#1#

2K 61 5
                                    

Her zamanki gibi odamda oturup şarkı dinliyordum. Takiii.. Annemin sesine kadar çok mutluydum(!)

-İrem babanla seni aşağıda bekliyoruz. Çabuk bekletmeden aşağı in

-Tamam diyerek annemin arkasından aşağı indim. Babam masada oturmuş kahvesini içiyordu.

Masaya oturdum ve dicekleri şeyin çabuk bitmesini bekledim.

İrem kuralları -1-: birisi sana bir şey anlatıyorsa sadece ismine kadar dinle, gerisini sal..

Babam her İrem diyişinde kafamı yerden kaldırıp bakıyordum. Yerleri incelemeyi bitirdim ama babam konuşmasını bitirmedi o yüzden birazda masayı incelemeye başladım. Masa cidden harikaymış daha önce niye fark edemedim acaba ?

Babam konuşmasını bitirince kafamı kaldırdım.

-Odama gidebilir miyim artık??

+hiç bir şeyi dinlemedin dimi?

Babam alışmış artık :D

-Belki ama 7 defa irem dediğini biliyorum dedim ve sırıttım.

+İyi o zaman şimdi dinle çünkü bir daha anlatmıcam

Kafa salladım

+yaz kampına gidiyorsun. Melisada senle gelicek babasıyla konuştum. Okullar açılmasına az bir süre kala eve geri dönersiniz.

-hayır gitmiyorum. Melisada gitmiyor.

+İtiraz istemiyorum. Gidiyorsun?

-Ne yani yazımıda ders çalışarak geçirmemi mi istiyorsun?

+Hayır. Eğlence kampı gibi ders çalışmana gerek yok.

-Uff peki ne zaman gidiyorum?

+Yarın sabah 8.30

-bu kadar çabuk mu?

+Evet.

-İyi. Ben odamdayım çağırmayın beni daha sabaha kadarda çıkmam. Rahatsız etmessenizde sevinirim.

Mutfaktan bir şişe su, nutella kaşık, cips ne varsa odama çıkardım ve kapıyı kilitledim. Bavulumu hazırladım. Soğuk bir duş fena olmazdı. Duşumu aldıktan sonra üstümü giydim ve yatağıma oturdum, telefonumu elime aldım. Tabikide Melisayı arıcaktım.

-Kankağğğ haberi aldın mı? Dedim

+Malesef kuzum dedi.

-Hadi bize gelde ağlama gecesi yapalım bebem. Dedim

+fena olmaz :) ben bavulumu hazırladım hemen geliyorum. Birde istediğin bir şey var mı? Kuru kuru gitmez :D dedi

-enerji içeceği al banaa. Dedim küçük bir çocuk gibi

+Tamam mavilerden mi? Dedi gülerek

-evet dedim

+Neyse görüşürüz dedi ve konuşmayı sonlandırdık.

35 dk sonra Melisa geldi yatağa oturduk. Leptopuda yanımıza alarak korku filmi açtık. Biz korkudan 4 köşe olurken elektrikler gitti ve birbirimize sarıldık.

-Melisa napcez lan çok korkuyom

+Bende hım senin şu renkli ve kokulu mumların vardı yaksana

-lan onlar benim en sevdiğim mumlarım. Beni şey etseler yinede yakmam.

Bir anda rüzgarın etkisiyle ağaç dalları cama çarptı ve ben yere düştüm.

-Nerdeydi şu mumlar.. Heh buldum. İçim yanıyordu ama yapcak bir şey yoktu. Mumu yakarken Melisa gülmekten morarmıştı. Mumu ufak masamın üzerine koydum ve geri yatağıma oturdum. Melisa gülmesini durdurdu. Melisa tam bir şey dicekken elektrikler geri geldi. Elektriklerin gelmesiyle Melisanım anırmalarıda geri geldi.

-Gülme lan

+Ahahahaha tam mumu yaktın elektrikler geldi ya lan ahahaha

Yastığı kafasına attım ve kalkıp mumu söndürdüm.

+Hadi lan yatalım artık.

-tamam kanki. Dedi ve sarılıp uyuduk...

(Melisa ve İrem çok iyi arkadaşlar)

Sadece ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin