Multimedia Masal'ın Evi (En soldaki)
Sabah kalktım ve odadan aşağı indim.Odam çatı katında ama çok kocamaan!Fakat kötü bir yönü var.ÇOK KARANLIK!Sadece odayı loş bir ışık aydınlatıyo ve buda beni çok korkutuyo.Ama ben bazen kendimi avutuyorum.Yani mesela "Ben cesur bir kızım"gibilerinde yada "Orda kimse yokki niye korkiyim ben diyorum.Ama bu bana yeterli oluyomu?Tabikide olmuyo.O yüzden bu avutmalar pek işe yaramıyor.Bende gece yarısı korkunca annemlerin yanına yatıyorum.Annemlerin odası 11.katta olduğu için 12.kattan 11.kata inmek biraz zor.O yüzden bende merdivenlerden kayarak iniyorum.Herneyse dün korkunç bi geceyi atlattım.Bugün annemin yanağını öptükten sonra.Odama çıktım.Ve Sünger Bob oyuncağımla konuşmaya başladım.Ben ona soru soruyorum cevap veriyo,o bana soruyo ben cevap veriyorum.Sonra canım sıkıldı bende bavulumu aldım içine en sevdiğim kiyafetlerimi doldurdum.Makyaj malzemelerinide koydum. Tarağımı,saç spreyimi,en sevdiğim ayakkabılarımı,saç tokalarımı,paten ayakkabılarımı felan aldım daha birsürü şey aldım.Ve son olarak tabiki bide Çiko'yu aldım.Çiko kimmi?Haha şaka yapıyorsunuz galiba Çiko benim köpeğim yani küçük köpekler varya onlardan hani minnak elinin içine sığıyo onlardan yani babam tek kalmiyim,canım sıkılmasın diye aldı.Onu çooook seviyorum.Yani babamı.Çiko'yuda çooook seviyorum.Herneyse sevgi gösterisi yapmayalım.Siz şimdi "tamam iyi güzelde nereye gidiyor bu kız?" diyosunuz dimi.Nereye gidicem ayol.Tabikide Almanya'ya amcamın yanına gidiyorum.Orada hergün konsere gidiyoruz.Rock'n Roll yapıyoruz.Yani bildiğin accayip eğleniyoruz.Konser akşamıda kendi kendime sokakta boş boş dolaşıyorum.Hatta bi ara evleri karıştırmış ve yanlış eve girmiştim.Sonra amcamlar polise gitmişler.Zaten her gece yanlarından kaçar ve onların beni aradığını duyuncada eve gidip sıcak yatağıma atıyorum kendimi.İşte Almanyada böyle şeyler yaparız.Şimdi kimseye görünmeden evden çıkmalıyım.
Bu bölüm nasıl olmuşşşş???Beğendiyseniz kalp, (<3) Beğenmediyseniz # koyarmısınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...1 Yaz Masalı...
RandomMerhaba Ben Masal benim hayatımı merak ediyorsanız haydi buraya gelin!!!