3-Bölüm

12 2 17
                                    

O an gözlerimden iki üç damla düştü annem ne alakaydı adam anlatmaya başladı.

-Öncelikle bir gerçeği öğrenmen gerekiyor.
-Ne gerçeği
-Yapma Tarık
-Noluyor, ya anlatıcak mısınız

Sinirlenmiştim , endişelenmiştim neydi öğrenmem gereken şey adını babamdan öğrendiğim Tarık denilen adam konuşmaya başladı.

-Gamze senin anne dediğin anne olarak bildiğin seni terkedip giden annen var ya o senin annen değil
-Ne ne diyorsun ya ne alaka yalan söylüyorsun baba ne diyor bu

Babam sadece susuyordu demek ki gerçekten doğruydu dizlerimin üzerine düşmüş ağlıyordum tamam bizi terketmiş olabilir ama çocukluğum da güzel anılarımız vardı, ağlıyordum babam yanıma oturup bana sarıldı.
Tarık denilen adam tekrar konuştu

-Bir şey daha var öğrenmen gereken
-Tarık daha fazla ileri gitme
-Hayır , Tarık bey siz söyleyin siz söylemeseniz asla gerçekleri bilmeyecekmişim
-Gerçek annen öldü ,ve onu öldüren de senin anne dediğin kadın sen doğmak üzereyken o kadın annenin hemşiresiydi babana aşık olmuştu baban da ondan hoşlanmıştı ve o kadınla baban birleşip annenin serumuna zehir katıp öldürdüler.

Duyduklarıma inanmıyordum şok içindeydim inanmak istemiyordum ama babam suratıma bile bakamıyordu inkar etmiyordu hiç bir şey demiyordu demek ki her şey doğruydu hayatımın en kötü günü annem sandığım o kadının evi terkettiği gün zannederdim ama , şuan ölmek isticek kadar, kötü durumdaydım ,keşke hiç doğmasaydım yüzünü , kokusunu bir kere bile sarılamadığım gerçek annemin hiç bir suçu yokken bizi kopartıp onu kendi öz babam öldürmüştü, hemde başka bir kadınla birleşip,  öldürmüştü babam tekrar yanıma geldi bağırdım "sarılma bana " senin  bunu yaptığına inanamıyorum .
O sinirle evden çıkıp gittim , sahile hava almaya aynı zamanda çok ağlıyordum bir anda sırtıma bir el dokundu bende "baba konuşmak istemiyorum git burdan" diye bağırdım.
Başka bir ses geldi "benimle konuşmak ister misin" arkamı döndüğüm de ayazı görmüştüm. Anlamadığım şekil de onu görünce iyi hissetmiştim yanıma gelip oturmuştu.

-Gamze iyi misin
-İyiyim
-Hiç öyle görünmüyor anlatmak istemez misin
-Ayazz

İçimden ayaza sarılmak geçmişti ayaza sarılıp ağlamaya başladım. Ayaz önce bana sarılmadı ama sonra sarıldı. Kendime geldiğim de fark ettim ve hemen geri çekildim.

- Çok özür dilerim ayaz be.. ben hiç farkında olmadan içimden geldi tekrar özür dilerim
-Gamze tamam sakin ol bir şey yok sakin anlatacak mısın artık ne olduğunu
-Annem sandığım kadının annem olmadığını öğrendim ve öz annemi babamla beraber o kadının öldürdüğünü
-Ne diyeceğimi bilmiyorum ama emin ol seni çok iyi anlıyorum ağlama desem ağlıyacaksın üzülme ,desem ne değişecek bilmiyorum ama seni mutlu edebilirim.
-Ya ayaz cidden bir şey demene gerek yok beni dinledin o yeter benim için bir şey yapmana da gerek yok sağol.
- Gamze hadi biraz vakit geçirelim.
- Nasıl
- Gel benimle

Diyip beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı , nereye getiriyordu beni

-Ayaz cidden gerek yok sağol sıktım zaten seni bırak gideyim
-Gamze sadece sus ve benimle gel
-Ama
-Bak bana ne kadar güveniyorsun bilmiyorum ,ne de olsa yeni tanıştık ama bana güvenebilirsin şimdi benimle gel.

Bende daha bir şey demedim ama içten içe merak ediyordum arabayı o kadar ciddi sürüyordu ki kendi kendime neden bu kadar ciddi sürüyor ama bir yandan da nasıl bu kadar yakışıklı olabilir diye düşünürken kendine gel gamze dedim.
Kısa bir süre sonra arabayı durdurdu ve konuştu.

Karanlık EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin