Elidih

0 0 0
                                    

Part 1SPRING Elidih has green  eyes, black hair, tanned pink cheeks, and lips.
Elidih is an adverage student and a passion for cheerleading and has a challenging home situation despite that she is determined. Practice everyday school club Tuesday after school 1 hour and a class on Saturday 3 hours.
SUNDAY DINNER HOMEMADE VANILLA ICE CREAM FROM SCRATCH AND A RAINBOW SALAD BOAL MADE FROM SCRATCH.
DAD: ELIDIH I HEARD YOU HAD AN ENGLISH TEST TODAY WHAT DID YOU GET?
ELIDIH: A C.
DAD: WELL YOU CANT GET INTO AN IVY LEAUGE WITH THAT?!
ELIDIH: I WANT TO BE A CHEERLEADER IN A CLUB THEN A COACH...
DAD: ELIDIH WE ARE NOT DICUSING THIS AGAIN NEXT TEST IS YOUR DRAMA. YOU BETTER GET BETTER THEN A C IN THAT THE OTHER 2 YOU CAN GET A C JUST FUCKING GET HIGH!

ELIDIH: YOU SAY IT LIKE WERE RICH WERE MID ADVERAGE...
Dad: why can't you be more like Juno. What did you get on your Home Ec Cooking test?
Juno: an A on Cooking an A in drama and a B in Chemistry. Didn't Elidih have a biology test today? Oh yah, you got a D, but that's still a pass on the bright side. You look like a jenifer from jenifers body.
Dad: No more beauty products!
Elidih: *mutter* ill DIY them.
ELIDIHS MUM IS A P1 TEACHING ASSISTENT 19-70 AND A GYMNAST IN A CLUB 17-29 *HYPOFLEXIBILTY AND 17% ADHD* CAT KRISPY 30 AND BIG FLAT QUICK FLINGS AGE 40 2024 BROWN HAIR GREY EYES RED CHEEKS AND LIPS AND FREAKLES SEE EILDIH SUNDAYS 10AM-12PM.

EILDIH 17% ADHD DYSLEXIA AND 5% PHONE ADDICTION.




Juno Vixen AND EILDIH story 13# born 2002 November 17th.ROMANTASIZE.Where stories live. Discover now