!! OMEN OF THE STARS'IN ALTINCI KİTABI THE LAST HOPE, 4. KİTABI SIGN OF THE MOON, 5. KİTABI THE FORGOTTEN WARRIOR VE POWER OF THREE SERİSİNİN 5. KİTABI LONG SHADOWS VE 6. KİTABI SUNRISE İÇİN AĞIR SPOİLER İÇERİR !!
Son Umut (The Last Hope)'un planlamanın bir kısmı, romantizm için yarım kalmış uçları bağlamayı içeriyordu, ancak Vicky mahkum aşklara düşkündür ve onları Kartaltüy ve Yoncakuyruk, Tozpost ve Eğreltibulut gibi sağlam ilişkilerden çok daha eğlenceli bulur.
Vicky, Böğürtlenpençe ve Sincapkuyruk'un düzgün bir şekilde yeniden bir araya gelmesini istese de, Böğürtlenpençe'nin Sincapkuyruk'un söylediği yalanın üstesinden gelip gelemeyeceğinden şüphe ediyor ve en başından beri doğruyu söyleseydi yetiştirme planına uyup uymayacağını tahmin ediyor. Asla arkadaş olarak bir araya gelemeyeceklerdi, ancak Vicky, en yeni ve birlikte olarak mükemmel bir takım olacaklarını biliyordu. Yapraknehir ve Kargatüy'ün de hiçbir zaman mutlu sonla bitmesi amaçlanmadı. Ancak Vicky, onlara Kargatüy'ün Büyük Savaş sırasında pişmanlık duymadığını açıkladığı bir an vermesi gerektiğini biliyordu.
Aslanalev ve Korkalp en başından beri birlikte olması gerekiyordu, çünkü Aslanalev, Korkalp'i kendi kaderini seçmeye ikna etmeye yardımcı oldu. Önceki ruhu Korpost , Ateşyıldız'a aşık olduğu ancak asla birlikte olamayacaklarını bildiği için, torunu Aslanalev, Korkalp'in ödülüydü. Alatüy ve Yarım Ay için Vicky, Son Umut'un Yarım Ay yeniden ortaya çıktığında bir zayıflık anı yaşamış olabileceğini itiraf ediyor. Yarım Ay'ın Alakarga'nın Kanadı'ndan asla vazgeçmeyeceğini biliyordu ve o ve Alatüy bir gün Yıldız Kabilesi'nde birlikte yürüyecekler.