פרק 3

5 1 1
                                    


איזבלה שי 

השמש שקעה . הצבעים של השקיעה בלונדון יפה אבל לא יותר מי ישראל . היום הראשון הגיעה לסופו כבר הספקתי לאכול ולהתקלח להתלבש כרגע אני לובשת שמלת שינה השותפה לחדרי עדיין לא פה . אני הרשתי לעצמי להכנס למיטה ולנסות לישון . הדלת נפתחה וילדה נראת בגילי שערה היה חום  ופרועה . נכנסה לחדר עם דמעות על פניה ואמרתי "היי , אני איזבלה " היא ביטה בי ועיניה הכחולות  דמעו "היי , א..א..ני דיאנה " היא התיישבה על המיטה וסגרה אחריה את הדלת  וניסתה להילחם בדמעות שעלו על פניה בזמן שחלצה את העקבים "מה קרה לך למה את בוכה ?" שאלתי מי תוך סקרנות 

"אחד המש..שרתים ... א..א..נ...נ....ס אנס אותי " אמרה ושוב פרצה בבכי ,  קמתי מהמיטה שלי והרשתי את הכאב שלה חיבקתי אותה למרות שאני לא מכירה אותה היא הסתובבה אליי והניחה את ראה על הכתף שלי ובכתה והדמעות שלה  זלגו מי לחייה על השמלת פיגמה שלי הרחקתי אותה והבטתי בה היא מחתה את הדמעות שהרטיבו את הלחיים שלה עינייה הכחולות הגדולות היו אדומות והיא נראתה כמ ילדה קטנה ושאלתי אותה  בהכי רכות שיכוליתי למרות שהייתי עצבנית "בת כמה את ?" 

"14 אני יהיה 15 ביולי " אמרה 

"איך קוראים למשרת שאנס אותך?" אמרתי "כיאלו עם את יודעת "
"אני  מכירה אותו קוראים לו בן . בן אוונס , הוא בן 16 " היא אמרה . ונרגעה לקחתי את שתי ידיה בידי ואמרתי 
"תקשיבי אני יכולה לדבר עם הנסיך לגביו . אומנם רק התחלתי , אבל עם את רוצה אנחנו יכולות ללכת ביחד . עם הוא עשה את זה לך יכול להיות שעשה זאת לעוד  בנות פה " היא הביטה בי וכעס טהור ויוקד נדלק בה . בעיניה הכחולות "אוקיי , בואי נלך מחר בבוקר " . 

~

השמש זרחה ואני הלכתי לארון לקחתי אחת מהשמלות היפות שיש לי שמלה תכלת  עם צווארון ריבוע צמודה באזור הבטן וברגליים לא צמודה ולבשתי עקבים שחורים עם עקב שמן אבל גבוהה . דיאנה לבשה שמלה שחורה באותה גזרה כמו שלי עם נעלי עקב כסף שערה היה ארוך  שמגיעה כמעט עד הישבן שלי הגיעה עד אמצע הגב שלי .  השיער של שתינו היה גלי והוא נח על כתיפנו .  הלכנו לכיוון האולם איפה שבני המלוכה אוכלים כשאין אירוע או חגיגה  אז הם אוכלים שם . המלצרים שמגשים אוכל בדיוק פתחו את הדלדות ואדוארד ישב שם עם אימו ועם אביו .אדוארד לבש חליפה שחורה אביו לבש חליפה אפורה ואימו לבשה חצאית כחולה וחולצה מכופתרת לבנה . 

אדוארד השלשי 

ישבתי לאכול עם אמי ואבי באולם .הדרך כלל האולם משמש לאירועים אבל כשאין שום נשף או חגיגה האולם משמש כמקום אוכל שלנו הדלת נפתחה ועם האוכל המוגש הגיעה איזבלה לבושה בשמלה  כחולה יפיפה עם עקב שחור עבה אבל גבוהה . ודיאנה המשרתת הנאמנה שלנו לבשה שמלה שחורה עם עקב כסף .  דיאנה ואיזבלה הלכו זו לצד זו ועצרו לפני השולחן ודיאנה קדה קידה ואמרתי "מה פשר ההפרעה שחשובה כול כך כדי להפריעה לנו לאכול ?" הבטתי באיזבלה והיא הביטה בי ופנתה את מבטה לדיאנה שלחשה משהו ואמרה "אתמול בלילה דיאנה פה הגיעה לחדרנו המשתוף בדמעות בעינה כששאלתי אותה למה היא בוכה היא ענתה לי שבן אוונס אנס אותה " 

בן אוונס בן גילי הוא עובד בחצר ודואג לסוסים שלנו ועוד.. קשה לי להאמין שהוא עשה דבר שכזה אבל מי צד שני זה גם דיי הגיוני הוא רוב הזמן מבלה עם בנות משרתות וכול מי שראיתי אותו מבלה איתה הפסיקה לבלות איתו אחרי שבוע  .

"ואיך אנחנו יכולים לעזור עם המידע הזה ?" אמרתי איזבלה הסתכלה עליי המומה אבל מהר מאוד התעששה ואמרה 

" שאלנו כמה מהבנות ורובן אמרו שבן אוונס אנס אותן , גם . קרוב לעשרה בנות בין הגלאים 14-16 . ואף אחת מי הן לא התלוננה עליו  כי הוא איימם עליהן . אנחנו מבקשות שתפתרו אותו " 

אבי התפרץ ואמר "ולמה נראה לך שנקשי-" 

"הוא יפוטר , אל תדאגי- תדאגו אנחנו נפטר אותו דבר כזה לא עולה על הדעת . תודה רבה שעדכנתן אותנו " התפרצתי איזבלה הביטה בי בעיניים מוכירות תודה .

~

סיימנו את הארוחה וביקשתי מי אחד המשרתים לחפש את איזבלה . כעבור 15 דקות אותו משרת חוזר לצידו איזבלה צוחקת ומחייכת וקנאיתי באותו משרת והוא קד ואמר "אדוארד הוד נסיכותך הינא איזבלה שי כמו שביקשתה " איזבלה הסתכלה עלי ועייניה עדיין מכירות תודה על הבוקר . שחררתי אותו בתנועת יד היא הסתכלה עליי ושאלה "כן הוד נסיכותך מה אתה צריך?" אמרה והחמצתי פנים בצחוק והיא גיחכה . כן איזי תצחקי . " אז בן אוונס כלוא בצינוק שבקומה למטה עכשיו שאלתי את דיאנה עם היא רוצה לחקור אותו ולהעניש אותו או שאני יעשה זאת אבל היא אמרה שהיא לא רוצה להיות לידו אז חשבתי שאולי את תרצי " 

"כן כן ברור שאני יעשה זאת אפילו בשימחה" היא ענתה .

"אוקיי מכשפה בואי אחריי " היא צחקה  מהתגובה שלי וקפצה עליי ואמרה "סורי שכחתי את המטטה שלי בחדר תצריך לקחת אותי "  

איזבלה שי

קפצתי עליו והרגשתי את שרירי הבטן המפלצתיים והקשיחים שלו היידיים שלו סחבו אותי במורד המדרגות שמובילות לצינוק איפה שכולאים 

'~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

שלום לכם אנשים יקרים ,

אני יודעת שלקח לי מליון שנה אבל יש לי סיבות טובות .

אבל אני חוזרת ואני ימשיך לכתוב ,אני מקווה שאתם מוכנים.ת כי זה הולך להיות טוב . איזבלה רק התחילה והיא כול כך גירל בוס ואני מצטערת שהעלילה מהירה ...

אוהבת אתכם 

הסופרת :)


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

כס המלכותWhere stories live. Discover now