-Amy's perspektiv -
Jag vaknar av att min mamma kommer in och drar upp rullgardinen. Fösta dagen på sommarlovet och jag får inte äns sova ut. Mamma sätter sig på säng kanten och skakar mig.
-Jag är vaken, klockan är förfan bara halv 6 på morgonen.!!! Säger jag högt
-Ja men vi måste fara nu! Klä på dig så gör jag i ordning frukost.
Jag stiger upp och kollar på mig själv i helkropps spegeln. Jag har alltid tyckt om min kropp även fast många säger att jag är för small så gillar ja det. Jag drar på mig ett par jeans shorts och en magtröja. Det är sommar och varmt. Jag kammar igenom håret och sätter upp det. Jag är 1,73 lång och har väldigt långt orange hår. Jag har haft orange sen jag föddes vilket min mamma även har. Jag springer ner till mamma som steker pankakor.
-Vart är pappa? Frågar jag och tar en pankaka
-Han for lite tidigare :)-I bilen-
Nu har vi pakat in allt i bilen och är påväg till stugan. Jag är ganska nervös för att vi ska ha fyra killar där som ska sova i samma rum som jag eftersom att huset inte är så stort. Jag har aldrig träffat dom. Jag vet inte äns vad dom heter, vilket skrämmer mig lite faktiskt. Men jag orkar inte tänka på det mer utan blundar och slappnar av. Det tar väldigt lång tid att fara till stugan så jag passar på att sova lite
Jag vaknar sedan av att vi stannat. Nu är jag äntligen här! Jag har längtat efter detta väldigt länge, jag hjälper mamma att packa in alla saker. När jag kommer in i stugan hör jag skratt. Jag ställer ner sakerna och går ditt jag hörde skratten. I korridoren innan rummet där alla förmodligen satt mötte jag en väldigt vacker kille. Jag kollade rakt in i hans ögon och han lika så , vi stod bara där och kollade. Plötsligt log han sexigt och var precis påväg att presentera sig innan en sprallig kille hoppade mitt i mellan oss och kramade om mig hårt och hoppade å skrattade.~
Okej detta var alltså första kapitlet :) dålig början men den får duga :)
YOU ARE READING
Mötet vid stugan ~ The fooo
RandomHan tittar på mig och jag tittar på han. Jag ser inget förutom han. Han ser inget förutom mig. Tills den spralliga Omar ställer sig I vägen. Det var sommarlov och jag var påväg till min mammas och pappas stuga. Denna gång hade dom hyrt ut. Jag vi...