2014-2017
Katie és Nick egy osztályba kerülnek többi 23 gyerekkel együtt. Az első nap még örülnek a gyerekek, hogy iskolába mehetnek, de majd később rájönnek, hogy ez nem olyan jó dolog. Viszont még csak naív gyerekek akik most jöttek az oviból. Egyszer majd belátják, hogy igazam van, de addig se rontsuk el a boldogságukat.Katie egy nagyon furcsa dolog által lelt magának egy barátot. Úgyan is történt még az 1. héten, hogy Mia Clark eltévedt az iskolában és a felsősök ahelyett, hogy segítettek volna neki, ehelyett cikizni kezdték.
-Azt hittem ovodás vagy!-mondta egy felsős.
Meg még mi egyebek hangzottak el. Szerencséjére pont akkor ért be Katie az iskolába. Először csak nézte a történéseket. Elötört benne a dilemmája, nem tudta mit tegyen. Hisz nem mert szembe szálni a nagyokkal. Tanárt akart kereseni, de a láthatáron egy se volt. Érezte neki kell közbe lépni. Nagy levegőt vett, és oda lépett. Sokáig csak szemeztek, de Katie szólalt fel elsőként.
-Mi bajotok van vele? Most vagyunk elsősök, még nem ismerjük az iskolát. Elmondhatátok volna neki, hol van a terme.
Erre Mia csak könnyesen ölelte át szorosan Katiet. Katie is viszonozta az ölelést. Megszólalt a csengő, és a két ellenfél elment a saját termébe.
-Köszönöm! Hogy is hívnak?-mondta Mia.
-Semmiség! Katie Anderson, téged?-kérdezte Katie.
-Mia Clark.-mutatkozott be.-Viszont most siessünk.Egy kicsit ugrunk az időbe. Pontosan amnyit, hogy harmadikosok ezek a tanulók. Itt jön majd képbe Nick, aki elrontja a viszonyát Katievel. Na de mondom is hogy. Nagyszünet volt az iskolába ami azt jelentette, hogy a gyerekek az udvarra mehetnek és játszhatnak 20 percig. Pontosan Katie a 15 percben esik el, amit mindenki végig nézett, még azok a felsősök is akiktől megvédte Miát. Katie csak sírt, a tanárok rohantak, úgy szint a legjobb baratnője is. Megakarták nyugtatni, de nagyon fájt neki a seb. Viszont az ami igazán fájt neki, hogy a távolban Nicket látta aki nevetett rajta. Pedig annyira tetszik vagy tetszett neki. Ezt akkoriban nem tudta eldönteni. A szünetnek vége.
Katie az iskolai orvosnál ül, és az orvos kötözi a kezét. Azon gondolkodott miért nevette ki őt Nick. Mielőtt jobban bele merült volna az elmélkedésbe az orvos kérdezett tőle.
-Mi történt drágám? Mivel mostmár nem sírsz gondoltam tudsz válaszolni- kérdezi az orvos.
-Elestem- mondta szipogva Katie.
-Jaj, szegény! Hamar végzünk ne aggodj szivem! Na látod készen vagyunk, de vigyázz rá! Az is meglehet, hogy majd még kell vele orvoshoz menni!- mondja az orvosnő.
-Köszönöm, viszlát!- köszönt el Katie.
-Vigyázz magadra Katie!- mondta utána.Beért az osztályba és mindenki csak a bekötözött kezét nézte. Leült a helyére és csak próbált figyelni az órán. A figyelmét már csak a kicsöngő vette el. A szünetben a jól vagy kérdés 18-szor hangzott el. Nick is oda ment hozzá, de ő nem ezt a kérdést tette fel. Teljesen máshogy közelítette meg a témát.
-Ha láttad volna mekkorát estél!- mondta nevetve Nick.
-Ez nem vicces!- mondta a sírást vissza tartva Katie.
-Ne legyél már ilyen, tudod, hogy mennyit nevettünk rajtad. Rég nem nevettünk ekkorát. Jó arc vagy.- mondta Nick, amit nem kellett volna.
Katie teljesen sírva fakadt, nagyon fájt neki ezt hallani a szerelmétől, a bögéstől az utolsó mondat tartotta vissza. Magában pedig csak az játszódott le, hogy nem lesz többet szerelmes Nickbe, sőt utálja. Nick nem értette mi rosszat mondott, hát persze, hogy ő nem értette. Távol áll tőle a kedves kommunikáció. Utólag ezért kapott egy fekete csillagot. Nicket le is szídták otthon. Pedig ő csak jót akart..Nemsokára jön a 2. rész!
Instagramm: dods_333
Tiktok: dods_333
YOU ARE READING
Jobb, mint az interneten
RandomKatie Anderson és Nick Jawson már alsós koruk óta utálják egymást. Nick mindig szívatta Katie-t, aki pedig probálta mindig kerülni. Középiskolásak lettek és külön iskolába jártak, ám nem sokáig válnak el szálaik. Beköszönt a 2. év és Nicket ebbe az...