00.01

22 1 14
                                    

Rita,her ne kadar Vivien'e partiye katılmak için yalvarsa da,istediğini alamamıştı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Rita,her ne kadar Vivien'e partiye katılmak için yalvarsa da,istediğini alamamıştı.Bir nebze almıştı,ama viven'in modu düşük olunca otomatik olarak bu durum Rita'yı da etkiliyordu.

Ve parti modunda olmayan bu ikiliyi,izleyen bir çift daha vardı.Sebastiano ve Zian,Rita'ya karşı büyülenmişcesine bakıyorlardı.Hoş,sonrasındaki diyalog bu ambiansı bozmaya yeterli olmuştu.

"İnanılmaz gözüküyor değil mi?"

Zian,sebastiano'ya gözlerini Rita'dan ayırmayarak cevap vermişti.

"Fazlasıyla."

"Sence hangimizden daha çok etkilenir?"

Sebastiano'nun alayla sorduğu soruyu,Zian'da alayla cevaplamıştı.

"Bilmem,ama 20 yaşındaki bir çocuktan hoşlanmayacağına eminim."

Sebastiano; elindeki kadehi bar tezgahına bırakıp,kaşlarını kaldırmıştı.

"Emin misin?"

"Fazlasıyla eminim..."

Sebastiano,serçe parmağını Zian'a uzatıp sırıtmıştı.Ve Zian bunun ne anlama geldiğini çok iyi biliyordu.

"Bu tarz oyunlar için fazlasıyla yaşlıyım,sende fazlasıyla çocuksun."

"Kaybedeceğini anladın sanırım?"

Zian,içkisinden bir yudum alacakken sebastiano'ya ters bakışlar atmayı da ihmal etmemişti.Damarına basıyordu,ve damarına basıldığı takdirde her şeyi yapabilirdi.Sebastiano ise bunu çok iyi biliyordu.

"Pekâlâ..."

İkili parmaklarını birleştirdiğinde,olacaklardan habersiz ya da oluşacak enkazdan habersiz anın tadını çıkarmaya çalışmışlardı.

Fakat hesaba katmadıkları çok büyük bir şey vardı.Günün sonunda Rita bir kişiyi seçecekti.Ama arkada kalan,her zaman bir adım önde olacaktı.

-

"Vivi gerçekten..."

Rita;vivien'in yanına geldiğinde elindeki kadehi alıp,anında dikmişti.

"Allah'la arayı daha yeni düzeltmiştik..."

Viven zoraki de olsa gülümsemişti.Rita,vivien'deki değişimin farkındaydı.Erkek arkadaşının onu aldatması,büyük bir sarsıntıya sebep olmuştu.

Rita empati kurduğunda tüyleri diken diken oluyor,ve bu histen nefret ediyordu.Onun için arkadaşını bir nebze de olsa anlayabiliyordu.Yakın zamanda kendisinin daha beter olacağından bi'haberdardı.

Vivien'i omuzlarından tutup,etrafa bakınmasını sağlamıştı.

"Etrafına baksana...hayat bir şekilde devam ediyor.Dennis,senin için çöpten farksız olmalı.Ama sen resmen yas tutuyorsun..."

Vivien'in hafiften gözleri dolmaya başlamıştı.Rita'nın amacı arkadaşını üzmek değildi ama bu durumda olmasından da nefret ediyordu.

"Dünyanın sonu gelmedi ya Vivi,siktir et sadece anın tadını çıkar.Dennis'i içinde öldür,ve sadece kendine odaklan.İnsanlar gider,insanlar gitmek için vardır.Ama biriyle tanışırsın,kendini başka bir evrende gibi hissedersin...o zaman aşık olursun"

Rita,etrafına bakınıp tekrardan vivien'e dönmüştü.

"Ama sen hiçbir zaman başka bir evrende olmadın...ve bu dünyaya ait de olmadın.Kendini yeterince üzdün,bırak hayat aksın..."

Vivien,zamanı geldiğinde bu sözleri Rita'ya söyleyeceğinden habersiz bir şekilde arkadaşını can kulağıyla dinliyordu.Birbirlerine sahip oldukları için şanslıydılar.Çünkü ne yaşarlarsa yaşasınlar; biri bir enkazın içinde bulunduğunda,bir diğeri gelir ve hiç düşünmeden onu kurtarırdı.

O enkazın bir parçası olabileceğini bile bile.

-


Rita,lavaboya doğru giderken Zian anında harekete geçmişti.Bu işi başta çocukça bulduğunu söylese de,sebastiano'dan daha hevesli gibiydi.

Rita telefonuna bakarak yürüyorken,Zian bunu fırsat bilerek hızlıca Rita'ya çarpmıştı.

İşte gece şimdi başlıyordu.


-

lovesong  Where stories live. Discover now