3.Bölüm Malyshka

13 2 1
                                    

Bora Kaya

~trink~

Telefonuma bir bildirim gelmişti normalde bakmıyıcaktım ama Naz'ı kaçıran adam olabilir diye baktım.

{Merhaba Bora bey ben Malyshka ve üvey kardeşinizin nerede olduğunu biliyorum.}

                             {Sende kimsin hem doğruyu
                              söylediğini nerden bilicem?}

{İnanıp inanmamak size kalmış
Bora bey ama ben Naz'ı kaçırılırken
gördüğüme eminim.}

{ (Ayrıca vaktiniz kısıtlı.) }

                      
                                     {Ne demek kısıtlı Naz'a.   
                                       birşey mi oldu?}

{Hayır ama olabilir .Şu an Naz'ın
yanına gidemiyorum . Adamlar
içeride . Onu ben kurtara bilirim
lakin bir şartım olucak .}

                            {Ne istiyorsun para falan mı?}
                           

{Hadi ama o kadar acınası
değilim .}  13.00

                                      {Neden çevrimdışısın ?}
                                           {Hey ne istiyorsun?}
                                                                     13.02

  

Telefonuna neden bakmıyor ? Yalan mı söyledi .Ya beni oyalamaya çalıştıysa ama benim bir üvey kardeşim olduğunu nereden biliyor ?

Malyshka

    Önümdeki siyah araba ormanın ortasında küçük depoya doğru yol alıyordu. Bu deponun sahibini biliyordum ama Bora ve Naz ile ne ilgisi vardı.

  Uzun araştırmalarım sonucu Naz ile Bora'nın üvey kardeş olduğunu hatta Bora'nın babası Aziz beyin Naz'ı babasından sakladığını biliyorum. Ama neden sakladığını bilmiyordum ve öğrenmeye karalıydım.

Siyah araba durunca bende arabamı uzağa ağaçların arasına park edip depoya doğru yürümeye başladım. İki adam arabadan Naz'ı sürükleyerek çıkardılar.

Hemen telefonumu çıkarıp Bora 'ya mesaj attım.

Naz Arıkan

Beni bir sandalyeye oturtup bağladılar.
"Bırak , beni neden kaçırdınız?"

"Ah zavallı şey senin daha neden burada olduğunun haberi bile yok."

Gözlerimi devirdim. Allah allah öylemiymiş.

"Söylede bileyim be adam ."

"Aman senle mi uğraşıcam ben . Bana  yalvar yakar seni almamı söylediler ."

"Yalvar yakar mı kim?"

"Kim olucak Korkak Necmi ."

Boş boş yüzüne baktım . Ben nerden bileyim be Korkak Necmi kim?

"Ne bakıyon öyle ?"

"Boş ver sen ."

"Trib atıyor bide yav seni kaçırdık kaçırdık neyin tribi bu ."

"Sanane be . Hem bu nasıl insan kaçırmak ağzım açık, elim ve ayaklarım bağlı değil omzumdan uyduruk bir düğüm var."

"Yapalım istiyorsan . Maden bu kadar meraklısın."

"Yok yok iyi böyle rahatınızı bozmayın siz."

######################################

Gene kısa bir bölüm . Ben uzun bölüm yazamıyormuyum ne ? Ama kısa olması sinirinizi bozuyorsa yorumlara yazmayı unutmayın .

                                                                   İkizler:) 
 







 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sırlar ve mahkümiyet // boxingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin