(Őncelikle merhaba ben Deniz, bu kitap uzun zamandan sonra yazdığım ilk kitap umarim beğenirsiniz <3)
Soğuk bir kış günüydü yine ancak budurumdan şikayetçi değildim ,hızlı adımlarla okula doğru gidiyordum ,yollar kardan ve buzdan dolayı kaygandı ve birden ayağım kaydı ve yere düştüm ardından arkamdan bir gülüş sesi duydum.
"HAHAHAHAHAAHA ! vay vay vaay~ bakıyorum da yeni okulumuza kimler gelmiş!" Dedi alaycı bir ses tonuyla , bende"Ne istiyosun Zeynep zaten bu okula keyfim için gelmedim ,belki biliyorsundur." Dedim donuk bir ses tonuyla.
Zeynep bana öldürücü bir bakış attı ama aslında aşırı komik görünüyordu."Ahhh , Zeynep öyle öldürücü bakışın herzaman aynı... KOMİK."Dedim hafif bağırarak.
Zeynep gıcık olmuştu ama zaten öyle olmasını ve gözümün önünde kudurmasını izlemek çok komik.
Zeynep hızlı adımlarla karşıdan karşıya geçti , ben ise hızla yoluma devam ettim...Okul'a girer girmez tüm gözler üstümdeydi , nedenini biliyordum çünkü bu okul aşırı fazla pahalı ve ben bu okula burslu girmiştim girilmesi zor bir okul.
Geçicek geçicek diyip durdum kendi kendime ve sonradan aklıma geldi bu okuldaki kimse buraya burslu girememişti herkes para ile girmişti...
Okulun bu yanı biraz tuhaf değilmi?(Merhaba tekrardan ben bu bölümü kısa tuttum çünkü saat sabahın 5.39'u bu yüzden begendinizmiii<3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayalimdeki kızım/by İtsmrMara/+13/ZORBALIK İÇERMEKTEDİR/
RomanceOkula yeni gelen bir kız var