Ora 05.15. Jiwon deschide ochii,inainte ca alarma sa sune.Era obisnuita cu trezirea la ora devreme.Dupa ce s-a intins putin ,s-a dat jos din pat.Si-a ales niste haine,si a plecat in bucatarie.A mers putin pe hol,cand,din camera tatalui s-au auzit niste zgomote. Jiwon a privit putin prin geamul usii.Nu se intamplase nimic,totul era in ordine.S-a prefacut ca nu auzise nimic.A scos, linistita,tigaia,murdara de ulei, din cuptor,si, a pus-o pe aragaz.Cautase sticla de ulei in toata bucataria,pana a observat,ca era pe dulapul de langa usa.Era mult prea scunda ca sa poata ajunge la sticla,asa ca a luat primul scaun care il avea langa ea.Si-a pus intai primul picior pe scaun,tinandu-se cu mainile de marginile lui,incercand sa vada daca e stabil,cand l-a pus si pe celalalt,scaunul se dezechilibrase,iar Jiwon cazuse pe podea,facand foarte mult zgomot.Imediat dupa ce s-a ridicat,a pus repede uleiul in tigaia,care aproape ardea pe focul aragazului,si, a cautat si o ceapa prin dulapul cu alimente.A inceput sa o taie,cu un cutit foarte ascutit.In timp ce taia ceapa, putin speriata,o mana i-a taiat respiratia.Era o mana mare,si grea,care patrundea prin parul ei nepieptanat.A urcat de la gat,pana in crestetul capului, apoi, a sucit firele de par ale fetei,pe care,abia le mai avea.Si-a dat seama,era mana tatalui ei.Uitandu-se peste umarul ei,a intrebat-o cu un ras slab...
-Nu ti-am zis sa faci liniste cand dorm? A tipat,ultimele cuvinte,incat,fratele lui Jiwon privea pe geamul usii cum tatal fetei o smucea in toate partile.
-S-scu-ze...A raspuns Jiwon sughitand,cu lacrimi in ochi,care nu erau de la ceapa.
-Scuze? Doar atat stii sa spui? I-a tipat in ureche,cum facea de fiecare data.Eh,bine,lasa ca vezi tu...treci incoace...A luat-o de par,si a tarat-o pana in camera ei,unde a trantit-o pe podea.Dae-Hyun iesise usor pe usa,incercand sa vada ce se petrece cu sora lui.
Cand Dae-Hyun a privit prin gaura cheii,a vazut cum, Jiwon avea ochii plini de lacrimi,care curgeau neincetat,si incerca sa se indeparteze de crudul sau tata, dar, fiind la podea nu prea avea ce sa faca.Tatal ei o tragea de par,in timp ce o injura,si o batea,cu pumnii si palmele,iar ea,abia ca mai respira.Incerca sa isi ceara scuze, ca facuse zgomotul acela,dar,nu o intelegea deloc.Dupa 10 minute de batjocora la adresa fetei,Jiwon iese din camera,fortata de un picior,primit in coloana.Tatal ei inchisese usa,si se asezase in pat.Jiwon era ciufulita,si plina de lacrimi.Iesise sughitand,si inghitindu-si lacrimile limpezi,care curgeau pe obrazul ei vanat de la palmele primite,intr-o singura dimineata.Intrase in camera fratelui sau,incepand sa planga din ce in ce mai rau.Fratele ei i-a deschis usa,si a luat-o in brate,sarutandu-i usor fruntea.A asezat-o jos,pe pat,unde incerca sa o linisteasca,si isi cerea iertare ca nu putea face nimic,deoarece,daca ar mai primi o lovitura la cap, va fi foarte grav pentru el.
-Imi cer iertare,Jiwon,ca nu pot face nimic,dar...stii care-i problema..nu? I-a spus Dae-Hyun surorii sale,strangand-o mai tare in brate,si incercand sa-i ridica fruntea in sus.
-Stiu,si te iert,adica,nu trebuie sa-ti ceri iertare...decat sa ti se intample ceva grav tie,mai bine asa mie..I-a raspuns,sughitand...L-a strans mai tare in brate,ca lacrimile sa i se poata opri.Cat este ceasul? L-a intrebat Jiwon ridicandu-se de pe pat,grabita.
-Pai,este ...Si-a scos ceasul din buzunar,si s-a uitat atent.Este 6.45,mai ai pana pleci la scoala,nu? S-a ridicat si el din pat,si i-a luat mana,tinand-o strans,si privind-o atent in ochi.
-Da...mai am o ora,dar trebuie sa ma pregatesc,sa ajung la tren,altfel,nu voi ajunge la timp...Si-a ridicat privirea,privindu-l drept in ochi.
-Trebuie sa iti stergi lacrimile,peste o luna vom implini 18 ani,si vom pleca departe de tatal nostru...inveseleste-te putin..timpul va trece repede,iti promit...i-a inconjurat capul cu palmele,si a sarutat-o pe frunte,imbratisand-o foarte tare.Si ea a facut la fel.
-Stiu,si in sfarsit vom pleca de aici...5 ani,traiti la fel ..in chin..de cand mama a plecat,traim la fel de groaznic..cred ca plecarea ei l-a afectat si pe tata...O lacrima i-a curs pe obraz,dar si-a sters-o repede,incat,fratele ei sa nu o vada.
Si-a luat repede uniforma scolara,ghiozdanul,si-a sarutat fratele pe obraz,si a plecat spre gara trenurilor.Era 6.58 cand ajunsese in gara.Trenul pleca la ora 7.00 . Si-a ales un loc retras,intr-un vagon aproape gol.Era numai un baiat,de 17 ani,brunet,cu ochii verzi,imbracat frumos,cu ghiozdanul langa el.Lui Jiwon ii placea,deoarece parea un baiat serios si invatat. A vrut sa se aseze pe un scaun singura, dar,cand s-a uitat in spate,l-a vazut pe acel baiat.Si-a luat si ea ghiozdanul,si s-a indreptat spre el.
-E liber aici? A intrebat ea,cu un zambet mic pe fata.
-Umm..d-da...S-a fastacit putin,pana i-a raspuns,dar,intr-un final si-a dat seama ca Jiwon e o fata serioasa,de treaba si desteapta.Asa ca,si-a scos din ghiozdan un trandafir mic,putin cam vestejit,dar,inca stralucea roseala pe care o purtau petalele lui.
-P-poftim...asta e pentru tine.Stiu ca nu ne cunoastem,dar esti foarte draguta. ti-l dau tie,mi se pare ca e dragut,iar ceva atat de frumos,trebuia sa stea langa ceva la fel de frumos ca el...S-a intins putin pana la scaunul lui Jiwon,dar apoi,s-a asezat pe scaunul lui.
-Aa....nu stiu ce sa zic..e incredibil..sigur nu m-ai confundat? Mersi.Frumos din partea ta,eu sunt Jiwon,si am 17 ani, tu? I-a zambit frumos,privind cu atentie trandafirul...
-Numele meu este Jong Dae,si am tot 17 ani...implinesc 18 peste o luna..abia astept...A rasuflat usor,uitandu-se in ochii lui Jiwon.
-Serios? Nu glumesti? Si eu implinesc tot 18 peste o luna,adica pe 15 aprilie...S-a ridicat putin de pe scaun,gesticuland entuziasmul pe care il purta...
-Nu,nu glumesc,chiar atat implinesc si ...tot pe 15 aprilie implinesc si eu 18 ani..uimitor, ne-am nascut in aceeasi zi,in aceeasi luna,in acelasi an...Si-a deschis larg ochii,cand,deodata,trenul pune stop mersului,iar,Jiwon,fiind in picioare,aluneca catre Jong Dae, cazandu-i in poala.El a tinut-o strans,cand a observat ca i-a cazut in brate,s-au privit in ochii,iar apoi,Jiwon si-a cerut scuze,pentru incidentul petrecut cu doar 30 de secunde mai devreme.
-Ahh..scuze,n-am...
-N-u-i...n-nimi-c..Amandoi se balbaiau,cerandu-si scuze,unul celuilalt.Jiwon se asezase pe scaunul ei.A cotrobait putin in ghiozdan,si-a scos o carte si a sa citeasca.A privit putin pe fereastra,doar ca un alt tren i bloca privelistea,Observa ca in celalalt tren se intampla ceva,care chiar o speriase.Atunci i-a spus lui Jong Dae...
-Ui-ui-te,uita-te..in celalat tren...ce se intampla acolo?? A lasat cartea jos,in timp ca il smucea pe Jong Dae de umeri,incercand sa-l faca sa se uite pe geam,in celalt tren..
-E cumva...Oh Doamne! Ce face...
~Asta e tot pentru acest capitol.Cititi capitolul doi,pentru a afla ce se intampla in tren.
CITEȘTI
Love Story
AcciónSeoul,Coreea,este un oras foarte frumos.Soarele arde in timpul primaverii.Este cel mai frumos anotimp,mai putin pentru Jiwon.O adolescenta,frumoasa,desteapta si inteleapta.Par ondulat,lung si saten.Inalta si destul de plinuta.Perfecta,pentru ea.Perf...