🎈𝔄𝔪𝔦𝔨𝔬𝔯 𝔣𝔢𝔩𝔭𝔬𝔣𝔬𝔷𝔬𝔡 ő𝔨𝔢𝔱 𝔳𝔢𝔰𝔷𝔢𝔨𝔢𝔡é𝔰 𝔨ö𝔷𝔟𝔢𝔫🎈

316 15 8
                                    

𝐵𝑎𝑛𝑔𝐶ℎ𝑎𝑛

Összekaptatok egy picit azon, hogy Chan túl sokat dolgozik mostanában, ezért nincs ideje rád. Ez téged nyilván felcseszett, szóval most itt tartunk:

-HÁNYSZOR MONDJAM EL NEKED Y/N, HOGY ÉN PRÓBÁLKOZOM? PRÓBÁLKOZOM VELED TÖBB IDŐT TÖLTENI, DE NEM LEHETEK VELED 24/7. MUNKÁM IS VAN.-Kiabált Chan
-CHAN, NEM AZT KÉRTEM, HOGY 24/7 LEGYÉL VELEM. DE LEGALÁBB EGY KICSIT TÖBBET. NEM HISZEM EL, HOGY NEM TUDSZ EGY KICSIT MEGÉRTŐBB LENNI.-Éééés... Itt. Felpofoztad őt.
-Y/N... Miért csináltad ezt? Mivel érdemeltem ezt ki? Én próbálok megfelelő lenni neked, erre ez a köszönet?...-Mondta csalódottsággal a hangjában és könnyes szemekkel.
-Chan, én sajnálom... Csak... Nagyon ideges voltam...-Mondod te is könnyes szemekkel.
-DE EZ NEM MENTSÉG ARRA, HOGY MEGÜTÖTTÉL. SOHA NEM SZÁMÍTOTTAM ARRA A KAPCSOLATUNK ALATT, HOGY MEGÜTSZ. SOHA.
-Chan, sajnálom, oké?...
-Y/N, ez most ide nem lesz elég. Csak hagyj magamra kérlek...
-Ha ezt akarod...-És kimentél a szobából...

𝐿𝑒𝑒 𝐾𝑛𝑜𝑤

Veszekedtetek, mert azt hitted, hogy Lee Know megcsal. Ami nyilván nem volt igaz, de te azt hitted.

-MILYEN KURVÁVAL CSALSZ MEG? HA NEM SZERETSZ, CSAK SZÓLJ. SZAKÍTSUNK. -Kiabálsz
-Tessék? Y/N, nem értelek. Milyen kurva? Milyen megcsalás?-Tényleg nem értett semmit most
-ÉS MÉG HAZUDSZ IS.-Fölpofoztad.
-Ez most komoly Y/N?... Nem is hagyod, hogy végig mondjam, és a semmiért pofozgatsz?...
-DE EZEN MIT AKARSZ MEGMAGYARÁZNI? MIT?-Ordítasz
-Ha meghallgatni nem hallgatsz meg, akkor bárem ne ordíts, kérlek...-Ezzel fogta magát és kiment a szobából.

𝐶ℎ𝑎𝑛𝑔𝑏𝑖𝑛

Elkezdtetek veszekedni, mert Changbin mostanában későn jár haza. Úgy megy el otthonról, hogy nem mondja meg merre megy. Magyarul titkolózik. Nos. Ebből vita alakult ki.

-HOVA JÁRKÁLSZ MINDEN NAP? HM? SE SZÓ SE BESZÉD ELMÉSZ, ÉS A NAP VÉGÉN HAZAJÖSSZ JÓ KÉSŐN DE AKKOR SE MONDOD EL, HOGY HOL VOLTÁL. MEGCSALSZ?-Ordítottál
-Jézus drága, dehogy csallak meg. Te rémeket látsz.-Ezután a mondat után felpofoztad-Y/N, én értem, hogy ideges vagy, de nem kellene ezt csinálnod...
-Changbin én... Nem tudom mi törtétnt velem... Sajnálom... Tenyleg...
-Semmi baj. Megérdemeltem.
-Nem érdemelted meg! Én voltam olyan hülye!
-Jó ezt ne vitassuk. Megtörtént, ez van... Megpróbálok megváltozni. Ennyi.

𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛

Comeback-je lesz a bandának. Hyunjin meg nyilvánvalóan az ideje nagy részét a csapattal tölti, készülvén a comeback-re. Ez viszont téged kezdett idegesíteni. Alig volt itthon, alig evett, alig aludt, alig csinált bármit. Egyszer otthon, reggel mielőtt el nem ment újra munkába, felhoztad neki a témát. Ide lyukadtatok ki:

-COMEBACK VAN SZÍVEM. NYILVÁN NEM TUDOK ITTHON LENNI EGÉSZ NAP. ELŐ KELL KÉSZÜLNÜNK. SAJNÁLOM, HOGY MOSTANÁBAN NEM TÖLTÜNK EGYÜTT ELÉG IDŐT. MAJD A COMEBACK UTÁN ÍGÉREM FOGUNK.-Jelenleg haragudott rád mert nem értetted őt meg.
-DE KI A FASZOM KÉRTE, HOGY ORDIBÁLJ VELEM?!-Fölpofoztad
Hyunjin se szól se beszéd fogta magát és elindult munkába szó nélkül. Ezzel téged otthagyva a lelkiismeretfurdalásoddal.

𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔

Jisung manapság sokkal többet lóg a barátaival, mint veled. És ez téged frusztrált.

-JISUNG. VAGY EGY KICSIT ALÁBB HAGYSZ A FOLYTONOS BARÁTOKKAL VALÓ LÓGÁSRÓL, VAGY SZAKÍTOK. NEKEM IS KELL EGY KIS TÖRŐDÉS. NŐBŐL VAGYOK. ÉN ÉRTEM, HOGY SZERETED A BARÁTAIDAT, ÉS ENNEK ÖRÜLÖK, DE AZÉRT VELEM IS TÖLTHETNÉL KIS IDŐT. KEZD MÁR ROHADTUL ELEGEM LENNI.-Akadtál ki
-De drágám... Veled még mindig több időt töltök mint velük... Nem értem mi a baj..
-IGEN? SZÁMOLJUK CSAK ÖSSZE. MA VASÁRNAP VAN. HÉTFŐN A BARÁTAIDDAL LÓGTÁL. KEDDEN IS A BARÁTAIDDAL LÓGTÁL. ÉS A HÉT TÖBBI NAPJÁN IS. MENNYIT VOLTUNK KETTESBEN? KEREKEN 0 PERCET. ÉS ELEGEM VAN, HOGY MÉG EZEK UTÁN IS KÉPES VAGY BELEHAZUDNI A KÉPEMBE.-Fölpofozod
-Megérdemeltem én ezt?...-Kérdezte csalódott arckifejezéssel.
-MEG. ÉS GONDOLKODJ EL MAGADON.-Mondod majd kimész a szobából. Ezzel sokkosan hagyva őt.

𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥

Mint azt mindenki tudja, Felix nagy gamer. Szeret játszani. Gépen, telefonon, bárhol. Ő ezzel IS kapcsolódik ki. Igenám. De az utóbbi időben előtérbe került a játék helyetted. És felhúztad magad.

-FELIX. MEG TUDNÁD NEKEM MONDANI, HOGY MIKOR VOLTUNK ÚGY IGAZÁN KETTESBEN UTOLJÁRA? AMIKOR NEM ABBÓL ÁLLT AZ ESTÉNK, HOGY TE JÁTSZOTTÁL ÉN MEG VAGY NÉZTELEK VAGY TELEFONOZTAM VAGY OLVASTAM? MIKOR?-Szeretted Felixet nagyon de most kiakadtál rá.
Felix állt előtted, nem tudott megszólalni... Nem volt hozzászokva ehhez, hiszen először emelted fel a hangod rá...
-ÉS TUDOD MIT? HA NEKED FONTOSABB AZ A ROHADT JÁTÉK MINT ÉN, HÁT LEGYEN. ENGEM MÁR NEM ÉRDEKEL.-Fölpofozod
Ő csak állt előtted... Könnyes szemekkel. Nem tudta feldolgozni, hogy megütötted.
Te is rájöttél, hogy mit tettél, ezért odamentél hozzá és megölelted. Késő volt...
-Y/N... Nem hittem volna, hogy képes vagy megütni... Ezt fel kell dolgoznom. Szoval most légyszi engedj el, és hagyj magamra. Nagyot csalódtam...-Mondta a sírás szélén.
Te pedig ott hagytad, mert tudtad, hogy most nem békültök ki egyhamar.

𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛

Seungmin szeret téged piszkálni. Több mint 1 éve együtt vagytok és ezt már megtanulhattad volna. Igen ám. De téged ez valamiért egyre jobban felhúzott.

-SEUNGMIN ROHADTUL NEM VICCES AMIT MŰVELSZ.
-Mire gondolsz Y/N?
-AZOK A HÜLYE POÉNJAID. MEG A PISZKÁLÓDÁSOD. ROHADTUL KIIDEGELSZ VELÜK.
-Megtanulhattad volna, hogy ilyen vagyok. Volt elég időd rá.
-NEKED MEG ELÉG IDŐD VOLT ARRA, HOGY MEGTANULD, HOGY ÉN MINDENT MAGAMRA VESZEK.-Kapott egy pofont.
-Y/N. Túl messzire mentél most. Túl messzire. Ha nem érted a viccet, csak közöld velem normálisan. Ne így.-Mondta majd faképnél hagyott.

𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑖𝑛

Jeonginnak volt egy bizonyos "legjobb lány barátja". Sok időt töltöttek együtt. Sőt. Manapság túl sokat. Szóvá is hoztad ezt. Majd ez veszekedésbe torkollott.

-FONTOSABB A "LEGJOBB BARÁTNŐD" MINT ÉN? HA ENNYIRE SZERETED ÉS ENNYIRE SZERETSZ VELE IDŐT TÖLTENI, AKKOR CSINÁLD. MEGCSALSZ VELE? EGYÜTT VAGYTOK? HÁT HAJRÁ. EGÉSZSÉGEDRE.-Kiabáltál torkod szakadtából
-Mi? Nem. Nem vagyunk együtt. Tudod, hogy mennyire fontos vagy nekem és, hogy mennyire szeretlek.
-Jólvan. Engem többet nem érdekel. Tölts vele annyi időt amennyit akarsz. Engem nem érdekel.-Felpofozom
-Y/N? Mi történt veled? Ez nem te vagy. Rohadt nagyot csalódtam...-Mondta majd otthagyott.
Ezután pedig nem szólt hozzád egész nap.

-----------------------------------------------------------

Itt az új rész! Remélem tetszik nektek! Olvassátok szeretettel!❤


𝑺𝒕𝒓𝒂𝒚 𝑲𝒊𝒅𝒔 𝑹𝒆𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 Where stories live. Discover now