Як не дивно, але коли щось стається в Аурадоні, то це обов'язково вночі. І ця ніч не стала винятком.
- Де це я? - запитала сама себе Мел, прокинувшись у якомусь лісі.
Вона підвелася й озирнулася. Це місце було їй не знайоме. Хоч навколо було темно, але місяць трохи освітлював щось. Дівчина ступила кілька кроків. Йдучи вперед, під ногами шелестить сухе листя та гілки. Цей ліс був дуже старий. Усі дерева були сухі і неживі. У цьому лісі було жахливо, як і на Острові Загублених. Але на тому острові хоча б було шумно, а тут не було жодної живої душі, тільки якісь комахи дзижчали десь поруч. Дівчина не розуміла, як вона могла взагалі опинитися в цьому
місці.Раптом донька Малефісенти почула, що її хтось кличе, і пішла на цей шепіт. Шепіт не припинявся жодної секунди звучи її. Мел дійшла до джерела цього зову і побачила блакитне світло. Незабаром світло перетворилось на Аїда.
- Привіт, принцесо. - сказав бог, демонструючи свою усмішку на обличчі. У нього був блакитний ірокез і крижані очі. А також, він одягнений як острівний байкер.
- Що тобі потрібно? - відразу запитала Мел.
- Якось нечемно не привітатися майбутній королеві. - сказав Аїд.
- Обійдешся. Відповідай на питання! - вимогливо сказала Берта.
- Все що ти любиш скоро зникне.
- І ти до цього маєш відношення? - Запитала дівчина.
- Ти тільки зараз це зрозуміла? - поставив зустрічне запитання Аїд, клацаючи пальцями змінюючи їхнє місцезнаходження.
Тепер вони знаходилися на балконі замку королівської сім'ї Аурадону. Сірий кам'яний балкон з величезними тріщинами. Підійшовши до його краю, Мел дивиться вниз. Вона розуміє, що цього не варто було робити: колись розкішні штати перетворилися на руїни, більше звичайні для Острова. Дерева засохли. Небо чорне, як молочний шлях. І від
красивих будівель не залишилося й сліду. Але подивившись ще нижче, дівчина побачила щось, від чого кров холонула в жилах.Вона кинулася вниз якомога швидше. Дівчина зупинилася біля однієї зі статуї. Вона подивилася в його обличчя, і сльози мимоволі потекли по щоках. Кам'яний Бен. Дівчина торкнулася його холодної мертвої руки.
Стримуючи ридання, вона перевела погляд за ним. Не було сили дивитися на нього. Тільки там картина не була кращою. Іві, Карлос, Джей, Лоні, Джордан... та інші. Тих, хто хоча б щось для неї значив були перетворені на камінь. Навіть зухвалий Чед разом із огидною Одрі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Жахливий сон
FanfictionЯк не дивно, але коли щось стається в Аурадоні, то це обов'язково вночі. І ця ніч не стала винятком.