Ben ve yep yeni bir ficc iyi okumalarrr
Jennie'den
JN: abi calismak zorunda mıyım?
Eun: küçükken hep öğretmen olmak isterdin Jane
JN: ama okulun sahibi sensin! Ve müdür sevgilin nasıl çalışayım burda
Eun: siktir git 10. Sınıflarda 3. Şube senin sınıfın onla ilgilen
JN: umarım güzel kızlar vardır
Eun: Onlar senden nerdeyse 10 yas küçük Jennie
JN: Aşkın yaşı olmazİkimizde gülüştükten sonra zil çaldı, ah ben çalışmak istemiyorum. Hmm 10. Sınıf 3. Şube nereden bulucam amk keşke 12. Sınıfları alsaydım bunlar çok havalı sanarlar kendini.
Sınıfı sonunda bulunca içerdeki sesten anladım okulun en yaramaz sınıfı olduğunu, sınıfa aniden giriş yapınca herkes bana diklendi.
JN: oturun lan yerinize
(?): bu kim
JN: otur bir tanisicaz hepinizleHerkes yerine oturunca en baş sıradan öğrencileri tanımaya başladım, yaklaşık 10-20 dakika felan sürdü ve son öğrenciye geldim, sanırım uyuyor.
JN: siyah kapşonluyu uyandırın
E.Ö. : Jisoo! Öğretmen uyanmani söylüyorYazar:E.Ö erkek K.Ö Kız öğrenci demek😞
Jisoo... Jisoo kafasini kaldırdı ve gözlerini ovaladı, uykulu gözlerle bana baktı, ah bu çok güzel, ama mutsuz gibi duruyor.
Zil çalınca onun yanına gidicem.JN: ilk hafta ders işlemeyi düşünmüyorum okul yeni açıldı zaten
Lafımı tamamlayinca sınıfta cigliklar başladı, masaya vurunca herşey bitti...
.
"Zil sesi"Çok şükür çaldı, Sınıftan herkesin çıkmasını bekledim ve çıktıklarında Jisoo'nun yanına doğru ilerledim.
Yanına oturup kapsonunu kafasından çıkarttım, oda hâliyle hemen benden uzaklaşıp geriye çekildi.JS: özür dilerim bayan....
JN: Jane
JS: kusura bakmayınGülümseyip konuşmaya başladım.
JN: seninle tanismadim, tanışmak ister misin?
JS: ah şey n-nasil istersenizKekeliyor...
JN: kaç yaşındasın?
JS: 10. Sınıflara göre 15 olmam lazım ama 14 yaşındayım efendim.
JN: neye kaynaklı?
JS: 11. Sınıflarda bir abim var. Onunla pek uzak olmamam için babam erken yazdı okula.
JN: iki kardeşsiniz demek
JS: abim üvey, aynı anneye sahip değiliz, fakat b-bir ablam var benden yaklaşık 12 yaş büyükÖyle iç büyüleyiciki, ona uzun süre baktım, eli ayağı titriyordu siniftada pek
arkadaşı var gibi gözükmüyor
JN: çok tatlı duruyosun
JS: ah şey teşekkür ederim efendim, genelde böyle iltifat eder misiniz?
JN: hayır, bu arada neden kekeliyerek konuşu-Ah hayır bunu sormamaliydim, öyle bakma bana Jisoo çok meraklı bir insanım.
JS: lavaboya gidebilir miyim?
JN: tabii tabiiOff neden böyle bir soru sordum ki çok aptalca bir şeydi umarım soğuk yapmaz.
Güzel bir pişmanlıkla ogretmeler odasina gittim şükürler olsun Lisa'da benimle aynı okulda matematik öğretmeniydi ama bu hafta okula gelmiyor ): götünü sikiyim Lalisa senin yüzünden tek takılıyorum okulda. Öğretmenler odasından kendime bir kahve aldıktan sonra kendi sinifima ilerledim ve öğretmenler masasını açıp kullanıcı adımın jenniebabapro31 olduğu oyuna girdim...
★★★★★★★Cok iyi oldu amk
HWBJEKDXKWKWK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭★𝑱𝑬𝑵𝑺𝑶𝑶
FanfictionBabası ve abisinden şiddet gören bir öğrenci kendinden 9 yaş büyük olan öğretmenine aşık olur, fakat öğretmen için pek farklı bişey yoktur.