Každého rodiče přání je mít děťátko, které by jim dělalo radost. A výjimkou to nebylo ani u mladého, kanadského páru Karen a Manuela Mendes. Jejich přání už několik let bylo splození roztomilého a krásného děvčátka, které by jim dělalo radost a také šlo ve stopách matky, jako nádherná modelka.
Ale ať se snažili jak se snažili jejich snaha se zdála být velmi marná. Plynuly týdny, měsíce a nakonec i roky a všechno naznačovalo faktu, že se jim to snad nikdy nepovede.
Ale pak jednoho dne se jejich naděje obnovila. Karen začala mít jakési podezření, které jí nutilo se celé dny usmívat. Nebylo jisté, že to dokázali, ale ona to už tak cítila. Byla si tím skoro jistá.
A pozdější zdravotní prohlídky jejímu úsudku, akorát přisvědčili. Ona i Manuel byli nadšeni jak nikdy více. Těšila se na malé dítko, které bude nádherné, zdravé, usměvavé a snad i talentované! Ale když vyplaval na povrch fakt, že to není dívka, Karen nebyla moc daleko od toho, aby se toho malého nevzdala. Ale nakonec jí její srdce nedovolilo se toho zbavit, i když jí to zklamalo...~
8.8. 1998, datum, které si dějiny mohli pamatovat jako zrození nadějné modelky, se obrátili ve chvíli, když světlo světa spatřil malý chlapec. Ale jeho matka začala být dost nemocná, především po psychické stránce, a tak si řekla, že z něj za každou cenu udělá holčičku. A i přesto, že se jmenoval Shawn Peter Raul Mendes, všem v jednu chvíli říkala, že se jmenuje ta Peter, což v té době nebylo ani nijak nenormální. Také mu už od malička dávala především dívčí hračky, než ty klučičí, jako jsou panenky, princezny, přehnaně růžový plyšáci. Také mu oblékala různé sukýnky, šaty a dalších několik podobných věcí... A to se časem podepsalo ne jenom na jeho psychice..
~
Pokud jste to dočetli až sem, tak jste vážně skvělý ♥️🤭 Je to moje první ff na reálně žijící osobu, takže je to taková premiéra, která doufám osloví.
Asi nemusím přibližovat o koho jde, jelikož každý bude vědět 😂
S touhle myšlenkou na napsání jsem si hrála už nějakou dobu ale uskutečňuji jí až teď...
Jinak se to bude celkově točit kolem jeho dospívání 🤭
A teď kdyby jste měli nějaké nápady, budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu ♥️
Zatím aloha!
ČTEŠ
Neslyšené melodie ( FF )
RandomZnám tolik lidí, kteří si stěžují na to jak je jejich život strašně těžký... Hádám, že neslyšeli ten příběh toho malého kluka, který díky své rodině ztrácí všechny naděje na šťastný život. Na život, který by si přál žít... ...