İzuku Midoriya 'nın ağzından
Olayların üstün den tam dört ay geçmişti ne o acılar geçti nede vücudumda ki kirli izler, Hiç bir yara katsuki 'nin bana yaptığı şeyler kadar ağır diğildi, onu hâlâ seviyordum , ama gurum izin vermiyor du aynı zamanda ben kirili biriyken onunda beni seveçiğine inanmıyorum ne kadar kapıma gelse de inanam o defetri okumuş ve benimle dalga geçmek istiyordur , sonuçta sözünü tuttu ve benle işi kalamdı, Deku ismi bile yağmur dan gelme bir isimiş bu kadar neferet ediyormuş benden...
O hep yağmur dan kaçtı bizi sevecek olan yağmurdan, Şimdi benim aşkım neferti, Aşk aptaldı, ve ban aşka bağlandım, neyse en azından gözümün önünde,
Onunla en son benim de bir özgünlüğüm olduğunu ve , sonuçta onun sayesinde, hayır ona olan sevgim yüzünden oldu .
Bir daha da konuşmadık zaten,
Ayrı yolar çiziyorduk, bu beni üzüyordu hemde çok, ama bunu ben istedim...
“İzuku”diye bir ses duydum bu Mina-kun du, “Efendim Mina-kun” dedim, “Siz dörtdüz de aynı orta okuldan geldin diğil mi” dedi ve bir nefes aldı, “Peki neden ayrı ayrı takılıyor sunuz?” diye sorduğunda dona kaldım, ne demem gerekiyor ki biri bana tecavüz itti sonra bana yardım ettiler sonra ... Of ne boş yaptım, “bilmiyorum?” diye cevap verdim. “Hmm... Peki bizim le DC oynar mısın?” diye sordu, “Kim kim oynucaz?” diye sordum , “Kiri, Bakupro,denki,Ururaka, sero, ben ” dedi, Bakugo ile ne ara bu kadar sami oldular ki?
“olur” dedim,🃏
“İşte sonuncu oyuncu İzuku Midoriya ” diye bağır Mina , güldüm. O an gözüm katsuki ye kaydı. Sadece durgun du, eminim hepsini çoktan unutu.
------&&&-------
Soran kişi ;Denki
Cevaplıyan kişi; Uraraka(D)
Soru;Bir Arkadaşının sırını söyle
Cevap;Momo Sohuto ya aşk*İzuku şaşırır*
Soran kişi;Mina
Cevaplayan kişi; Katsuki (D)
Soru;Hiç biri tarafından reddedildin mi
Cevap; EVET, BENDE İNSANIM AMK BENİ TANRI MI SANDIN*EVET derken İzuku ya bakıyordu*
Soran kişi; Uraraka
Cevaplayan kişi; Kirisima(C)
Soru;Denki nın elektrik akimana dayan
Cevap;-dayandi.Soran kişi ; Denki
Cevaplayan; İzuku (D)
Soru;Hiç zorbalandın mı?
Cevap; *İzuku dona kalır* E-eeh hiç açmasak .Katsuki hafifçe İzuku ya bakar.
Kirisima ise durumu analmış gibi ikisine bakar.“Sikiyim ben gidiyorum ” diye ayağı kalktı, Mina ise onu tutu “Hayir gitmiyorsun!, her şeyi itiraf edene kadar ” diyerek bağırdı . Bakugo ise ona deli olmuş gözler ile ona bakıyordu, “Sakın bana öyle bakma !” diye bağırdı Mina . Bakugo tam Mina ya elini kaldırken, Midoriya araya girdi . Yine bir tokat yemişti Midoriya.. “Deku..” diye endişe ile baktı Bakugo,“Sorun yok alıştım ” dedi Midoriya sanki bir şey demeye çalışıyormuş gibi, “Neyse ben gidiyim ” dedi mu sefer Midoriya, Mina bu sefer İzuku yu tutmaya çalıştı ama Katsuki Mina yı engeldi ve İzuku nün gitmesine izin verdirir.
--------&&&--------İzuku Midoriya 'nın ağzından
Nefes almakta zorluk çekiyorum , antraman dışında ilk defa böyle bir tokat yemiştim sanrım hakketim bunu , O an odam da duran deftere gözüm takıldı, daha doğru iki defter,
Bu orta okuldaki o defter... Ama diğer defter neydi .Kendi defterime bakma geriği duymadım, içinde yazanları ezbere biliyordum, diğer ....
Katsuki her zaman ki gibi ilk satırda ölmemi istemiş ama
Sonralarına doğru daha edipiyat tarzı idi ve bana olan aşkı ile dolmuştu, ona inanmalı miyım?Not;(Bakugo) Beni anla ben sevmeyi seninle öğrenincem
Not(İzuku): Sevmeyi bilemden beni nasıl seveceksin.?
Hehehehe yavaş yavaş final hazırım veya bir bokluk yapmaya neyse tch tch, 538 kelime ve artık okunmuyor veya yorum yok bundan dolayı yazmak istemiyorum:(