-7-

404 17 2
                                    

Ay merhaba merhaba umarım beğenirsiniz❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥


Düzenleyemeden atıyorum bir yanlış varsa şimdiden özür dilerim sizi seviyorum..

-

Aşklar, kavuşmalar, ayrılıklar.

Hepsinin olduğu bu hayatta bizim payımıza nadiren mutlu olmak düşüyordu sadece.

Hepimizin acısı kendine peki ya sevdiğimizi acısı?

Şimdi sevdiğim adam yanımda kafasını omzuma koymuşken üstü elleri kan içerisindeyken annesini yeni bulmuşken şimdi farklı bir acı ile uğraşması gerekiyordu.

Ameliyathane önününde beklerken bütün hayatımızı sorgulamıştım, sevgilimin elleri elimdeyken beklemekten başka bir şey yapamıyorduk.

Taşıdığı ağır yükü çekip almak istiyordum artık onu böyle görmeye dayanamıyordum.

Efenin ellerini silerken ameliyathanenin kapısı açıldığında ayaklanmıştık.

Efe ve dedesi doktorun yanına gittiğinde arkadan gelen ayak seslerine döndüm babam Pars abi ve iki polis memuru gelmişti.

"Baba?"

"Kızım çıktı mı başsavcı?"

"Bilmiyorum ki doktor çıktı şimdi." dediğimde para abiye döndüm

"Hadi eren Hadi soralım bakalım neymiş."

Yanlarına adımladığımızda babam elini efenin sırtına koyup sıvazlamıştı.

"Aslanım nasıl durumu?"

"yoğun bakıma alındı abi." dediğinde yanımızdan geçmişti bana bile bakamıyordu.

Arkasından baktığımda babama döndüm hızlıca kafasıyla git yaptığında peşinden hızlıca koştum.

Çıkışta elinden tuttum efenin

"Efe nereye?"

"Nefes alamıyorum Tuğçe." dediğinde elimi bırakmaya çalışmıştı.

"Efe dur bak nereye gidiceksen berber gidelim lütfen."

"ben ben dayanamıyorum kendimi, kendimi pislik gibi hissediyorum." dediğinde yüzünü avuçladım.

"Sen suçun değil ki bu olanlar çık nolur ordan."

"Benim benim o adamı bulmam lazım."

"olmaz tek başına olmaz bak babamla konuşalım Pars abiyle konuşalım nolur bak tek olmaz." geriye doğru adımladığında zar zor içeriye sokabilmiştim onu.

Yoğun bakımın önüne geldiğimizde durmuştu Efe.

"noldu?" dediğimde olduğumuz kata baktı

"ben ona gitsem ama üstüm?" dediğinde beyaz tişörtünde ki kanı hatırlamıştım.

Üzerinde ki kot ceketin düğmelerini iliklediğimde ceketini düzelttim.

"ben gelirim yanına babama bakayım dediğimde kafasını sallayıp Asansöre yürüdüğünde bende babamın yanına geçtim.

Babamın yanına geldiğimde ona hemen sarılmak istemiştim. Efeyi sakinleştirmeye çalsam da ben bile artık dayanamıyordum.

Babam da fark etmişti kolunu açtığında hızlıca yerime geçmiştim.

" Kızım Efe nerde?"

"Annesinin yanında." dediğimde şaşırmıştı üstü kapalı anlattığımda sessiz bir küfür savurmuştu.

long Story Short Time Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin