Part 1

951 36 2
                                    

"Assalamualaikum", ucap Natasha ketika melangkah kaki kanannya ke dalam rumahnya itu. 

"Wa alaikumussalam", jawab salam dari dalam rumah. "Eh ada orang lain selain suamiku ke?", detik hati Natasha sambil menjenguk ke ruang tamu. 

"Eh, Khairul pun ada"

"Ha ah. Baru sampai juga ni Sha", balas Khairul, memanggil Natasha dengan panggilan singkat, Sha.

Khairul memandang ke arah "puan" rumah itu sambil senyum sebagai tanda penghormatan.

 "Pandang muka orang tu bila bersembang dengan dia", kata-kata ibu Khairul menasihatinya ketika kecil masih lagi tersemat di dalam fikirannya.

Khairul merupakan kawan kepada Alif. Dia kerap bertandang di rumah Alif untuk bermain permainan FIFA di PS5 Alif yang baru dibelinya. Baru tak baru, mungkin dalam 2 bulan.

Berdiri Natasha di depan pintu rumah itu sambil melihat suami dan temannya leka bermain PS5

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Berdiri Natasha di depan pintu rumah itu sambil melihat suami dan temannya leka bermain PS5.

"Lambat balik sayang. Banyak kerja ke?", tanya Alif kepada Natasha sambil jarinya tekun menekan butang R2 untuk sprint. 

"Iya. I rasa dia orang tu saja saja kerah I gila-gila sebab I nak keluar dah", luah Natasha. 

Mendengar dari luahan Natasha, Alif terus menekan butang pause lalu bangun dan berjalan ke arah isterinya. "Meh, duduk sayang. Abang ambil kan air untuk sayang jap". 

"Tak apa lah abang. Sayang mandi dulu, nanti saya turun, saya goreng kan apa-apa", kata Natasha kepada Alif.

"Eh tak apa, Sha. Kita orang dah makan dah tadi. Ni pun aku dah beli satay. Makan lah", sahut Khairul.

Natasha hanya senyum kepada Khairul dan mengangguk sebelum naik ke atas ke biliknya untuk menyegarkan diri. 

15 minit kemudian, Natasha turun ke ruang tamu memakai pajamas berwarna maroon lalu duduk di atas sofa.

Walaupun Natasha seorang hijabi di luar, tetapi kerana sudah biasa dengan Khairul bertandang ke rumahnya, dia sudah kurang peka mengenai auratnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Walaupun Natasha seorang hijabi di luar, tetapi kerana sudah biasa dengan Khairul bertandang ke rumahnya, dia sudah kurang peka mengenai auratnya. Natasha sudah anggap Khairul seperti sebahagian dari keluarga. Alif juga sudah tidak kisah Natasha berpakaian sebegitu di hadapan Khairul. 

Pada mula Natasha berani memperlihatkan rambutnya di hadapan Khairul, Khairul tidak keruan. Dia kerap memandang Natasha kerana ia merupakan kali pertama melihat Natasha tanpa tudung. Kini, Khairul seperti tidak hairan lagi jika Natasha memperlihatkan rambut atau pehanya di hadapannya. 

*pak pak pak* bunyi Natasha memukul bahunya dengan buku limanya. Alif perasan Natasha berbuat demikian lalu bertanya, "sakit badan ke sayang?".
"Ha ah, lenguh sikit. Tadi duduk saja buat kerja, langsung tak berjalan. Tak ada masa", jawab Natasha.
"Nak abang urutkan?", tanya Alif.
"Tak apa lah abang. Weekend ni sayang pergi urut", jawab Natasha.
"Dekat mana nak pergi mengurutnya?", tanya Alif.
"Tak tahu lagi. Ni baru nak cari", jawab Natasha sambil menunjuk telefon bimbitnya.

"Kalau kau nak lah, boleh saja aku urutkan", sampuk Khairul.
"Ohhh ya lah. Khairul memang pandai mengurut", ulas Alif.
Natasha memandang pelik ke arah Khairul lalu bertanya, "since when?"
"Lama dah. Bukan kerja tetap lah. Sambil sambil", jawab Khairul.

"Ha. Nak ke sayang?", tanya Alif.
"Sayang okay je. Tapi esok lah, Jumaat. Esoknya cuti.", kata Natasha.

Khairul hanya senyum dan mengangguk. 


Malam itu

"ahh yessss yesss", erang Natasha sambil mendayung batang Alif.  "Dalam lagi bang"

Ghairah sungguh Natasha duduk di atas suaminya sambil menggerakkan pinggangnya ke depan dan ke belakang untuk mendayung batang suaminya itu. "Abang nak pancut dah", kata Alif.

"Pancut dalam bangggg", jerit Natasha. Mereka memancutkan air mereka sama-sama. Tetapi sebelum Alif sempat menghabiskan pancutannya, sengaja Natasha bangun dan terkeluar batang Alif dari cipap Natasha lalu saki baki air mani Alif ter-memancut keluar, terkena dada Alif. Natasha menundukkan kepalanya lalu menjilat batang air mani di batang Alif dan perlahan-lahan naik ke dada untuk menjilat saki bakinya. 

"I love you, abang"

"I love you too, sayang"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NatashaWhere stories live. Discover now