,,HISTORIE'' se opakuje

108 8 1
                                    

Stáli jsme tam v obětí dost dlouho a potom jsem se odtáhla a zakoukala se do jeho krásných očí..
Luky: Stalo se něco Lilinko??pousmal se a zakoukal se mi do očí..
Lily:Je to na dlouhé povídání někdy ti to možná řeknu... pousmála jsem se a začervenala jsem se..
Lily: Nebudu tě zdržovat tak zatim papa uvidíme se u snídaně.. usmála jsem se a ještě jednou jsme se objali
Luky: Tak ahojj..řekl a dal mi pusinku do vlasů

Připravila jsem se na snídani. Oblékla jsem si oblečení a připravovala se že za chvilku půjdu ven. Měla jsem ještě půl hodiny tak jsem se začetla do knihy.

outfit inspo:

Vašla jsem ven z pokoje a tam vidím jeho krásné oči a krásný úsměv a za ním se řítí kluci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vašla jsem ven z pokoje a tam vidím jeho krásné oči a krásný úsměv a za ním se řítí kluci..
Lily: Dobré ráno.. řeknu všem klukům a většina mi pozdrav opětuje.
Luky: dneska ti to sluší kotě.... pošeptal mi do ucha a mě zplavila vlna nervozity a v břiše se mi rozletělo několik motýlů.
Lily: Díky moc.. špitnu a usměju se na něho.

Na snídani se nic nestalo, ale cítila jsem něčí oči na mně. Rozhlédla jsem se po místnosti, ale nikoho jsem neviděla musím předtat takhle přemýšlet...

Dneska mají kluci zápas se Švédskem. Moc se na to těším a doufám že to kluci zvládnou jsou moc šikovní. Na pokoji jsem se připravila a namalovala si české vlaječky na tváře...

V autobuse jsem seděla s bráchou a povídali jsme si o všem možným když znova ucítím něčí oči na mně. Rozhlédnu se, ale zase nic, tak to ignoruji a vedu dál konverzaci s mým bratrem....

Přijdu tam a čekám na rozježdění kluků na střídačce když v tom najednou přiběhne Dosty a nakloní se k mému uchu..
Luky: Dneska to pro tebe odchytám.. mrkl na mě a než jsem stihla něco říct už šel na led a jenom jsem ho mohla z dálky obdivovat....

Zápas kluci vyhráli 3:1 divné všechno se odehrává stejne jako v mém snu akorát v reálu a s Lukášem... že by se ,,HISTORIE'' opakovala??

Čekala jsem na kluky před šatnou. Nervózní jak nikdy, protože asi víme co se odehrálo v mém snu a zatím se to plní akorát s jinou osobou, kterou jsem v mém snu ranila.....

Koukám do země a najednou se otevřou dveře a tam je Lukáš. Ach bože ty jeho krásne modré oči asi se v nich brzy utopím..
Lily: Dneska vám to šlo.. řekla jsem a pousmála se
Luky: Bez tebe bych to nedal ty jsi mi zachránila rameno princezno.. řekl a mrkl na mě
Nas tou přezdívkou jsem se začervenala byla jsem stejně červená snad jak rajče...

No a pak se to stalo začal se přibližovat a políbil mě já mu polibek opětovala. Po chvíli jsme se radši od sebe odtrhli aby nás kluci nenačapali....

takk konec dalšího příběhu jak se vám zatím líbí příběh teď tam trošku něco zapletu ale to se neříká🤫🤫 nechci spoilerovat tak papapa moje krásky a papejte pls vitamíny a nedopadněte jak já s posranou imunitou💋

she fell first, but he fell harderKde žijí příběhy. Začni objevovat