PART 11

869 78 16
                                    

ᴀᴜᴛʜᴏʀ ᴘᴏᴠ :

ᴀs ᴡᴇ sᴀᴡ, ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴇ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ᴏғ ᴍʀ & ᴍʀs ᴋɪᴍ ᴀʟʟ ᴡᴇʀᴇ ᴇɴᴊᴏʏɪɴɢ.ᴡʜɪʟᴇ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴅɪɴɴᴇʀ ᴛʜᴇʏ ᴛᴏʟᴅ ᴀʜɴ sɪʙɪʟɪɴɢs ᴛᴏ sᴛᴀʏ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇᴍ. ᴛʜᴇʏ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴅᴇᴄʟɪɴᴇ ᴍʀs. ᴋɪᴍ's ʀᴇǫᴜᴇsᴛ. sᴏ, ʏᴇᴀʜ ᴛʜᴇʏ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ sᴛᴀʏ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇᴍ.

ɴᴇxᴛ ᴍᴏʀɴɪɴɢ :
ᴛɪᴍᴇ : 𝟼:𝟶𝟶 ᴀᴍ.

ʏᴀɴɢ ᴡᴀs ᴊᴜsᴛ ᴡᴏᴋᴇ ғʀᴏᴍ ʜɪs sʟᴇᴇᴘ. ɪᴛ's ʜɪs ᴅᴀɪʟʏ ʀᴏᴜᴛɪɴᴇ ᴛᴏ ᴡᴀᴋᴇ ᴇᴀʀʟʏ.ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴅᴏ ʜɪs ᴍᴏʀɴɪɴɢ ʀᴏᴜᴛɪɴᴇ.ᴀғᴛᴇʀ ғɪɴɪsʜ ᴛʜᴀᴛ.. ʜɪs ᴘʜᴏɴᴇ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʀɪɴɢ.. ʜᴇ ᴡᴏɴᴅᴇʀᴇᴅ ᴡʜᴏ ɪs ᴄᴀʟʟɪɴɢ ʜɪᴍ ᴛʜɪs ᴇᴀʀʟʏ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ?! ᴛʜᴀᴛ ɪs ɴᴏɴ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʜᴀɴ ʜɪs ᴍᴏᴛʜᴇʀ.

ʜᴇ ᴊᴜsᴛ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴀ ʙɪɢ sɪɢʜ ᴀɴᴅ ᴀᴛᴛᴇɴᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴀʟʟ.

______________________________________

ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴀʟʟ :

ᴍʀs. ᴋɪᴍ : ʜᴇʟʟᴏ sᴏɴ..ɢᴏᴏᴅ ᴍᴏʀɴɪɴɢ.. ᴅɪᴅ ᴏᴛʜᴇʀs ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ?! (sᴡᴇᴇᴛʟʏ) .

ʏᴀɴɢ : ᴍʀs. ᴋɪᴍ ᴊᴜsᴛ ᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴏɪɴᴛ sᴛʀᴀɪɢʜᴛʟʏ. (ᴄᴏʟᴅ) .

ᴍʀs. ᴋɪᴍ : ᴀʜ-ʜʜ ɴᴏᴛʜɪɴɢ sᴏɴ.. ᴛᴏᴅᴀʏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴠɪɴɢ ᴛᴏ ɴᴇᴡ ᴍᴀɴsɪᴏɴ. sᴏ ᴡᴇ ᴘʟᴀɴɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴇᴀᴛ ʙʀᴇᴀᴋғᴀsᴛ ᴀɴᴅ ɢᴏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ғʀᴏᴍ ʟᴇᴇ ᴍᴀɴsɪᴏɴ. (sʜᴜᴛᴛᴇʀᴇᴅ) .

ʏᴀɴɢ : ᴏᴋ ᴍʀs. ᴋɪᴍ ᴡᴇ'ʟʟ ʙᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀᴛ 𝟾:𝟶𝟶 ᴀᴍ. (ᴄᴏʟᴅ).

ᴍʀs. ᴋɪᴍ : ᴏᴋ.

sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ʜᴜɴɢ ᴜᴘ ᴛʜᴇ ᴄᴀʟʟ.

______________________________________

ᴛʜᴇɴ ʏᴀɴɢ ᴡᴇɴᴛ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʜɪs ʀᴏᴏᴍ ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ʜɪs ᴏᴛʜᴇʀ sɪʙɪʟɪɴɢs ᴀɴᴅ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇᴍ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ ʟᴇᴇ ᴍᴀɴsɪᴏɴ. ᴛʜᴇɴ ʏᴀɴɢ ᴀʟsᴏ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ʜɪs ʀᴏᴏᴍ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ.

ʏɴ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ғɪʀsᴛ ᴏɴᴇ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴅᴏᴡɴ sᴛᴀɪʀs ᴡɪᴛʜ ᴀ sʟᴇᴇᴘʏ ғᴀᴄᴇ. sʜᴇ sɪᴛ ɪɴ ᴄᴏᴜᴄʜ ᴀɴᴅ ʟᴇᴀɴ ʜᴇʀ ʜᴇᴀᴅ ʙᴀᴄᴋᴡᴀʀᴅ ᴀɴᴅ sʟᴇᴇᴘ ᴡʜɪʟᴇ sɪᴛᴛɪɴɢ.

SILENCEWhere stories live. Discover now