لێتس دوو ئت.
______________________________________(نت کاتێک زانی درۆی لەگەڵ کردوە ڕێک لە پەنجەرەکە خۆی هەڵدا بەڵام زۆر بەرزبوو)
هیسە:هەر ئەوگرم بۆچی خۆو ماندو ئەکەی..
(ن/ت چوو بۆ شوێنێک کە خۆشی نەیدەزانی کوێیە)
(دوای ئەوە هیسە بەرەو ئەوێوە چوو کە ن/تی لێیە ڕێک دەستی دە ملی ن/ت کرد)
(بەڵام لەناکاو پۆلیس هات هیسە هەڵسا لەسەر ن/ت و ڕای کرد)
ن/ت:ب...ب..بەڕێزم بۆ ئەوێوە.
(بەگریانەوە)(ن/ت چوا ماڵەوە چوا ژوورەکەی بۆ ئەوەی بخەوێ بەڵام خەوی لێ نەئەکەوت)
(پۆلیسیش پەیوەندی بۆ ن/ت کرد)
پۆلیس:سڵاو خاتونەکەم ئێمە ئەو بوکوژەمان نەگرتوە جا ئاگاداری خۆو بەدەرگاکانیش قوفڵ بە
ن/ت:ەوە چۆن ئەبێت ئەی ئێوە پۆلیس نین چۆن ناتوانن کوڕێک بگرن؟؟
(ن/ت لە توڕەییا پەیوەندیەکەی لەسەر داخست)
دوای ئەوە چاکەتەکەی لەبەر کرد ئەچوە دەرەوە بۆ ئەوەی نەی دۆزێتەوە دوبارە
(ڕۆشت بینی کوڕێک بەزۆری ئەیەوێ دەست درێژی بکاتە سەر کچێت ئەویش چو ئاسنێکی دا لەسەری)
؟؟؟:زۆر سپاست ئەکەم خانمەکەم.
(دوای ئەمە ڕۆیشت)(دوای نیو کاتژمێر ن/ت بینی هیسە لەبەرام بەریەتی کاتێک بینی یەک کەسیش لە دەرەوە نیە ینرمەتی بدات)
(ن/ت ڕایکرد بۆ سەرەوە هیسەش بەدوایکەوت)
(ن/ت بەر بۆیەوە هیسەش چوە سەری)
هیسە:ئەم جارە ناتوانی ڕابکەیت.
(هیسە لە ڕوخساری نزیک بویەوە ئەیویست ماچی بکات بەڵا ن/ت تفی پیا کرد)ن/ت:تففف دوور کەوا بێڕەوشت.
(ن/ت قسەکەس بۆ تەواو نەکرا چونکە هیسە ماچی دەمی کردو گازی لێ گرت دەمی هەموو بوە خوێن)(ن/ت هاواری کردو گازی لەدەیتی گرت و هیسە بەتەمابوو بە چەقۆکە بیکوژێ بەڵام ڕای کرد)
هیسە:بە نەفرەت بیت.
ن/ت:باشە بۆ ناهێڵێ بژیم من دەمەوێ ئاوسەر گیری بکەم و دوو منداڵم هەبێت.
(ن/ت هەموو ئەو قسانەی بە گریانەوە گووت بەڵام بێئاگا بوو لەوەی کە هیسە بەدوایەتی و گوێی لەهەموو قسەکانی ئەوە)هیسە:حەزت بە دوو منداڵە ههههههههه.
ن/ت بەگریانەوە سەیری دواوەی کردو ئاسنێکی بە دەستەوەبوو چو بۆ ئەوەی لەی بات)
ن/ت هەموو ئاسنەکەی کردبوو بە دەستی خۆی خوێنی لێ دەڕۆیش دەیگوت ئەمەت بە دڵە)
هیسە:ئاگاو لەخۆتە تۆ ئەمەت کردۆتە سکی خۆت نەک هی من؟
(ن/ت باوەشی کردە هیسە وە پۆلیسەکان گەیشتن هیسە ویستی بیکوژێ بەڵام ن/ت چەقۆی کرد بەهەموو شوێنێکی جەستەی)
(پۆلیسەکان هاتن هیسەیان برد بەڵام هیسە هەر سێری ن/تی ئەکرد)
هیسە:دڵنیابە ئەگەر لەم جیهانەش نەت کوژم لە دۆزەخ ئەتکوژم.
_____________________________________بـــــەردەوامــــــە...
YOU ARE READING
𝐦 𝐠𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦🖤🎸.(𝐋𝐞𝐞 𝐡𝐞𝐞𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠)
Historical Fictionباس لە کچێک و کوڕێک ئەکات کە هەموو شتێک ئەکەن بۆ ئەوەی یەکتری لەدەست نەدەن تەنانەت ژیانی یەکتریش ئەکەنە قوربانی بۆ یەکتری» (تەواو نەکراوە)