Karşımda karnı burnunda olan Pelin duruyordu.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Pelin senin ne işin var burda. Karnındaki çocuk kimin?
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Ferit karnımdaki çocuk senin. Bizim bebeğimiz.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Nasıl olur böyle birşey ya. Ben seninle birlikte olmadım ki.
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Hani bir gece barda içip benim evime gelmiştin. İşte o zaman seninle birlikte olmuştum.
Ferit bunu duyunca çok şaşırır ve ne diyeceğini bilemez.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Peki neden daha önce gelip de söylemedin?
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Bilmiyorum Ferit bebeğimi aldır demenden korktum.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Hayır Pelin niye öyle birşey diyim ben sana.
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Ferit işte o tür durumlarda insanın aklına herşey gelebiliyor. Bende o zaman ne yapacağımı bilmiyordum.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Peki hamile olduğunu nasıl öğrendin?
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Ya saçma birşey olmuştu.Sonra da hastaneye kaldırılınca da doktorlar hamile olduğumu söyledi.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: O saçma olay ne peki?
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Boşver saçma sapan bir olay işte.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Merak etme Pelin elimden geldiğince yanınızda olmaya çalışıcam.
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Bak Ferit senden bir beklentim yok. İstemezsen bakmazsın. Sadece buraya hamile olduğumu bilmeni istediğim için çağırdım.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Yok Pelin ben elimden geldiğince sizin yanınızda olucam. Bu arada cinsiyeti belli mi?
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Evet belli. Erkek çocuğumuz olacak.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Gerçekten mi?
𝙋𝙚𝙡𝙞𝙣: Gerçekten.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Çok sevindim.
Der ve sarılırlar Ferit artık yalıya dönmeye karar verir ve Pelin ile vedalaşıp yalıya gider.
Şimdi bir de Yalıya bakalım.
𝙎𝙪𝙣𝙖'𝙙𝙖𝙣 𝘼𝙣𝙡𝙖𝙩ı𝙢
Yukarıya Seyran'ın yanına konuşmaya çıkmıştım. Seyran ile konuştuktan sonra aşağıya odama gitmeye karar verdim. Merdivenlerden inerken Kaya ile karşılaştım. Ben onu umursamadan aşağıya inerken birden bana seslendi.𝙆𝙖𝙮𝙖: Suna bir bakar mısın?
𝙎𝙪𝙣𝙖: Efendim Kaya.
𝙆𝙖𝙮𝙖: Sen Seyran'ın yanından mı geliyorsun?
𝙎𝙪𝙣𝙖: Evet yanından geliyorum. Ne oldu neden sordun?
𝙆𝙖𝙮𝙖: Ya bu son olaylardan sonra pek konuşamadım da ondan sordum. Seyran nasıl diye soracaktım.
𝙎𝙪𝙣𝙖: Bak Kaya senin de kalbini kırmak istemiyorum ama onun bir kocası var ve sen her Seyran'ın çevresinde dolaşdıkça senin yüzünden kavga ediyorlar anlamıyor musun sen!
𝙆𝙖𝙮𝙖: Tamam ya birşey demedim sadece merak ettim o yüzden de geldim sana sordum o kadar.
𝙎𝙪𝙣𝙖: Sorma Kaya tamam mı?
𝙆𝙖𝙮𝙖: Tamam sormam.
𝙎𝙪𝙣𝙖: İyi.
Der ve Suna gider.
Şimdi ise SeyFer'e bakalım.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩'𝙙𝙚𝙣 𝘼𝙣𝙡𝙖𝙩ı𝙢
Pelin ile konuştuktan sonra kafam allak bullak oldu. Şimdi ben ne yapacaktım. Seyran'a nasıl söyleyecektim ben. Kesin bu durumu öğrenince beni terk edecekti. Neyse odamın kapısının önüne geldim ve içeri girdim. Seyran daha hala uyumamıştı.𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Ferit nerde kaldın? Merak ettim seni aradım telefonlarımıda açmıyorsun.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Telefonum sessizdeymiş ondan duymamışım. Hem sen neden uyumadın?
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Bir türlü uyku tutmadı bende ablamla oturup sohbet ettik biraz.Ferit senin morelin mi bozuk birşey mi oldu?
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Birşeyim yok Seyran iyiyim ben. Sana öyle gelmiştir.
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Eminmisin? Bana pek öyle gelmedi de.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Birşeyim yok dedim ya Seyran!
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Tamam ya birşey mi dedim Ferit sadece seni merak ettim ve sordum bu kadar niye bağırıyorsun!
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Off Seyran benim zaten kafam allak bullak o yüzden bana bulaşma.
Der ve Ferit ceketini giyip dışarı çıkacakken Seyran durdurur.
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Ferit nereye gidiyorsun?
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Kafa dağıtmaya gidiyorum.
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Ferit sen ciddi misin? Dün ben neler yaşadım ya benim içtiğim içeceğime doğum kontrol hapı atmışlar ve sen şuan benim yanımda olman gerekirken bara mı gideceksin?
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Evet Seyran bara gidicem.
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Gerçekten de inanamıyorum ya.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩: Off Seyran ya şuan seninle hiç uğraşamıycam.
Der ve Ferit gider. Seyran ise bu duruma çok üzülür ve ağlar o sırada Ferit'in dışarı çıktığını gören Kazım Seyranın odasına gider.
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣'𝙙𝙖𝙣 𝘼𝙣𝙡𝙖𝙩ı𝙢
Ferit yine beni bırakıp gitmişti ben de oturup ağlarken birden bire odaya babam girdi.𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Baba
𝙆𝙖𝙯ı𝙢: Baba ya baba gız senin bu gocan seni bırakıp nereye gidiyi hee!
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: B-bilmiyorum baba.
𝙆𝙖𝙯ı𝙢: Nasıl bilmiyim gızz daha gocanın nereye gittiğini bilmiyin sen. Yoksa gene kavga mı ettiniz siz.
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: Y-yok baba n-ne kavga etmesi.
𝙆𝙖𝙯ı𝙢: Eyi eyi afferin kavga etmeyin. Çıkmadan sana birşey demedimi?
𝙎𝙚𝙮𝙧𝙖𝙣: K-kafa dağıtmaya g-gideceğini söyledi başkada b-birşey söylemedi b-baba.
𝙆𝙖𝙯ı𝙢: Neyy gocan kafa dağıtmaya gitmiş ve sen burda mal gibi oturup ağliyin mi? Ben seni ağla diye mi evlendirdim hee niye evliliğine sahip çıkmiyin sen. Siz beni evlat katili mi ediciğiniz!
Der ve babam beni dövüp gider.Ben iki büklüm yerde acıdan kıvranarak yatıyordum. Keşke şuan yanımda Ferit olsaydı. Ama yine Ferit gitti ne yaptı her zamanki Ferit'liğini yaptı.
Neyse ben gücümü toplayıp tam ayağa kalkıp banyoya gidecekken karnıma keskin bir sancı girdi ve sonra başım dönmeye başladı. Artık bu acıya daha fazla dayanamadım ve gözlerimi kapattım. En son hatırladığım şey altımda hissettiğim sıcak sıvıydı.Sonrası benim için karanlık.
𝙁𝙚𝙧𝙞𝙩'𝙩𝙚𝙣 𝘼𝙣𝙡𝙖𝙩ı𝙢
Abiyle bir bara gittik ve ben içmeye başladım. Biraz içtikten sonra artık yalıya gitmeye karar verdim.Yalıya girdiğimde odamın ışığının açık olduğunu gördüm demekki Seyran daha uyumamıştı.Kesin yine beni soru yağmuruna tutucaktı.Neyse bunları düşünürken odamın kapısının önüne geldim. Derin bir nefes alıp içeriye girdim ve gördüğüm şey karşısında kan beynime sıçramıştı.....
___________________________________________
𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤𝙤!
𝙀𝙫𝙚𝙚𝙩𝙩 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨̧𝙡𝙖𝙧 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙣𝙖𝙨ı𝙡𝙙ı 𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢𝙡𝙖𝙧𝙖 𝙮𝙖𝙯ı𝙣... ❤🥰😍☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını (SeyFer)
General FictionBu hikayem Yalı Çapkını 42.bölüm de Seyran'ın kendisinin içeceğine doğum kontrol hapı atıldığını öğrenmesiyle başlar...