korng x rsa pelik ke dgn perangai taeyon..dulu dia baik lps tu dia trus jdi mcm ni..asal eh?"soal Sungkyu.."ntah la sungkyu..aq pun x tau knpa dia mcm tu skarang..rsa mcm nk ltk jmpi plak kat dia..haih"jawab Sehun.."knpa korng tiba tiba ksh psl dia plak ni?ape korng suks dia?"soal Taehyung.."hyung..knpa dgn hyung ni?hyung ni sjk semenjk Sara dtng hyung asyik suka marah marah je..knpa?"soal Jin berpuluh puluh kli.."jfn kesah kn hyung la..bkn ad ap pun.."jawab Taehyung.."korang knpa dgn Sara tu?mcm dibutakan je?taeyon pnya hal ke ni?"soal Sungkyu.."haah la..asal dia tu?"soal Jimin sekali..Taehyung pergi ke arahnya untuk periksa mata nya jikalau dia x dibutakan oleh Taeyon..
"Sa..Sa..Sara?cuba teka ni nombor berapa?"Taehyung menunjukkn 3 jarinya ke hadapn mta Sara.."x..x nmpak..stu pun aq x nmpk.."Sara menjawab dgn perkataan x nmpak..Mereka terkejut dgn jawapan yng diberinya..Taehyung makin takut jikakau yaeyon hasut nya dri jauh ataupun dri dkt.."Sara..awak jfn tipu Sara..kta la btul btul Sara..jgn bgi kita orng risau.."tnya Sungkyu.."aq kta betul la..satu haprak pun aq x nmpak..takkn aq nk tipu korang..Aq kta bnda btul..aq x tipu..caye la aq..aq x tipu korang pun.."jawab Sara dgn pnjng sekali.."bergini la Sara awak duduk shja sehingga tmt kelas..blik nnti kmi temankn awq..awq tu mntah sngt smpai nk thu kuasa sndiri oun x boleh..x cukup lgi drah awaq tu..ye"kta Taehyung untuk menasihati Sara.."baiklah" jawab Sara dgn ringkas
***End of ep 5***