havalanı

54 0 0
                                    

Okulda popüler birisiyimdir.yarın sabah karne günü ve ben hala ne giyeceğimi,saçlarını nasıl yapacağımı hiç düşünmemiştim.koca ve hiç geçmek bilmeyen 1 saatin sonunda hafif önlerden yırtık olan şortumu ve üzerine salaş bir Jean tişört giymeye karar verdim.itiraf ediyorum ben 5.sınıfa gidiyorum ama yaşıma göre olgunum.sınıfta benim Kanmam dediğim en iyi arkadaşımda benim gibi fakat güvenmiyorum ona.

***

Of şu alarm!alarmımı kapatıp hemen kalktım.daha güzel görünmek için alarmımı 30 dk geriye almıştım.hemen banyoya gittim ekimi yüzümü yıkadım şaçlarımı düzleştirici yaktığı için şaçlarıma fön çektim.hemen bir yeşil elma yedim sonuçta formumu korumam gerek;-).dişlerini fırçaladım ve üzerimi değiştirdim.artık okula gitmek ve takdir beklediğim karnemi almak için hazırlandım.oturduğumuz sitenin yolunu kullanarak okula gittim.karnemi aldim yeah!yeah!yeah! Takdir belgesi..arkadaslarimla foto cektirdikten sonra eve gittim.annem ve babam karneyi görünce fazla tepki vermediler sonuçta alistiklari şey.babam alnımı öpüp seninle gurur duyuyorumdedi annem ise afferin benim cnm kizim dedi.çok güsrl bir his...evet sonunda hava alanindayim adkimi gorucem (fesatlasmayin)kuzenim nilsuyu gorucem anneannemi de çok seviyorum oysh annennoşum herneyse cnm annem ve kardeşimle kontrolden geçtik babam gelmedi çünkü İstanbul da isleri var.sonunda geldik.anneannemlerin evindeyiz ve askimla birbirimize 1.2 dk arasi sarildik gerçekten uzum bi sarilmaydi oysaki 1 yildir görmüyoruz birbirimizi ama biz askimla ayri kalamayiz küçüklükten beri berberiz ayrilmak zor geldi tabi.annemi optum saildik.dedemin elini optum.dayimada a.r.o.g filminden alinti saka yaptim.o anlar o kadar teknoloji hastasi olursa bi insan anlar bence.evet teyzi enistemi de gordum .ama bi sorun var offf müzenin askimmm bundan sonra yaz okuluna gidecekmis........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yaz okuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin