yalnızca okuyun ve neden bunun paralel evren olduğunu anlayacaksınız
"hangigündühatırlamıyorumamk"
hangisaatti.hatırlamıyorumamk
yusuf // hazaronun elini, pantolonunun düğmesinde hissetti. fermuarını aşağı itip pantolonunu tek eliyle yavaşça aşağı indirdiğinde yusuf onu izliyordu. boxerının aşağı indiğini hissettiğinde hazar'ın eli, yavaşça haşmetine inip onun üzerinde hareket etmişti. yusuf, tahrik olmanın getirdiği bir inlemeyle avuç içlerini sıktı.
eli, borusunun üzerindeki hareketini artırdı ve hızlandı. yusuf, buna uzun süre dayanamayacağı için ona uzanmaya çalışsa da hazar'ın eli buna izin vermemişti. "hazar." dedi yusuf kısık sesiyle ancak cümlesine devam etmedi. birkaç dakika onun büllüğünde hareket eden eli, arada duraksamış ve beklemişti. yusuf, delirmesine ramak kala seslice inlemiş ve pipisinin seğirmesine engel olamamıştı.
parmak uçlarını onun titreşimli g point uyarıcı ayarlamalı ucuna bastırarak "şu an ejderhanın bain-talak eylenlenmesini istemiyorum." dedi hazar. onun elini serbest bırakıp yatakta sırtını dikleştirdiğinde duraksamıştı.
yusuf, elini kendi beline götürerek "devam etmek istiyorum." dediğinde hazar yusuf'un elini, kendisinden uzaklaştırmış ve onu reddetmişti.
sakince yusuf'un pantolonunu, boxerıyla beraber tamamen çıkardı. bir elini onun bacağında dolaştırırken diğer elini onun kalçasında hareket ettirdi ve biraz aşağı indi. iki parmağını sakince onun kuyusuna iterken herhangi bir an duraksamadığı için yusuf inlemişti. eliyle çarşafı sıktı ve küçük acıyı kabullendi.
elinin yusuf'un kaba et haznesinde hızlı bir şekilde hareket etmesiyle calculusü tekrar seğirmiş ancak kendisini zorlamıştı. o kadar zorlanıyordu ki kendisi bile bundan zarar göreceğinden endişelendi. hazar, eşofmanını aşağı indirdi ve eşofmanıyla beraber boxerını çıkardı. yaramazını çok beklemeden çuvalına ittiğinde yusuf sesli bir şekilde inlemişti. kısa aralıklarla tamamen girintisine girdiğinde, eli çarşafı sıkmaktan bembeyaz olmuştu. canı acıyordu fakat dayanıyordu. tek problem, haznesini dökmek istiyordu fakat kendisini tuttu.
onun elini tekrar aletinde hissettiğinde hazar, olası bir duruma karşı "şu an değil." diyerek onu tekrar durdurduğunda yusuf o kadar yorulmuştu ki artık bileğini ısırıyordu.
birkaç dakika hazar'ın içindeki hareketiyle beraber bedeni kasıldı. "hazar," dedi düzensiz nefesiyle. "...dayanamıyorum."
gülerek "evet," dedi hazar eli azizinde hafifçe hareket ederken. "...haşmetliyi kusturabilirsin."
'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu hesaptaki hikayelerin paralel evrenleri
Non-Fictionspesifik bir hikayenin degil sikimin keyfine yaziyorum okursaniz yorumlari okumak hosuma gider tesekkur ederim