Flashbackİkili kapıdan içeri girdi, içeriden müzik sesleri geliyordu.
Biraz daha yürüdükten sonra müzik seslerinin geldiği yere geldiler."Sana, sen bir masaya otur benim bir işim var, onu halledip hemen geliyorum."
Sana kafasını salladı, Momo gittikten sonra içeriden yüksek alkış, bağırış sesleri duymaya başladı. Alkış seslerinin ardından direkt müzik başladı ve sahnenin ışıkları açıldı.Sana sahneye baktığında ise...
Tekrardan o meleği gördü...
-
" Sana! Sana! Hey, sana diyorum!"
"Ah, üzgünüm. Dalmışım, hadi masalara!"
İkili öbür arkadaşlarının olduğu masaya doğru ilerledi,yerlerine geçtiler.
-
Masadaki herkes içmekten kafayı bulmuş,saçmalıyordu. Sana'nın gözü ise sadece sahnedeki o melekteydi,sarhoş olup o anı unutmamak için çok az içmişti,hatta hiç.
Tekrar baktı o güzel kıza,etkilenmişti.Hiç tanımadığı, hayatında ilk defa gördüğü kız onu birkaç saatte etkisi altında almıştı.
Saçmaydı veya yanlıştı bu biliyordu Sana.Fakat bu gram umurunda değildi.O,sadece anı yaşamak istiyordu.
Bütün düşünceleri kafasından atıp sahnedeki kıza odaklandı, ve şarkıya eşlik etmeye başladı.
Oh no, 罪なふたりね
(Oh hayır, biz iki günahkar insanız.)
But no, はなれられない
(Ama hayır, ayrılamayız.)
Oh yes, このまま愛されたい Oh, Oh
(Ah evet, böyle sevilmek istiyorum,Ah,ah.)
Oh no, loving you is not right
(Oh hayır,seni sevmek doğru değil.)
But no, don't take me home tonight
(Ama hayır,beni bu gece eve götürme.)
Oh yes, so baby won't you hold me tight
(Ah evet,yani bebeğim beni sıkı tutmayacak mısın?)Şarkıya eşlik etmeyi kesti,eşlik etmesini kesen şey ise Momo'nun boş boş bağırışlarıydı.
"Momo! Bağırmayı kes, şarkıyı duyamıyorum!"
"Nouldhuuu? Ğüzüldğün müüü?~"
"Tanrım...Momo lütfen sadece sus ve uyu ya!"
Momo buna karşılık 'öfleyip' kafasını kollarının arasına gömdü.
Momo'yla uğraşırken zaman kaybetmişti,şarkı bitmek üzereydi,hatta sanırım bitti.
Sahnedeki kıza baktı, kız teşekkür edip sahneden yavaşça indi.
O merdivenlerden inerken bile zarifti,tüy gibiydi.
O an Sana'nın aklına kızın adını bile bilmediği aklına geldi, hemen adını öğrenmeliydi.Masada arkasından bağıran arkadaşlarını umursamadan hemen kızın peşinden gitti.
Kapıdaki görevli kıza sordu."Şey, biraz önce sahneye çıkan hanımefendi kimdi,görüşebilir miyim? Eğer müsaitse?"
"Ah, bayan Chou mu? Peki, ben bir sorayım,bekleyin, size haber vereceğim."
Chou.
Soyadıydı muhtemelen.
Neyse, şimdilik en azından soyadını biliyordu.
Sana bunları düşünürken karşıdaki kapıdan biraz önceki görevli kız çıktı."Bayan Chou sizi bekliyor bayan ....?"
"Minatozaki. Minatozaki Sana."
~~~~
Çok şükür yazabildim, biraz yoğundum üzgünüm.
Bu hikayeyi 'Oh no, Oh Yes' şarkısının anlamını bilmeden yazmaya başladım, aldığım 'vibe' ile yazdım. O yüzden şarkıyla alakalı olmazsa kusuruma bakmayın.
Ve üzgünüm kısa oldu.M.(isim olan)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh no Oh yes,SatZu
FanfictionSana arkadaşının zoruyla hiç bilmediği bir mekana gider. Ve orada japon bir kıza aşık olur. - Japon Tzuyu, Japon Sana. /28.06.2023 - ? /