Yeni kurgu geldi iyi okumalar.
Oy vermeyi unutmayın lütfen :)°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hayat çok sıkıcı her zaman ki rutin yapılan şeyler.Sabah kalk kahvaltı hazırla, sofra topla, temizlik yap, çöpleri at ve ders çalış.
Sana özel bir zamanın yok. Çünkü öyle bir zamanın yok. Neyse bu durum genellikle böyle zaten. Çok üzerinde durmayacağım.
Ben Mia. Mia Altez. Ankara 'da yaşıyorum 20 yaşındayım ve üniversite 'ye hazırlanıyorum.
Neden diye düşünürseniz 2 sene boyunca istediğim puanı elde edemedim istediğim bölüm için çalışıyorum.
Bu günde sabah kalktım her zaman ki gibi kahvaltımı yaptım. Sofrayı topladıktan sonra dershaneye gittim . - ÖZEL SEÇKİN DERSHANESİ -
Ve ilk dersimiz matamatikçi meltem hocaya idi.
Sevmiyorum meltem hocayı genelde hep tersler insanı. Onun haricinde diğer hocalar ile aramız iyiydi.Kulaklığımı kulağıma taktım,en sevdiğim şarkıyı açtım ve yürümeye başladım. Hemen iki sokak aşağıdaydı zaten dershane.
Önümden pamuk şeker yiyen ve annesinin elini tutan bir kız gördüm. Hüzünlü bir gülümseme belirdi dudaklarımda.
Ben annemi ve babamı hiç tanımıyorum.
Yetimhanede büyüdüm.
Aile kavramı, sıcak yuva bunlar hep yabancı gelmiştir bana. Sadece bir arkaşım var kardeşim dediğim. Elif aynı yetimhane odasında kalıyorduk. O şuan avukatlık okuyor daha ikinci senesinde herhalde...Bunları düşünürken dershaneye giriş yaptım ve yukarı çıktım derse 5 dakika geç kalmıştım ama olsun. Napalım kış mevsimindeyiz. Her yer karla kaplı.
Kapının önüne geldiğimde durdum kapıyı çalıp içeri girdim.
Kapıyı kaptım sınıfa baktığımda ufak bir şok oldum doğrusu. Yanlış sınıfa geldim galiba. Masada oturan 45 yaşlarında bir meltem hoca olması gerekirken daha 25 yaşlarında bir meteor beklemiyordum.
"Şey ee hocam ben dersi böldüğüm için özür dilerim yanlış sınıfa geldim galiba? "
Sınıfa göz gezdirirken herkes gülüyordu. Asya ile Göz göze geldim gülüyordu oda.
Asya sıra arkadaşımdı bu arada."Hangi sınıftasın civciv?"
Civciv mi? Senin o civciv diyen kafanı alır o tahtaya yapıştırırım. Demek istesemde tabi demedim.
"12/C hocam" hoca bana yandan bir bakış attı ve yoklama defterine baktı. Sırayla yoklama almaya başladı. Bende yerime geçiyordum ki konuştu Bay meteor.
"Orda dur bekle. Yerine geç demedim."
Çattık kardeş iyi misin ya? Bütün manyaklar beni buluyor.
"Mia Altez?"
Hayır yani neden allahım neden ben. Bu kuluna da acı lütfen. Kendi kendime konuşmayı bıraktıktan sonra tüm sınıfın birde Meteor Beyin bana baktığını gördüm.
"Mia Altez senmisin? "
Kafamı yavaşça salladım evet dermiş gibi.
"Tamam geçe bilirsin yerine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Sonrası Gökkuşağı 🐣✨
Teen FictionBen Mia. Mia Altez. Ankara 'da yaşıyorum 20 yaşındayım ve üniversite 'ye hazırlanıyorum. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° kendimi tanıtmayı sevmem ama hadi bu seferlik tanıtayım kendimi. Ben Seçkin Kaya Trabzonluyum. 25 yaşındayım. Karadeniz' in dalga...