1

63 5 0
                                    

Sabah kızların kavgasıyla uyandım. Her sabah günlük rutinleriydi beni kavgalarıyla uyandırmak. Elimi yüzümü yıkayıp mükemmel şortlu çilekli pijamamla aşağı indim.

''Günoooo'' dedim neşeyle. Ebrar hemen konuşmak için atladı.

Ebrar: ''Bu arada günaydın veya hayırlı sabahlar yerine vessalamun aleyna ve ala ibadete ilahi salihin demek daha hayırlıymış.'' dedi bende gülerek konuştum.

''Hahah yok biz günodan devam hahahah'' dediğimde Hira sinirle konuştu.

Hira:''Başladılar yine kızılcık şerbeti repliklerine!'' Hira'yı sakinleştirmek için Esila konuştu.

Esila:''Aman boşver asi kız boşver gel biz seninle kahvaltıyı hazırlayalım gelir şimdi bizim otistikler.'' dedi Esila.

Biz altı arkadaştık; Ben, Ebrar, Hira, Esila, Utku, Yusuf. İstanbul'a üniversite için gelmiş altı ortaokul arkadaşı. Kızlarla aynı evde kalıyorduk diğerleri de üniden arkadaşlarıyla kalıyorlardı. Anne tarafı İzmir baba tarafı Rizeliyim. 2 abim 1 ablam var. Ablam Sena Yıldız İzmir'de hemşirelik okuyor. Abilerimden büyük olanı Emre Yıldız astsubay, küçük olanı Burak Yıldız ise bilgisayar mühendisi. Doğa Yıldız yani ben. İaü 3. sınıf tercümanlık okuyorum.

Esila:''Doğa şunlara bi yaz nerde kaldılar ya? Açlıktan ölcez valla.'' Evin hem harbi hem barbie' siydi Esila.

''Tamam yazarım.''

Siz

Nerde kaldınız be?

Eviniz çapraz villamızın yanının yanı yani

Çabuk gelin yoksa Hira Korkmaz dayağına maruz kalıcaksınız

Eti Tutku Bey🍫🍫

Geliyoz olum ne sabırsızsınız ya

Bu mal Yusuf en sevdiği tişörtünü bulamadı

Ondan geç kaldık bişey lazım mı?

Siz

Bekle sorim

(Görüldü✔✔)

'' Bişey lazımmıymış Utku soruyor.''

Ebrar:''İki ekmek alsınlar ha bide süt alsınlar karışımım için lazım da.'' zaten incecik kızdı bide spora gidip içinde herşeyi bulabileceğiniz adını bilmediğim karışım yapıyodu.

''Tamam söylerim'' dedikten sonra Utku'ya yazdım.

Siz

İki ekmek bide süt alın

Eti Tutku Bey🍫🍫

Tamam görüşürüz

(Görüldü✔✔)

''Bugün bizim Florya'daki restorana gidelim. Babam orda çalışanların az olduğunu söyledi.'' üni tatil olmuştu staj yeri bulmamız lazımdı. Bulamadığımız için de bizim restoranlarda çalışıyorduk.

Ebrar:''Off bugün biraz gezelim ya kendimize tatil yapsak bu günü olmaz mı?'' aslında olabilirdi yaza girmiştik ve hava 35 dereceydi.

Esila:"Evet ya bugün biraz alemlere akalım.''

"Tamam o zaman bugün bizim için paydos. Hira sen niye bişey demiyosun?'' Hira gezmeyi pek sevmezdi.

Hira:"Olur ya gezeriz bizimkilerde gelsin bi kahvaltı yapalım hazırlanır çıkarız." şaşırmış gibi yapıp konuştum.

"Oha Hira sen bu kadar uzun konuşabiliyomuydun ya?" ensemde bir ağrı hissedince Hira'nın vurduğunu anladım.

Hira:" Konuşabiliyormuşum demek ki." her dediğime de karşılığını ver dimi.

"Tamam be, bişey demedik. " diyebildim, çünkü biraz daha üstüne gidersem dayak yiyecektim.

Hira:" Diyemezsin ki, nasıl diyeceksin?"
Öf evet diyemiyorum sana bişey. Ama üstüme gelirsen derim.

"Tabi senin gibi birine bişey denilmez. yoksa diyen kişi dayak yer net. "

Hira:"Bana buluşana bulaşıyorum." he aynen, yapışıyosun resmen.

"Bu bulaşmak değil yapışmak oluyor"

Hira:"neyse ne be, sende ne boş yaptın." takmadım ve telefonumu elime insta da gezmeye başladım. Sonunda bizimkilerde geldiğinde kahvaltı yaptık.

Utku:" Bugün hangi şubeye gidiyoruz?" diye sordu. Doğruya biz bunlara söylememiştik.

"Bugün biraz gezelim dedik ya tabi siz de isterseniz."

Yusuf:" Olur ya hem dinlenmiş oluruz."

"İyi o zaman hemen hazırlanıp çıkalım sizde gidin hazırlanın ama çabuk gelin." dediğimde Yusuflar kendi evlerine bizde odalarımıza çıktık. Hava çok sıcak olduğu şortlu bir kombin yaptım.

 Hava çok sıcak olduğu şortlu bir kombin yaptım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kombin bu

Hafif makyaj yaptım abartılı olmayı sevmiyordum. Saçlarım düz olduğu için sadece taradım. Hazır olduğumda aşağı indim. Ebrar hazırlanmış oturuyodu. Hiralar da indiğinde bizim otistikleri bekliyorduk. Sanki gelin gidiyorlardı da bu kadar hazırlanıyorlardı. Onlarda sonunda geldiğinde çıktık.

"Eee kimlerin arabasıyla gidiyoruz?" dedim.

Esila:" Hm ben, Doğa, Yusuf benim arabamla gidelim diğerleri de Ebrar'ın arabasıyla gitsin."

Hira:" İyi tamam bana fark etmez de nereye gidiyoruz?"

"Harbi lan nereye gidicez?" dedim o kadar hazırlandık kimin arabasıyla gidiceğimizi belirledik ama nereye gidiceğimizi belirlemedik.

Utku:" Florya taraflarına yeni bir mekan açılmış oraya gider bir kahve içeriz."

"İyi olur bende vlog tarzı bişey çekerim bu aralar pek video çekmiyoruz."

Yusuf:" O zaman şey yaparız kahvemizi içeriz çıkarken de sen kameramanı çağırır videoyu açarsın ordan da VIALAND'e geçeriz. Videoyu orda devam ettirirsin."

"Aaa biz Utku'yla herşeye evet çekicektik. Ay Yusuf iyiki VIALAND dedin yoksa nerden aklıma gelicekti."

Yusuf:"Kıymetimi bil işte Doğacım."

Biliyordum zaten

Biliyormuydum?

Evet biliyordum.

Salak

Utku:"Uzatmayın da gidelim be. " gerçekten baya uzatmıştık. Tamam anlamında başımı salladım ve arabaya yöneldim.

____________________________________________________________

Arkadaşlar merhaba biz hesabı kuzenimle ortak kullanmaya karar verdik. Ben luzia_1905 hesabında yazıyordum normalde hikayeyi biraz değiştirerek burada yazıcam oylar ve yorum atarsanız sevinirim

İyi okumalar❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yakamoz GüzeliWhere stories live. Discover now