Zor günler atlatmasını bilende kolay kolay iz bırakamaz. Güçlü durmalı insan her şeye ve herkese rağmen dimdik ayakta kalmalı. Hayat bir maraton gibidir aslında. Daima antrenman yaparsan her zaman dinç kalırsın.
Neslihan Fahren Barbarosoğlu... Kimine göre bıçağın keskin tarafı kimine göreyse paslanmaya yüz tutmuş bir demir parçası. Aynadakine göreyse her daim kendi ayaklarının üstünde kalan, rüzgarda kolay kolay savrulmayacak kadar dik duruşa sahip bir o kadar da kolayca savrulan bir yaprak. Bu benim. Hayatın akıcı, işlek yolları arasına serpiştirilmiş kiminin ayağına takılan kimininse yoluna değmesin diye köşeye koyduğu ama aslında yolu tamamlayan o taş parçası. 1000 parçalık puzzleın çerçeveden ayrılmış bütünleştirici en küçük birimi. Ben Neslihan Fahren Barbarosoğlu. Bu dünya üzerinde ne istediyse elden ama zulmün karşısında haklının yanında yer alıp her daim doğruya ilerleyen genç kadın. Bu benim hikâyem.
Bırakalım o mirasyedi, şımarık, gözde kızların olduğu popüler kültür hikâyelerini. Tırnağımla kazıya kazıya, yeri geldiğinde zorlukla yeri geldiğinde kararlılıkla verilen mücadelenin peyda olduğu bir başarı benimkisi. Hiçbir zaman isteklerim altın tepside sunulmadı bana. Kazandığım şeylerin sunulduğu bir tepsim bile yoktu. Kimi zaman sinir krizleri kimi zaman ise sevinç çığlıkları arasında büyüttüm hırsımı. Zihnimin ve kalbimin en derin odalarında sakladım gerçek benliğimi.
Bırakalım bir ömür boyu üstümüze etiket olarak yapışmış soyları adları. Kim olmak istiyorsak, içimizdeki gücü çıkardığımız halimiz neyse o olalım. Ben Fahren. Yıllar sonra içimdeki acının ve öfkenin ortaya çıkması birçok şeye gebe bıraktı hayatımı. Hayatımı değiştirenlerin hayatının son bulacağı bir zaman. Bu benim evrenim. Zamanında bana bir nefesi bile çok görenlerin nefeslerinin kesileceği, gözümden zerre yaş akıtanların gözyaşlarında boğulacağı bir evren.
Ben Neslihan Fahren Barbarosoğlu. Geçmişte benden alınan ne varsa her şeyi geri alacağım. El pençe divan durduğum kim varsa önümde diz çöktüreceğim. Ve onlar gibi şimdi de bana karşı duran kim varsa her birini yok etmeden içimdeki hırs, gözümdeki ateş dinmeyecek.
Yok edenlerin yok olma zamanı geldi.
Oyun daha yeni başlıyor.
Herkese merhabalaaaarrr
Yepyeni bir kurgu ile karşınızdayım. Sıfırdan, daha taze ve daha dinç... Okuyup paylaşmayı ve bana destek olmak için oy vermeyi unutmayınnnn. Her hafta dört bölüm gelecek ve aynı zamanda ilerleyen süreçlerde karakter paylaşımları yapılacak.
Yepyeni bir günde tekrar buluşmak umuduyla. Kendinize güzel bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH ELMAS
Roman pour AdolescentsHer günümüz bir öncekinin devamı niteliğindedir. Gün ile doğar gün ile batar; yıldızlar ve ay ile ufak bir sessizliğe gömülürüz. Sakinlik ve dinginlik ortasında peyda olan kargaşa. Bir tarafta kendinden emin, kararlı duruşuyla Neslihan Fahren BARBAR...