Yozgattaki ailemden cok sıkılıp başka bir şehirde arkadaşımla ev tutmustuk ve lanet olsun ki Bugun yeni okulumun ilk günüydü. ders 8.30 da basliyordu 8.20 de gene arkadasim hacer ve sevgilisinin inleme sesleriyle uyanmistim tanrim her sabah boyle uyaniyordum bu yuzden alarm kurmama gerek yoktu
Neden 8.30 da ki baslayan derse 8.20 de kalktigimi soruyorsunuz di mi? Cunku ben sizin bildiginiz filli boyalardan degilim esofmaninimi ustume ceker giderim abi kasmaya gerek yok.
Sabah extra yumusak içim kahvemi ve avokado tostumu yedikten sonra okula gittim kapidan girer girmez herkes bana bakmaya basladi tum gozler ustumdeydi ne olmustu ne vardi ustumde niye bakiyorlardi ki?
Panik olmustum. Panikle okulun icine kosmaya basladim.
Kosarken yere dizlerimin ustune düştüğüm anda kafama uzun sert bir sey değmişti.
Kafamı kaldirdim Keske kaldirmaz olaydim
Okulun popüler cocugun seyine kafa atmistimUtanctan kip kirmizi oldum panikle ayaga kalktim tanriiim neden boyle seyler hep benim basima geliyordu ki???
Cocuk aciyla inledi ve benim bogazimi sıkıp kendine yaklaştırdı."Imhhh canımı yaktın bebeğim. Ama. Ama bu... bu hosuma gitti ımhhh"
Suan boğazım dehşet acıyordu ama sesi o kadar cok tahrik ediyordu ki bir an boşalacağımı sandım.
"Ş-şey b-bırak lütfen boğazım acıyor"
Demem ile boğazımı bıraktı ve elimden tutup beni çekiştirmeye başladı. Hey sersem beni nereye götürüyorsun. Şuan daha az önce tanıştığımız cocuk beni elimden tutup bir yere sürüklüyordu.
"Nereye gidiyoruz napıyorsun tüm okul bize bakıyor."
"Şş sesiz ol güzelim. Zorluk çıkarma."
Ben halimden memnundum ki şapşal.
Sanırım eski sevgilisi olan kız şuan bize bakıyordu gözlerinden alev çıkıyordu bana korkunç bakışlar atıyordu. Ürpermiştim.Derken beni popüler coçuk beni bir odaya soktu.
"Bura neres-"
Daha sözümü bitiremeden boğazıma soktuğu erkekliğiyle inlemistim
Tanrım o harikaydı...İLK BÖLÜM BEBİŞLERRRRRRR NASIL BULDUNUZ BÖLÜMÜ 😘😘