1.Bölüm Müsabaka

19 2 0
                                    


Bora Kaya

Düdük sesi....

Kendini beğenmiş bir soytarı ,sözde şu çok güçlü ,inanılmaz ,harika adamla beraber bir çember şeklinde hareket ediyorduk.
İlk hamleyi kırmızı boks eldiveniyle karnıma doğru bir yumruk savurarak o başlattı.

Sözde" harika "olan adam daha bana bir yumruk bile atamadan geri kaçıp suratının ortasına vurdum. O sendelerken hiç durmadan hedef olarak karnını aldım ve ardı ardına vurmaya başladım.

Geriye doğru sendelerken kendini korumaya çalışıyordu . En son çemberin iplerine dayandı . Daha sonra ani bir hamle yapıp yerlerimizi değiştirdi. Anlından kanla karışmış ter akıyordu.

Bu sefer o bana vurmaya başlayınca onu tutan taraftarların çığlıklarını ,tezahürat seslerini duydum.

Ben kendimi korumaya almışken o ard arda bana vuruyordu. Bir süre sonra enerjisi tükenmeye başladı. Bu durumdan faydalanıp karşılık vermeye başladım . En sonunda can alıcı bir hamle yapıp onu yere serdim.

Yüzüne doğru yumruk atmaya başladım . Daha sonra adam pes ettiğine dağir bir işaret yaptı ve salonda düdük sesi duyuldu.

Hakem ikimizide kaldırıp ellerimizi tuttu.

"Müsabaka bitmiştir ve kazanan..."

Elimi havaya kaldırdı.

" Bora Kaya."

Salon bazı taraftarların sevinç çığlıkları bazı taraftarların ise küfürleri ile kaplandı.
Ve en sonunda zaferin verdiği gururla gülümsedim.

*****************************************
Magazin

Şok şok şok

Belki de şok değildir sevgili okuyucularım.
Zira geçen gün düzenlenen müsabakanın sonucu çok şaşırtmadı bizi.

Ünlü boksör Bora Kaya kazandığı müsabakadan sonra arkadaşlarıyla bir barda kutlama yaparken görüntülendi.

Epey bir zamandır kendisiyle röportaj yapılmamıştı ve magazin dünyası daha önce yanında hiç görmediğimiz hanım efendiyi konuşuyor . Çekilen görüntülerde fazla samimi duruyorlar. Hatta bir fotoğrafta bardan çıkarken el ele görüntülenmişler.

Acaba Bora bey bize bir sevgilisi olduğunu açıklayacak mı?
Görüntülenen kız hakkında bilgiler linkte.

Malyshka

*****************************************

"Bora acil gel haberlere bak."

Gözlerimi kırpıştırarak Naz'a baktım. Başım dün geceden beri çok arıyordu.

"Efendim Naz ne oldu ?"

Elindeki telefonu bana doğru uzattı.

"Baksana haberlere bizim hakkımızda ne yazmışlar."

Telefonu elinden alıp yazılanları okudum.

Hayır.... Naz'la bizi sevgili sanmışlardı.

Elime anlıma götürüp hafifçe vurdum .

"Hiç işim gücüm yokmuş gibi birde bu çıktı başıma."

"Boş ver şimdilik abi sen elini yüzünü bir yıka bende sofrayı kurayım . "

"Tamam bebeğim geliyorum."

######################################

Yeni bir hikayeyle karşınızdayım canlar. Umarım beğenirsiniz.

İkizler:)

Sırlar ve mahkümiyet // boxingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin