Buluşmamızın ardından tabii babamla beraber konuşma yapmıştık babam benim onunla ilgili düşüncelerimi sormuştu bende onu beğendiğimi ama "aşk" kadar henüz yoğun olmadığını söyledim bu konuşmanın ardından günde her saat konuşmak istediğim boncuk gözlüm yazmıştı acaba onu böyle mi kaydetmeliydim?Bence kesinlikle.
Boncuk gözlüm🧿🤍;
Güzellik naber?Parla;
İyidir yakışıklı sen?Boncuk gözlüm🧿🤍;
Valla bende seninle konuştum iyi oldum
kaç gündür antremana gelmiyorsun valla
sesini özledim arim miii🙏🏻🙏🏻müsaitmisinnParla;
Ara canım ara sana her zaman müsaitim
+Boncuk gözlüm🧿🤍'den aramaSesi yorgun ve bitkin geliyordu ama bir insanın sesi bile yakışıklı olmazdı diye geçirdim havadan sudan konuşurken bana "seni özledim yarın antreman var gelsene" dedi bende kabul ettim haftaya maçları varmış o zamana kadar ki hedefi beyfendi gol atarsa elleriyle P❤️ yapacakmış utandım bende umarım dedim sonra görüntülü aradı onu açtım ben mutfakta makarna yiyordum ama onun üstü çıplaktı bilerek yaparcasına benim gibi telefonu kafasından kaldırıp koltuğa geniş açıyla koydu.O kaslar neydi be Allah yaratırken özenmiş diye geçirirken bana söylediklerini duymamla güldü ve bende "ha" diyerek cevap verdim iyice güldü ve naptığımı anlayıp kamerayı yüzümden çektim.
Bu konuyu bir kaç kere daha yüzüme vurdu ama aklıma bir soru işareti takılmıştı her konuştuğu kızın telefonunu bu şekilde mi açıyordu? Bu soruyu kendime sorunca kaşlarım çatıldı ve daha somurtan bir hal aldım Kazımcan anlamış olacakki durumu sorduğunda küçük çocuk gibi açıkladım ve bu halime güldü sonra dediği şeyle kalbimi kazandı "Güzelim sadece senin aramaların için böyleyim zaten yakında sahip olursun hep görürsün bu yaptıklarım senin için ayrıca başka kızlarla ne konuşuyorum ne de pas veriyorum" dedi gözünü kırptı ve benim azım açık kaldı ve bu yaptığı hiçbir şey miş gibi kıkırdayıp "iyi geceler tatlı kız yatmam lazım yarın antreman 11 de" dedi ve konuşmama izin vermeden telefonu kapattı.