1bolum

132 14 18
                                    

Öncelikle herkese selam. Bu hikayede şiddet ve +18 olacaktır o yüzden rahatsız olan daha başlamadan. kitabı okumayı bıraksın sonra saçma sapan yorumlar istemiyorum. 

Yeni bölüm 15 yorum
10 oyda gelir

Ilyastan
Tam 4 gündür burdaydım bu gece 4 gecem olacak. En son otelden çıkmıştım gerisi hatırlamıyorum kendimi burda buldum işte. Ömürüm çok merak etmiştir şimdi beni . Arada gelip dövüyorlar boğultum elekrtik verip gidiyorlardı.  Abim şimdi heryerde beni arıyordur. Buraya geldiğimden beri kimseyi görmedim yüzünde siyah maske alan adamlar aric. Kimse de bir şey demiyordu neden burdaydım bilmiyordum.  Ben düşünürken yine 3 adam geldi beni komumdan tutup sürüklediler.  4 gecedir dayak suda boğultma ve elkrtik verdierinden yürüyemiyordum.  Beni yine bi su dolu kuvetin yanına getirdiler bu sefer kamerayla beni çekiyorlardı. Muhtemelen abime göstereceklerdi. Beni kuventin yanına getirip diz cöktürdüler biri saçımdan tutup suya bastırdı. Uzun süre dakikalarca beni suda tutuktan sonra çıkartılar,tam 25 kez aynı şeyi tekrarladık.  Sonra kaldırıp bir sandalyeye oturdular iste basliylrduuk ne yalan söyleyim vücuduma elkrtik vermeleri epey bir canımı açılıyordu.  Sandelenin üzerine iyice başladıktan sonra elktrik vermeye başlamışlardı.  Bağırmaya çalıştım ama olmuyordu sanki bedemin benim ruhumdan çıkmak istiyor gibi hissediyordum......

Gözlerimi açtığımda yerdeydim 3 adam bana tekme atıyordu ağzımdan kan akmaya başladı vurdukları tekmeler artık bana normal bir şeymiş gibi geliyordu.  Döndükten sonra iki kişi komumdan tutup beni hücreye fırlatı. Artık dayanamicak halle gelmiştim kendimi yavaş yavaş duvara doğru itirdim, duvara geldiğimde oturma pozisyonuna geldim düşünmeye başladım. Ömür geldi aklıma kaç gündür kokusunu içime çekiyordum şuanda yanımda olsaydı bir kere öpüp koklasaydım onu hiç bir yerimde ağır kalmicana eminim. Başımı duvara yasladım gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.

Ömürden

4 gece önce İlyası görmek için oteline gelmiştim.  Ilyasın odasında bir adam vardı en son ona bakmıştım.  Gözlerimi açtığımda bir sandalede  bağlı oturuyodum.  Karşımdaki adama baktım uzun boylu kumral sakalı biriydi. Bunu daha önce ne Abimlerin nede Ilyasın yanında görmemiştim.  " Kimsin sen niye bağladın beni buraya ? İlyas nerde?." Diye sorular sorduğumda cevap vermemişti.  İkici gece benimle konuşmaya başladı bana bakıp " Bak ben kıza konuşmayı severim sevgilin benim elimde şuhanda işkence görüyor senin ona bir yardımın dokunur "demişti . Gözlerim dolmuştu ılyası dünden beri almışlardı ve işkence mi görüyordu.  Adama baktım " Ne istiyorsun benden söyle yapayım yeterki bırak ilyası." Dedim demez olaydım adam bana yaklaşıp ellini dizime koyup okşayarak " Bi gece benimle birlikte ol sevgilin kurtulur demişti " bunu duyar duymaz midem bulaşmıştı. " Şerefsiz pislik çek ellerini üzerimden değil bana dokunmak adımı bile ağzına alamasın sen" dedim. Adam sinirle odadan çıkmıştı. Ağlamaya başladım 1 buçuk aylık hamileydim ben ilyasa bunu söylemek için gelmiştim neler yaşıyordum.  Acaba ne durumdadır canı acıyor muyudur diye düşünmeye başladım.  Artık 4 geceye geldiğimizde o manyak yine gelmişti ama bu sefer telefonunu açıp bana ilyasın nasıl acı çektiğini gösteriyordu. Izlerken gözlerim doldu daha fazla izleyemedim gözlerimi kapatıp.  O adam benimle konuşmaya başladı yine " Eee küçük hanım cevabın yine Hayır mı bak ama sevgilin orda son canını vermek üzere emin misin . Hem niye bu kadar uzatıyorsun ki İlyas bile duymaz bu gecede olanları". O Şerefsiz konuştukça benim midem bulanıyordu. İlyas ölmeyi tercih ederdi o yüzden sesimi çıkarmadım.  O adamla birlikte olacak değildim İlyas bunu duyduğunda maf olurdu bin kere ölmeyi tercihi ederdi. Ama bir yandan da çocuğumun babası ölsün istemiyordum.  Kafayı yicektim mantıklı düşünemiyordum.  Yine konuşmaya başlamıştı" Kararını çabuk ver ya benim kollarım yada sevgilinin cenazesi." Gözümden bir yaş dökülmüstü o son şeyi söylediğinde.  Ona baktım ve konuşmaya başladım " Cevabım......

Bölümün sonu birinci bölüm olduğu için kıza yazdım. Diğer bölümde görüşmek üzere

Edho omil Suçum yok Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt