Uyarı: Bu kitap 18 yaş üstü yani eğer ben böyle şeylerden etkilenmiyorum diyorsanız okuyun ama etkileniyorsanız diğer kitaplarıma bakabilirsiniz
Ben Aleda sınıftan hatta okuldan nefret eden Aleda ,sanki ailem tarafından zorbalık görmediğim yetmezmiş gibi okulda da zorbalık görüyorum.
Şu size klişe gelen lise dizileri var ya işte o yazın başlayan lise dizileri bizim okul, ne kadar yüksek derece yapmış olsam da, üniversitem ne kadar iyi olsada her okulda klişelik olur.
Bugün ki klişemiz ise 'ZORBALIK' ve bunu her gün yaşayan SOYLU ailesinin biricik (!) kızı Aleda Soylu.
Kim kendi cinsinden aşağılanmak ister ki veya karşı cinsten tecavüz tabi siz şaşırıyorsunuz ama ben alıştım
Okuldaki erkeklerden neredeyse her gün elleniyorum aileme desem bile umurlarinda bile olmuyor "keşke sikse seni diyorlar." Keşke öldürseler beni yaşamaya güçüm kalmadı.
Hayat zor ama hayat sessiz,sıkıcı,zorbanılan,güzel olmayan kişilere yani kısacası ben gibi kişilere daha zor . Bu hayatta sadece zenginler mutlu değil bence durumu olmayan kişiler daha mutlu .
Her zengin pezevenk değil çoğu pezevenk olsada...
Bu hayatta birden fazla benden var sakın siz siz olun yapcağınız şeyi karşıdaki kişinin gözünden bakarak yapın çünkü o yara bir daha kapanmaz, sen tekrar gelsen bile o yara kapanmaz izi kalır.
Okuldaki diğer klişemiz ise CİNSELLİK tabi çirkin bir kız olsam bile kaç erkek tarafından kaç kere istemsiz şekilde cinsel ilişki yaşadım, annemlerin istekleride yerine gelmiş oldu..
Yani başkaları yüzünden ben ellenmiş,sikilmiş bir orospu oldum, orospu olmak güzel...(değil)
Evet bugün ki klişe dozumuzu aldık başka bir gün ben onları sikmiş dileğiyle görüşürüz
EVETTTT UZUN ZAMAN SONRA BEN NASIL BULDUNUZ BÖLÜMÜ İYİ OKUMALAR DİLERİM;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Bir Haykırış
General FictionBir kızın düşünceleri yazan bir kitap ... (DİP NOT: Kitap tamamen hayal ürünüdür ve gerçek düşünceler içermemektedir)