Selamlarr
Evet kitap texting ama zaten yarı texting yazdığım için bu bölümü biraz düz yazı biraz texting yazacağım
Vote ve yorum yapmayı unutmayınnn
~
Gizli numaranın dediğini ne kadar umursamak istemesemde yazdıkları aklımı kurcalıyordu.
Ya dedikleri gerçekse?
Saçmalama Dezli. Korkak,gizliden yazan biri için yakınlarından şüphe etme.
Annemin bana seslenmesiyle düşüncelerimden arındım.
"Efendim anne?"
Birkaç saniye sonrasında annemin sesi duyuldu.
"Kızım arkadaşların gelmiş!"
Hemen odamdan çıkıp aşağıya indim.



(Uğur Böceği Ile Kara Kedi deki Marinette'nin evinin aynısı)
Aşağı indiğimde Ela,Evrimve Burağı gördüm.Yalandan gülümseyerek onlara baktım.Ela hemen gelip bana sarıldı.
"Hadi yürüsene geç kalıyoruz!"diyerek bir anda elimi tuttu ve beni kendisiyle birlikte koşturdu.
~
Okul çıkışındaydık.Burağı takip edecektim.
Kızlarla ayrıldığımızda annemi arayıp geç geleceğimi söyledim ve bir kenarda saklanarak Burağın arkadaşlarından ayrılmasını bekledim.
Burak,arkadaşlarıyla vedalaşıp yürümeye başladığında bende telaşla olduğum yerden çıkıp gizlice onu takip ettim.
Cidden...Neden bunu yapıyordum ki?O benim sevgilimdi,yoksa ona güvenmiyor muydum?Hayır hayır,sadece o anonimi haksız çıkarmak istiyordum.Evet,sadece bunu istiyordum.
Yaklaşık on dakikadır Burağı takip ediyordum.Ara sokaklardan gitmesi beni tedirgin ediyordu,içimdeki şüphe tomurcuğu gittikçe büyüyordu ama hemen onu dindirmeye çalışıyordum.Sevgilimden şüphe etmem kendimi kötü hissetmeme neden oluyordu.
Burak sonunda durdu.Bende hemen bir kenara saklandım.
Boşluğa doğru sessizce "gel,"dedi.Kaşlarım kavislendi.Biriyle buluşmaya mı gelmişti?
Bir çift adım sesi duydum.Burağın seslendiği kişi gelmiş olmalıydı.
"Kimse peşine takılmadı,değil mi?"Telaşlı bir tanıdık kız sesi duyduğumda ayakta durmakta zorlandım.
Bu sesin sahibi Evrim'di.
Burda gizli gizli ne yapıyorlardı?Anonim doğru mu söylüyordu?
"Hayır biri peşime takılmadı eminim sevgilim,biraz rahatlar mısın?" Burağın o iç açan sesini duyduğumda kaskatı kesildim.
Sevgilim mı demişti o?
Hemde Evrim'e?
En yakın arkadaşımla beni aldatmış mıydı?Inanamıyordum.Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum ama gözyaşlarım emirlerime karşı geldi ve yanaklarıma doğru süzüldüler.